Että sinut ja kaivattusi on tarkoitettu yhteen?
Uskotko siihen
50
625
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ehkä...
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole mitään ehkä tai fiftisixti... Se joko on tai ei 😐
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole mitään ehkä tai fiftisixti... Se joko on tai ei 😐
mabey joo tai ei
- Anonyymi00002UUSI
Jään odottamaan ylistäviä kommentteja, joita voin omia 🤪🤣
Sivusta - Anonyymi00003UUSI
Uskon kyllä.
- Anonyymi00005UUSI
Uskon. Niin se on tarkoitettu.
- Anonyymi00006UUSI
Jostain veivatusta jotain vain kuullut joskus, en ihan tarkkaan nähnyt vielä.
- Anonyymi00007UUSI
🤪❤️🔥🤪
- Anonyymi00009UUSI
No sä nyt oot ihan rakkaushuuruissa näköjään 🫨😘
Sivusta, ohi, vierestä ja kaukaa - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
No sä nyt oot ihan rakkaushuuruissa näköjään 🫨😘
Sivusta, ohi, vierestä ja kaukaaEi haittaa, ei ollut sulle.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei haittaa, ei ollut sulle.
Oho 🤭 enkös mä just niin sanonut ja muutenkin hyvällä hassuttelevalla tavalla kommentin tarkoitin.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllä mielessäni ja en reaalimaailmassa. Tunteita ja ajatuksia ei voi evätä.
- Anonyymi00040UUSI
Niin haaveilla saa aina aivan vapaasti
Ja haaveet kannattaa pitää positiivisia
Negatiivisena niistä ei oo mitä oikeaa hyötyä
Kuluttaa vain ihmistä !
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä. k
- Anonyymi00012UUSI
Jos pienikin kosketus tapahtuu, voitaisiin sähköistyä: "We have the connection now"; silmäni ajattelevat, käteni haluavat toimia; minne voisin asettaa käteni, sopimaan, sopivaan ja lämpimään, meidän on juteltava, käsin kosketeltavasti, tunteet irti päästäen, tarvinneeko sanoa mitään - no sen verran ettei enää eksytä toisistamme.
- Anonyymi00049UUSI
Muistakaa te olette erilaisia!Se kaivattu on varattu ja avioliitossa! Puheet ja kiusaamiset ei nyt onnista!
- Anonyymi00014UUSI
Kyllä, mutta tosiasioita ei voi sivuuttaa.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä ovat tosiasiat?
- Anonyymi00015UUSI
Jossain vaiheessa elämää kyllä. Ei ehkä ihan alussa mutta ehkä sitten kun olemme kummatkin oman osamme tehneet tähän asti.
- Anonyymi00018UUSI
🤔 Hmmmm
- Anonyymi00016UUSI
Uskon kuhan näen.
- Anonyymi00019UUSI
Minä en usko sittenkään.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en usko sittenkään.
Juu kuhan näkeminen on epätodennäköistä.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juu kuhan näkeminen on epätodennäköistä.
Näinkö on?
Sivusta.
- Anonyymi00021UUSI
En. Jokaiselle on monta sopivaa.
Oltaisko me sopivia? Kyllä.
Haluaisinko hänet? Kyllä.
Ajaisimmeko toisemme hulluksi? Kyllä.
Olisimmeko hulluina toisiimme? Kyllä. - Anonyymi00022UUSI
Kyllä. Todellisuudessani kyllä.
- Anonyymi00023UUSI
Jos sanoo että ei halua uskoa, niin mitäs sitten..
- Anonyymi00024UUSI
En sekin on asia jonka eteen täytyy nähdä vähintään vaivaa että suhde pysyy tomivana jos se menee työnteoksi voi olla että kuluttaa loppuun ennenpitkää ainakin jos ei ole tottunu töitä tekemään
- Anonyymi00025UUSI
Tiedän sen!
