Mun kanssa tätä?
Miten kauan sä jaksat
40
782
Vastaukset
- Anonyymi00001
Iltalääkkeet onko otettu?
- Anonyymi00018
Eiköhän tämä sinun liiankin ahkera jankutus palstasedän jonnin joutaviin gallupeihin maalituksen tynkää pierren osoita jotain ihan sinun psyykkisestä hyvinvoinnistasi vain kuule. Sama koskee mahdollisia luusereita jotka pitää tätä omahyväistä illuusiotasi yllä esim uskomalla stooreihis. T
- Anonyymi00002
Ehkä tunnin verran vielä.
- Anonyymi00003
En kauan
- Anonyymi00004
Kilauttakaa joskus. Se on äärimmäisen helppoa.
- Anonyymi00007
Joko veivät pois?
- Anonyymi00022
Looks like yet here you are, champ
- Anonyymi00008
Jauha paskaasyksin
- Anonyymi00019
Sitä palstaäijä eli aapee enimmäkseen tekeekin kuorruttaa näitä tylsämielisiä ketjuja eri mielen miljöillä näille
- Anonyymi00009
Ei huolta hätää mies, kyllä mä täältä lähden ja kohdistan huomioni muualle.
- Anonyymi00010
Kuka kenen kanssa mulla on vie reilu kolme vuotta aikaa ainakin
- Anonyymi00011
Totuuden nimissä ei kyllä jaksais yhtään tätä, mutta pakko.
- Anonyymi00013
Miksi on pakko?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi on pakko?
Se selviää..
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se selviää..
Kolme päivää kineksessä, niin etköhän ala selvitä
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kolme päivää kineksessä, niin etköhän ala selvitä
Seurana vain iso kirja, eli raamattu
- Anonyymi00023
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi on pakko?
Koska hänellä on pakkomielle ensinnäkin tähän palstaan, toisekseen palstaäijän avausten vahvaan kokemiseen ja kolmanneksi kokemus siitä, että on joku virallinen asiain selvittäjä
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Koska hänellä on pakkomielle ensinnäkin tähän palstaan, toisekseen palstaäijän avausten vahvaan kokemiseen ja kolmanneksi kokemus siitä, että on joku virallinen asiain selvittäjä
On kyllä ihan paras kun Tee naisella on aivan oma fani joka keskitiibsiihen täysin😂
Sivusta - Anonyymi00038
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt oli paksua t naiswannabelta joka räjäyttää täällä aamusta iltaan. Mitä tulee palstaäijän sekoiluihin niin kyllä, pska jatkuu niin kauan kuin tämä muiden laitteilla sekoileva metsäjoosua pärisee luukussaan muiden elämiä sotkien. How bout that.
- Anonyymi00039
Anonyymi00025 kirjoitti:
On kyllä ihan paras kun Tee naisella on aivan oma fani joka keskitiibsiihen täysin😂
SivustaKyllä mä veikkaan että kyseisestä rullaturvasta on saanut osansa muutkin, keskittykää te olennaiseen eli minun toimintojen tarkkailuun, sillähän siitä pääsee 😉
- Anonyymi00012
Ikuisesti, siltä tuntuu nyt kun en pysty unohtamaan..
- Anonyymi00015
Eipä siitä mitään tullut.
- Anonyymi00016
luin jipun kirjan ja melkein itken. en ole yksin.
- Anonyymi00017
Kunnes kohdataan tai uskalletaan.
- Anonyymi00024
Se ei näköjään ole valinta!
- Anonyymi00026
Loppuun asti kuten olen sanonut. Kilpakumppani jääköön nyt niille sijoilleen. Se oli siinä. Ei lisättävää. Enää.
- Anonyymi00028
Miksi oli kilpakumppani?
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Miksi oli kilpakumppani?
Oman lajin voittajana on helppo hymyillä, mutta vaikea liikuttua. Se oli siinä. Kiitos kaikille osanottajille ja osanotot.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Oman lajin voittajana on helppo hymyillä, mutta vaikea liikuttua. Se oli siinä. Kiitos kaikille osanottajille ja osanotot.
Mä en nyt taas ymmärrä yhtään mitään 😂
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mä en nyt taas ymmärrä yhtään mitään 😂
Minulla ei ole tapana toistaa itseäni itseäni. Se kellä on lujimmat hermot, voittaa. Kullan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Minulla ei ole tapana toistaa itseäni itseäni. Se kellä on lujimmat hermot, voittaa. Kullan.
Onkohan sun kohdalla ollutkaan koskaan kyse rakkaudesta tai ihastuksesta... just wondering.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Onkohan sun kohdalla ollutkaan koskaan kyse rakkaudesta tai ihastuksesta... just wondering.
Ensimmäiseen osumaan saakka kyllä, jonka jälkeen siitä tehtiin taistelulaji.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ensimmäiseen osumaan saakka kyllä, jonka jälkeen siitä tehtiin taistelulaji.
Kuka teki? Sinä, hän, joku muu?
- Anonyymi00040
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen täällä kirjoittanut jo aiemmin, että "typeristä peleistä, voittaa typeriä palkintoja" ja tuo menee noin, juuri oikein.
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Olen täällä kirjoittanut jo aiemmin, että "typeristä peleistä, voittaa typeriä palkintoja" ja tuo menee noin, juuri oikein.
Lisään vielä, että kuulostaa myös siltä, että et ole valmis ottamaan vastuuta tapahtuneista, vaan ikään kuin kaikki olisi vain tapahtunut ja toteat, "että nyt kävi näin"! Vähän kuin leikkiä kaikki.
Se, että kuka on "voittaja" tuossa, niin luultavasti ei kukaan! Ainoastaan häviäjiä!
Kaiken kaikkiaan todella kamalaa toimintaa, sen mitä ymmärsin.
- Anonyymi00027
Pitäiskö siirtyä next levelille?
- Anonyymi00030
Tällä vai seuraavalla kvartaalilla?
- Anonyymi00036
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tällä vai seuraavalla kvartaalilla?
Mielellään tällä, ettei tarvii samaa käydä läpi seuraavassa elämässä 😉
Ehkä sinä olet sitten nainen ja minä mies 😜
- Anonyymi00029
ikuisesti jaksan teitä. aina.
- Anonyymi00041
Voishan sitä koittaa nuorena sitä jaksoi pussailla koko yön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774