On siis puoliso, mutta mulla on tyttöystävän kanssa sugar daddy suhde. Mulla on siis kaksi suhdetta. Oon henkisesti niin rikas! Pysykää kaukana, he on mun!
Olen naimisissa ja rakastunut suhun
15
359
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä vielä voisin käyttää sinua taloudellisesti hyväksi.
- Anonyymi00002
Ja sitten heräsit ja huomasit että olit fantasioinut jonkun toisen elämästä. Aika kökkö provo.
- Anonyymi00009
Kuule yksärinkertainen tämän kerrontasi vakuuttavuutta ei lisää se että äänestät itseäsi toiseen kertaan palstaäijän varsin epäselvässä provokaatiossa, mutta kun psyykkinen tila on mitä on luet näitä varsin mielenkiintoisesti😬
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuule yksärinkertainen tämän kerrontasi vakuuttavuutta ei lisää se että äänestät itseäsi toiseen kertaan palstaäijän varsin epäselvässä provokaatiossa, mutta kun psyykkinen tila on mitä on luet näitä varsin mielenkiintoisesti😬
Älä höpötä. Tämä alkuperäinen kirjoitus on provo. En ole ap vaikka kuinka harhaluulojasi jankuttaisit.
- Anonyymi00003
Yrität provoilla ilman ymmärrystä elämästä. Voi, voi.
- Anonyymi00004
Ja minä en haaremmiisi halua.
Sun pitäis vähentää noi muut pois elämästä jos minun olisit.
Saisit olla vain yksin minun.
Ei muita sekoilua tai suhteita .
Ei millään perustein .
Sillä muuten olet petturi
Ja petturia ei pidä valita se hankkii uusia selän takana aina kun vain voi.
Myös polymoriassactai jossakin vitun haaremi elämässä on luottamukseen liittyvä vakava ongelma !
Naiselta- Anonyymi00005
Vai että on sinulla sugardädäaloittaja oikein haaremikin täällä palstatodellisuudessa. Tuossa edellä olevat kommentit ei ehkä ikävä kyllä ole sinun takapäästöjä. T naiselta
- Anonyymi00006
Oli mun mies joka kirjoitti aloituksen. Sugarwoman.
- Anonyymi00008
En usko sanaakaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
En usko sanaakaan.
Mitä uskomista palstaäijän eli aloittajan monologissa, eli yksinpuhelussa olisi ylipäätään? Täällä ei kyllä kaikki päästele ihan satasella elämän valtatiellä ns
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä uskomista palstaäijän eli aloittajan monologissa, eli yksinpuhelussa olisi ylipäätään? Täällä ei kyllä kaikki päästele ihan satasella elämän valtatiellä ns
Miksi itse jaarittelet joka inahdukseen? Siitä vasta selväpäinen kuva tuleekin... Not.
- Anonyymi00007
Henkisesti sinä olet sairas mutta suurin ongelma sulla taitaa olla kommunikointi ongelma vaimosi kanssa kuuluuko sugardaddy suhteesi seksi vai vainko seura jos pelkkä seura niin avioliittosi ei ole vielä loppu mu jos seksikin ni itse löit viimeisen naulan avioliiton arkkuun
- Anonyymi00011
Onko aloittajaäijä tämä omintakeinen hengästynyt kommentti tulkittavissa loppukliimaksiksi ns? Is there release finally🤔
- Anonyymi00014
Arvaan että on vielä joku fetissi kolmannen kaa
- Anonyymi00015
Sitten on vielä suhde mies-psykiatrin kanssa mut hän aneli ettet kertoisi kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114