- Anonyymi00027UUSI
Kun nyt tähän vastaan niin minäkin, niin tiedän että tiedät että minäkin tiedän sen :)
- Anonyymi00026UUSI
Joo!
- Anonyymi00028UUSI
En usko, että maailmassa mikään on "tarkoitettu", koska se vaatisi universumin olevan vähintäänkin tiedostava olento. Siihen kyllä uskon, että olisimme voineet rakentaa yhdessä meistä jotain ainutlaatuista.
- Anonyymi00030UUSI
Olisimme,imperfekti.
Oliko naiselle? - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olisimme,imperfekti.
Oliko naiselle?Jostain syystä vastaukseni poistettiin. Ei ollut naiselle, kirjoittaja on heteronainen.
- Anonyymi00029UUSI
Ei, nainen on sen tyyppinen että kiinnostaa myiden miesten mulkut.
Saa tyytyä niihin ei minullekaan vain kiva jutteluseura riitä - Anonyymi00032UUSI
Minulla on liian vähän minua. Olen kuin varjo vaan. En vaadi mitään itselleni. En tohdi edes pyytää. Eikä nainen siksi pysty minua varmaankaan rakastamaan. Mieheltä.
- Anonyymi00037UUSI
Jotkut on sellaisia, jotka osaa antaa pyytämättä... Enkä tarkoita s*ksiä.
- Anonyymi00033UUSI
Olen ruma suttura senkin päiväys mennyt. Uskon että saa erittäin kauniin missi naisen ja minä kalpenen päivä päivältä enemmän ja lopulta olen tuhkaa
- Anonyymi00035UUSI
Eiköhän tässä jo kierittäis kuin minkit sängyssä jos meille jotain ois kirjoitettu.
- Anonyymi00038UUSI
😄
- Anonyymi00036UUSI
En usko sellaiseen hömppään
- Anonyymi00039UUSI
Kyllä, koska olemme kaksoisliekkipari 🔥💫🔥
- Anonyymi00042UUSI
Riippuu siitä, minkälainen hän on pohjimmiltaan. Onko sittenkin kylmäkiskoinen ja katkera nainen vai ihana ja rakastettava!
- Anonyymi00043UUSI
jollain tasolla kyllä, mutta jos Hän nainen on edelleen varattu, en elättele enää mitään yhteistä tulevaisuutta
- Anonyymi00044UUSI
Ja miten olet ajatellut lähestyä häntä ja kysyä asiaa?
Vai jäätkö tänne aprikoimaan?
- Anonyymi00046UUSI
En oikeastaan. Uskon että on tarkoitettu jollekkin muulle.
- Anonyymi00047UUSI
Mä luulen samoin ja hän taitaa olla myös modena täällä
joten tosi turhaa tämä palstailu on ollut.
Hirn ja hyviin uniin.
(reps)
- Anonyymi00050UUSI
Luulen, että kaivattu on tarkoitettu eniten tarjoavalle. En ole sellaisessa mukana. Mutta hänen kauttaan olen vanhoja hylkäämistraumojani saanut käsitellä, koska hänen ansiostaan ne nousi pintaan. En silti aio kiittää häntä siitä. Nollatoleranssi kaikelle mielenpahoittamiselle ja ilkeilylle.
- Anonyymi00051UUSI
Auta mua❤️
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Auta mua❤️
Muhun sattuu💔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1405204Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava1753788Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi473213Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut431865Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik401299Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun381195Martinan ex-rakas ulkoilutti Espanjassa koiraa.
No on hyvä asia, että heillä on kuitenkin hyvät välit, vaikka eroneet jo viimme syksynä.3191138Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei301091- 831056
Shokkitulos: venäläisten ja iranilaisten älykkyys keskimäärin korkeampi kuin suomalaisten
Kiina: 106.48 pistettä Iran: 104.80 pistettä Venäjä: 103.68 pistettä Suomi: 99.97 pistettä Ukraina: 95.66 pistettä255867