Olen ollut ulosotossa yli 18kk, pitääkö ulosottomiehen myöntää vapaakuukausi sille kk kun saan kesäloman ja rahat. Niin olen pyytänyt
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kyllä sinulle kuuluu vähintään yksi vapaakuukausi.Voit ilmoittaa siitä ulosottoon. Sitä ei tarvi erikseen hakea.
- Anonyymi00002
Jos ulosmitataan tuloista 1/3 osa tai enemmän niin pitää aina anoa vapaakuukautta itse, näin ainakin oli vielä pari v sit...
- Anonyymi00003
Yksi vapaa-kuukausi tulee automaattisesti.Siis viran puolesta annettava.Sitä ei tarvi erikseen hakea. Kunhan ilmoittaa sen kuukauden jonka haluaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yksi vapaa-kuukausi tulee automaattisesti.Siis viran puolesta annettava.Sitä ei tarvi erikseen hakea. Kunhan ilmoittaa sen kuukauden jonka haluaa.
Jees näin on nykyään, olin itse 7,5v ulosotossa joka loppui 2020, silloin ei vielä ollut noita..hakemalla sain yhden ainoa kerran vaparin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557