Kuitenkin suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja ja terveitä ja silti valitetaan kaikesta. Itte olen autismin kirjolla ja adhd yhtäaikaa + mt-ongelmat ja kaikki fyysiset sairaudet päälle. Ääääääh. No joo, anteeksi. Ymmärrän kyllä. Monella muullakin on pahempia sairauksia. Antakaa anteeksi tämä purkaus.
Ketuttaa lähes kaikki ihmiset nyt
10
217
Vastaukset
- Anonyymi00002
Kuulostat itse ihan samanlaiselta
- Anonyymi00003
No mulla on ihan oikeita ongelmia. Ap
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mulla on ihan oikeita ongelmia. Ap
Miten on kenkkuillut? Tsemppiä ongelmiin. Toivottavasti helpottaa pian.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten on kenkkuillut? Tsemppiä ongelmiin. Toivottavasti helpottaa pian.
En tiedä. Ei mitenkään varmaan. Luulin vaan. Olen niin herkkähipiäinen. Ap
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ketä oikein yrität esittää?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sä olet mikä olet. Ei sun tarvitse mitään anteeks pyytää. Ei imetä toisten pahaa oloa itseemme. Nautitaan me herkät pienistä ja kauniista rauhoittavista asioista. Hyvää yötä😇
- Anonyymi00007
Toivotan parempaa aikaa kevät kesä saapuu et saat terveyden kuntoon olo helpottuu
Kyllä kesä parantaa. Toivotaan kuumaa kesää. Lähtee kaikki säryt. Nivelet, keuhkot ja virtsatiet kuntoon.
- Anonyymi00010
Höpö höpö jokaisella on jotain usko pois enemmän tai vähemmän. Ja ne joilla ei oo. Ei oo vaan tutkittu tarpeeks.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550