Jokaisen asunnon vakiovarusteisiin pitäisi kuulua puolapuut. Ihan niinkuin naulakko, niin saisi itseään roikottaa, venyttää ja muutenkin leikkiä apinaa.
Mietin tässä, että
14
239
Vastaukset
- Anonyymi00001
P#no keinu!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00002
Tämähän nyt ei tietysti ikäväpalstalle kuulu, mutta keskustelen tässä kaivattuni kanssa.
Ap nainen - Anonyymi00003
Hear hear! Kannatetaan. Tai leuanvetotanko.
- Anonyymi00004
Joo, sitä mietin myös. Kyllä tuo keinokin lisävarusteena olis ihan kiva 😆
Eikös se olis ihan kansanterveydellekin hyvä venytellä vähän jumeja ja muuta 😜
Ap - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Joo, sitä mietin myös. Kyllä tuo keinokin lisävarusteena olis ihan kiva 😆
Eikös se olis ihan kansanterveydellekin hyvä venytellä vähän jumeja ja muuta 😜
Ap*keinukin
No niitä saa ostaa lakkautetuista kouluista ja päiväkodeista. Sitten vaan seiniin kiinni.
- Anonyymi00006
Niin, niistä missä on hometta. Muuten hyvä idea. En vain osaa/uskalla porata kiviseinään niin ettei tulis ryminällä alas 😁 joo, hanki töimies sitä varten.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin, niistä missä on hometta. Muuten hyvä idea. En vain osaa/uskalla porata kiviseinään niin ettei tulis ryminällä alas 😁 joo, hanki töimies sitä varten.
Suomi on siitä kummallinen maa että jos täällä opettaja aivastaa,koulu puretaan pois ja irtaimisto siirretään asbestityönä kaatopaikalle.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Suomi on siitä kummallinen maa että jos täällä opettaja aivastaa,koulu puretaan pois ja irtaimisto siirretään asbestityönä kaatopaikalle.
Vähän erimieltä. Työntekijöitä, koululaisia, armeijanväkeä, vanhuksia, asukkaita jne pidetään ihan liian pitkään epäterveessä hengitysilmassa ja rakennuksissa. Pommisuojatkin on luultavasti niin umpihomeessa, että no...
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin, niistä missä on hometta. Muuten hyvä idea. En vain osaa/uskalla porata kiviseinään niin ettei tulis ryminällä alas 😁 joo, hanki töimies sitä varten.
No kun putsaat sen, niin tulee ihan hyvä. ja jos ei auta, niin hioo ja lakkaa uudestaan. tekstiilit, kuten sohvat on auttamattomasti menetetty. Olin muuten yhessä huutokaupasta, häyläpenkin ostin ite. Niin myi siellä huutokaupassa toimistotuolin. No yleisö huuti 30 euroon. Ja sitten sen jälkeen se meklari sano, että toisessa kerroksessa ois samanlaisia tuoleja 10 euroo kappale. No oli toi huudettu tuoli tietenki hieno oranssi (HPK värinen).
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vähän erimieltä. Työntekijöitä, koululaisia, armeijanväkeä, vanhuksia, asukkaita jne pidetään ihan liian pitkään epäterveessä hengitysilmassa ja rakennuksissa. Pommisuojatkin on luultavasti niin umpihomeessa, että no...
Noh näitä on ihan todellisia ja sitten ei. Meillä remontoitiin Tuonelan koulu. Ja tuolla Tuonelan koulussa uusittiin kaikki. No sitten remontin loppuvaiheessa porattiin välipohjan läpi, niin sieltähän löyty homeiset muottilaudat, jotka oli unohdettu purkaa. Eli ihan sattumalta lopulta löydettiin ongelman kohde. Vaikka hysteerisesti oli purettu kaikki terveetkin rakenteet. Ja tää ongelman lähde jäi alunperin huomaamatta.
- Anonyymi00009
Mä olen puolestani sitä mieltä, että jokaiseen asuntoon pitäisi kuulua vakiovarusteena hirttoköysi ja tukeva kattoparru asukkaan omaan käyttöön.
- Anonyymi00010
No ei mennyt montaa viestiä että....tämä☝️🙄
- Anonyymi00011
Ennakoivaa terveydenhuoltoa❗ Näitä rivikansalaiset todellakin tarvitsisi. Olisi muuten esim. suljetuillakin erinomainen lisä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550