Mietin tässä, että

Anonyymi-ap

Jokaisen asunnon vakiovarusteisiin pitäisi kuulua puolapuut. Ihan niinkuin naulakko, niin saisi itseään roikottaa, venyttää ja muutenkin leikkiä apinaa.

14

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      P#no keinu!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi00002

      Tämähän nyt ei tietysti ikäväpalstalle kuulu, mutta keskustelen tässä kaivattuni kanssa.
      Ap nainen

    • Anonyymi00003

      Hear hear! Kannatetaan. Tai leuanvetotanko.

      • Anonyymi00004

        Joo, sitä mietin myös. Kyllä tuo keinokin lisävarusteena olis ihan kiva 😆
        Eikös se olis ihan kansanterveydellekin hyvä venytellä vähän jumeja ja muuta 😜
        Ap


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Joo, sitä mietin myös. Kyllä tuo keinokin lisävarusteena olis ihan kiva 😆
        Eikös se olis ihan kansanterveydellekin hyvä venytellä vähän jumeja ja muuta 😜
        Ap

        *keinukin


    • No niitä saa ostaa lakkautetuista kouluista ja päiväkodeista. Sitten vaan seiniin kiinni.

      • Anonyymi00006

        Niin, niistä missä on hometta. Muuten hyvä idea. En vain osaa/uskalla porata kiviseinään niin ettei tulis ryminällä alas 😁 joo, hanki töimies sitä varten.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Niin, niistä missä on hometta. Muuten hyvä idea. En vain osaa/uskalla porata kiviseinään niin ettei tulis ryminällä alas 😁 joo, hanki töimies sitä varten.

        Suomi on siitä kummallinen maa että jos täällä opettaja aivastaa,koulu puretaan pois ja irtaimisto siirretään asbestityönä kaatopaikalle.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Suomi on siitä kummallinen maa että jos täällä opettaja aivastaa,koulu puretaan pois ja irtaimisto siirretään asbestityönä kaatopaikalle.

        Vähän erimieltä. Työntekijöitä, koululaisia, armeijanväkeä, vanhuksia, asukkaita jne pidetään ihan liian pitkään epäterveessä hengitysilmassa ja rakennuksissa. Pommisuojatkin on luultavasti niin umpihomeessa, että no...


      • Anonyymi00006 kirjoitti:

        Niin, niistä missä on hometta. Muuten hyvä idea. En vain osaa/uskalla porata kiviseinään niin ettei tulis ryminällä alas 😁 joo, hanki töimies sitä varten.

        No kun putsaat sen, niin tulee ihan hyvä. ja jos ei auta, niin hioo ja lakkaa uudestaan. tekstiilit, kuten sohvat on auttamattomasti menetetty. Olin muuten yhessä huutokaupasta, häyläpenkin ostin ite. Niin myi siellä huutokaupassa toimistotuolin. No yleisö huuti 30 euroon. Ja sitten sen jälkeen se meklari sano, että toisessa kerroksessa ois samanlaisia tuoleja 10 euroo kappale. No oli toi huudettu tuoli tietenki hieno oranssi (HPK värinen).


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Vähän erimieltä. Työntekijöitä, koululaisia, armeijanväkeä, vanhuksia, asukkaita jne pidetään ihan liian pitkään epäterveessä hengitysilmassa ja rakennuksissa. Pommisuojatkin on luultavasti niin umpihomeessa, että no...

        Noh näitä on ihan todellisia ja sitten ei. Meillä remontoitiin Tuonelan koulu. Ja tuolla Tuonelan koulussa uusittiin kaikki. No sitten remontin loppuvaiheessa porattiin välipohjan läpi, niin sieltähän löyty homeiset muottilaudat, jotka oli unohdettu purkaa. Eli ihan sattumalta lopulta löydettiin ongelman kohde. Vaikka hysteerisesti oli purettu kaikki terveetkin rakenteet. Ja tää ongelman lähde jäi alunperin huomaamatta.


    • Anonyymi00009

      Mä olen puolestani sitä mieltä, että jokaiseen asuntoon pitäisi kuulua vakiovarusteena hirttoköysi ja tukeva kattoparru asukkaan omaan käyttöön.

      • Anonyymi00010

        No ei mennyt montaa viestiä että....tämä☝️🙄


    • Anonyymi00011

      Ennakoivaa terveydenhuoltoa❗ Näitä rivikansalaiset todellakin tarvitsisi. Olisi muuten esim. suljetuillakin erinomainen lisä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe