Oon jo täti...

Anonyymi-ap

Oon vanha!!

33

505

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toisen euro tuplana toiselle :)

• Anonyymi00002

Mäkin oon täti 4; lle osa jo aikuisia.

• Anonyymi00003

Minä myös. Mulla on upeita sisarusten lapsia. Ei mua haittaa, kiva kun on sukua. Ja se vanha...no, se on vain mistä kohdasta sitä katsoo🤭

• Anonyymi00004

Kyllä nuori nainenkin voi olla täti.
      Ei haittaa mitään.
      Kyllä tätikin voi saada lapsia.

• Anonyymi00005

Onnea👍

• Anonyymi00006

Kerroppa sedälle minkä ikäinen on vanha täti?

• Anonyymi00021

Onpa harmi ettei naista esittävä antanut sinulle sinnikkäälle mustamaalaajalle tarkempia detaljeja taaskaan. Elämä on. Tee

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Onpa harmi ettei naista esittävä antanut sinulle sinnikkäälle mustamaalaajalle tarkempia detaljeja taaskaan. Elämä on. Tee

Ps setä nooh laaja käsite junnulle

• Anonyymi00032

Itse arvioisin setänä, et täti ihminen on 30-100- vuotias. Vanha täti- ihminen on 70-100. Mummot on 50+ ikäisiä yleensä. Mummot voivat olla tätejä toisille, mut tädit eivät voi olla aina mummoja toisille.

• Anonyymi00033

Jos tädillä on munat, voi häntä kutsua myös sedäksi. Kaikki on nykyisin mahdollista. Sen tämäkin todistaa. Nähnyt jonkin verran heitä, hameissa kulkevia miehiä?

• Anonyymi00009

Nainen parhaassa iässä 😘❤️

• Anonyymi00011

näytän 😡😡😡 kokoajan

• Anonyymi00012

Se on aina kiva kun tulee sukuun lisää jengiä.

• Anonyymi00013

Olen täti ja hyvin ylpeä sellainen, enkä jostain kumman syystä tunne olevani vanha.

• Anonyymi00014

Heh, ite olin täti jo 4 vuotiaana. Teininä herätti ihmetystä pieni ikäero, mutta pääosin kaikkea mukavaa tuonut tätiys

• Anonyymi00015

menetkö torille?

• Anonyymi00016

Tänään kyllä, sivusta. Ja kassi heiluu näin, uusi MARIMEKKOn "shopperi" (15 euroa.)

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tänään kyllä, sivusta. Ja kassi heiluu näin, uusi MARIMEKKOn "shopperi" (15 euroa.)

Siis tätimerkki ja tätilaukku. Seuraava tavoite on muodoton Marimekkko- kuosinen kevättakki + 20 kiloa elopainoa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siellä sinun on hyvä raakkua muiden toripulujen kanssa ehkä sit tjn. Sivusta arvaa lapsi kuka

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Siellä sinun on hyvä raakkua muiden toripulujen kanssa ehkä sit tjn. Sivusta arvaa lapsi kuka

Pulut kukertaa täälläpäin. Ei minua muuten uskota tätiksi, niin siksi kerään tätiyden ansiomerkkejä, kuten keskivartalolihavuus.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos olet se eräs ihana täti jonka maanantaina näin viimeksi niin olet kyllä täydellisen kaunis ja ihanan oloinen nainen. Tahtoisin aina tavatessa halata ja suukottaa sinua, toivottavasti vielä joskus...

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jos olet se eräs ihana täti jonka maanantaina näin viimeksi niin olet kyllä täydellisen kaunis ja ihanan oloinen nainen. Tahtoisin aina tavatessa halata ja suukottaa sinua, toivottavasti vielä joskus...

Oi, kiitos! Ei paljon enää tavata, mutta eräs mies voi käydä kiinni ja vaikka halata jos vaan tilaisuus tulee ja vielä tavataan joskus. Muita voin kätellä.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Oi, kiitos! Ei paljon enää tavata, mutta eräs mies voi käydä kiinni ja vaikka halata jos vaan tilaisuus tulee ja vielä tavataan joskus. Muita voin kätellä.

Halaan sinua ihana jos annat tavatessa varman merkin, että voin niin tehdä ❤️❤️❤️
        Lentohalit ja suukot pääsiäiseesi!

