Tuo yksi luulee myös

Anonyymi-ap

Että kaikki liittyy häneen itseensä, aivan kuin muilla ei olisi ollenkaan elämää ja persoonaa ja elämäntarinoita! Joskus olin täällä palstalla samanlainen. Onneksi en enää.

19

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persoonattomia pellejähän palsta täynnä. Kaikki kopioidaan toisilta. Jopa elämä. -sivu

    • Anonyymi00002

      Kuka yksi

    • Anonyymi00003

      trollien leikiskely kenttä. tuhotaan toinen toisiamme. millään ei ole väliä.

    • Anonyymi00004

      Ehkä toisilla ei ole niin tapahtumaköyhää elämää niin kuin sinulla. Joillakin voi tapahtua oikeassa elämässä vaikka kuinka paljon asioita. Ehkä olet niitä harvoja, jotka elävät täällä mielikuvituksen voimin. Monet reagoivat asioihin, jotka tapahtuvat oikeassa elämässä, eivätkä täällä mitä on joku trolli ehkä kirjoittamassa.

      • Anonyymi00006

        Sinä olet niin psyko, että varmasti oletkin aiheuttamassa monenlaista ikävää tapahtumaa muiden elämässä. Mutta sitä omaa elämää sulla ei olekaan. Ei sielua ollenkaan.


      • Anonyymi00007

        Kyllä, mutta reagoin asioihin, jotka liittyvät elämääni hyvinkin läheisesti. Tottakai muutkin saavat kommentoida jos kokevat asian omakseen. Eivät muut voi kuitenkaan minun elämän kokemuksia ikäänkuin poistaa. Niin miksi, syy on sama kuin muilla; siksi.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Sinä olet niin psyko, että varmasti oletkin aiheuttamassa monenlaista ikävää tapahtumaa muiden elämässä. Mutta sitä omaa elämää sulla ei olekaan. Ei sielua ollenkaan.

        Miten voit mennä täydellisesti metsään, miten voi olla noin huono ihmistuntemus, missä porukoissa oikein liikut.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miten voit mennä täydellisesti metsään, miten voi olla noin huono ihmistuntemus, missä porukoissa oikein liikut.

        Ihan vain sinun kommentista näki tuon! Turha jeesustella enää yhtään. Olet hirviö.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Miten voit mennä täydellisesti metsään, miten voi olla noin huono ihmistuntemus, missä porukoissa oikein liikut.

        Anteeksi, vastasitko poistettuun kommenttiin, minä vastasin. Kun kommentti poistettiin, kommentoin tavallaan itseäni, joka näyttää ihan harhaanjohtavalta.


      • Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Ihan vain sinun kommentista näki tuon! Turha jeesustella enää yhtään. Olet hirviö.

        Oikeassa elämässä kukaan ei ole koskaan haukkunut minua, päinvastoin. Sellainen hirveä hirviö minä olen.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Oikeassa elämässä kukaan ei ole koskaan haukkunut minua, päinvastoin. Sellainen hirveä hirviö minä olen.

        Narskuilla on semmoinen taipumus, että tyhmät, eli lähes kaikki ihmiset tykkää. Tai no, ainakin mielistelee naaman edessä.


    • Anonyymi00011

      Hänellä ei taida ymmärrys riittää ihan kaikkeen täällä ja asian hahmottamiseen. Mut ketä se haittaa. Meitä on moneksi.

      • Anonyymi00014

        Olen pahoillani, ilmoittaudun munkkiluostarin tanhukerhoon.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Olen pahoillani, ilmoittaudun munkkiluostarin tanhukerhoon.

        Älä ole sopii sulle loistavasti.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Älä ole sopii sulle loistavasti.

        Kiitos. Niin, on lukematon määrä vaihtoehtoja tehdä asioita. Valitsen, mikä sopii parhaiten.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Kiitos. Niin, on lukematon määrä vaihtoehtoja tehdä asioita. Valitsen, mikä sopii parhaiten.

        Sehän kiva. Pysyy sitte mieli terävänä ja tulee vähän liikuntaakin.


    • Anonyymi00012

      😂😂 en kestä.

      • Anonyymi00013

        Lesbo!


    • No teidän täytyy kertoo elämästänne ja niistä elämäntarinoita. Tottakai mielellämme kuunneltas, mutta jos ette kerro, niin sitten se menee meidän puolesta monologiksi. Ei voida lukee ajatuksianne ja siten arvata mistä ootte kiinnostuneet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe