Täällä on eräs prööt prööt mies ettei pahempaa pask. puhujaa oo tällä maapallolla.Ei erota valhetta ja totuutta.Manipuloi lähipiiriään.Leikkii asiantuntijaa aihe kuin aihe puhuen täyttä soopaa ja keksittyä omasta päästään johon nähtävästi uskoo itsekkin.Elämässään ei oo onnistunut kuin huijauksissa mutta nyt nekin alka tulla julki isommalle joukolle.Ajan kysymys kun romahtaa kulissit kunnolla ihan itsekseen.Narsistit on tyhmiä ja luulevat olevansa ovelia.Sinä T Prööt Prööt olet siitä oppi esimerkki.
Palstan epäluotettavin prööt prööt
Anonyymi-ap
3
225
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onko siellä kiva rimpuilla, kun tietää, millainen haloo tästä kaikesta on tulossa?
Eikä kun eihän siellä ole mitään hajua, miten isosti sitä onkaan luvassa.
Kulisseja tulee kaatumaan, totta. - Anonyymi00002UUSI
Taitaa olla se vanha eläkeläisukkeli joka ihan alusta asti asunu suomi24:lla. Miuta elämää ei taida ees olla eipä kannata paljoo painoarvoo laittaa näille höpötyksille.
- Anonyymi00003UUSI
Syitä miksi narsisteilla ei ole kavereita eikä välttämättä edes läheisiä jotka näistä välittäisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1414329Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382500Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442157Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231214Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 591047
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on37954Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63926- 48869
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104835