• Anonyymi00018

Älkää eläkö elämän sivussa ts. laskeko vuosianne. Tai alkakaa laskea vaikka alaspäin, kuka sitä kieltää. Sellainen voi nimittäin vaikuttaa teihin psyykkisesti paremmin, tunnette itsenne nuoremmaksi, saatte lisää elämän voimaa ja energiaa. Muistakaa, ihminen on keksinyt kellon ja iän laskemisen. Ilman iän laskemista ihminen todennäköisesti eläisi pitempään, olisi elinvoimaisempi, kaikkea positiivisesta ja syystä, ettei hän turhaan stresssaisi esim. "olen jo vanha" tyyppisillä ajatuksilla, koska stressi syö aina elämänvoimaa ja ihmisen hyvää oloa pois.

• Anonyymi00019

Ikä on ihmisen keksintö, mutta kyllä sen iän tuntee kropassa jos ei mielessä. Peilit on aina näyttäneet apina-naamaa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ikä on ihmisen keksintö, mutta kyllä sen iän tuntee kropassa jos ei mielessä. Peilit on aina näyttäneet apina-naamaa.

Mutta silti. Jos ajattelet; kylläpäs nyt olen vanha ja kankea ja näytän apinalta; itse ajatuskin vaikuttaa jos suoraan sinun fyysiseen olemukseen. Sensijaan jos et ajattelisi noin vaan alkaisit vaikka voimistella ilman ajatustakaan, se veisi henkisesti ja fyysisesti positiivisella tavalla eteenpäin ja tavallaan hyödytön ajattelu jäisi välistä pois.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mutta silti. Jos ajattelet; kylläpäs nyt olen vanha ja kankea ja näytän apinalta; itse ajatuskin vaikuttaa jos suoraan sinun fyysiseen olemukseen. Sensijaan jos et ajattelisi noin vaan alkaisit vaikka voimistella ilman ajatustakaan, se veisi henkisesti ja fyysisesti positiivisella tavalla eteenpäin ja tavallaan hyödytön ajattelu jäisi välistä pois.

Sitä kuvittelee näyttävänsä vielä nuorelta, mutta säikähtää, kun peilissä onkin vanhettunut apina.
        Ja kun nousee sängystä ylös niin kävelee kumarassa pari ensi metriä, jos on edes pystynyt nukkumaan kunnolla kivuiltaan. Fysiikka rapistuu jokaisella jonkun verran, vaikka ajatus on nuori.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sitä kuvittelee näyttävänsä vielä nuorelta, mutta säikähtää, kun peilissä onkin vanhettunut apina.
        Ja kun nousee sängystä ylös niin kävelee kumarassa pari ensi metriä, jos on edes pystynyt nukkumaan kunnolla kivuiltaan. Fysiikka rapistuu jokaisella jonkun verran, vaikka ajatus on nuori.

Tärkeää ei ole ajatella "olen nuori" vaan voi vaikka olla täysin ajattelematta, mutta asenne on positiivinen ja itseään uskova, koska ihmisestä löytyy tarvittaessa uskomattomasti voimaa hänen itsensä sisältä.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Tärkeää ei ole ajatella "olen nuori" vaan voi vaikka olla täysin ajattelematta, mutta asenne on positiivinen ja itseään uskova, koska ihmisestä löytyy tarvittaessa uskomattomasti voimaa hänen itsensä sisältä.

Tunnen olevani ihan samanlainen kuin nuorempana, mutta en vaan näytä enää siltä kuin nuorena, eikä keho jaksa samaa kuin aiemmin. Ei sillä ole muuten väliä, että vanhettuu, kuin että paikat menee rikki ja rapistuu ja tulee niitä kipuja.
        Oma isänikin luuli 90 vuotiaana olevansa vielä lapseton parikymppinen poikamies, kun dementoitui.

• Anonyymi00026

Et sentään isoäiti?

• Anonyymi00029

Tosi vanha.

• Anonyymi00035

oon Eno ;) josko meistä olis äidiksi ja Isäksikki..

JSL

• Anonyymi00036

Jokainen on sen ikäinen kuin haluaa olla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      140
      4248
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      193
      3921
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      30
      2633
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      10
      2432
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      32
      2183
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      5
      1770
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1436
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      49
      1404
    9. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      24
      1291
    10. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      36
      1099
    Aihe