En millään tavoin halua mitään merkkejä sinusta. En ole millään tavoin kiinnostunut sinusta tai sinun mielipiteistä. Jätä minut rauhaan. Naiselta.
Jätä minun narsisti nainen rauhaan
18
438
Vastaukset
- Anonyymi00001
olet valitettavasti ainoa rakkaani. minä saan palstalla unelmoida. kuitti.
- Anonyymi00002
Et ole hän. Hänen ei kuuluisi kaiken järjen mukaan edes muistaa minua.
- Anonyymi00009
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et ole hän. Hänen ei kuuluisi kaiken järjen mukaan edes muistaa minua.
Sinänsä yllätyin että hän muisti minut reilun parinkymmenen vuoden takaa en mielestäni tehnyt mitään sellaista mistä olisin voinut edes jäädä hänen mieleensä toki kai saatoin ihastua siihen millainen hän oli silloin ei kai musta olisi muutoin tuntu pahalta hänen puolestaan kun edes harkitsi kyseisen pojan "miehen" kanssa yhtään mitään kiitos toki oli kai kyseisestä hetkestä sinänsä mitään mistä mielestäni olisi edes tarvinnu kiittää satuin ny vahingossa paikalle kuinka yksi sattuma voi vaikuttaa ihmisen elämään voisin ajankulukseni hahmottaa tähän miten olisi saattanu vaikuttaa hän olisi päätynyt kenties kyseisen "miehen" matkaan tullut vähintään painostetuksi seksiin kenties lopputuloksena näin ollen olisi luultavasti satuttanut itseään huonon harkintakyvyn takia eipä mitään siltikään hänen isänsä olisi mitä luultavammin siitä huolimatta suuttunut ja minun veikkaukseni mukaan saattanut jopa päätyä tappamaan kyseisen "miehen" jolloin äidistä olisi tullut yksinhuoltaja tyttärelleen "ojasta allikkoon" siitä eteenpäin en viitsi edes arvailla mitä hänestä olisi saattanut lopputuloksena tulla mutta jokainen osaa varmaan itse päätellä kun tuki ja turva ei ole läsnä miten moinen vaikuttaa itse kunkin elämään
- Anonyymi00003
Katotaa ensin töllöstä, povataan korteista, luetaan lehdistä, kuunnellaan radiosta ja sitä ennen tietenki Potkitaan torilla. Kuortin malliin. ;)
- Anonyymi00004
Oisin voinut kirjoittaa yhdestä narsistinaisesta täysin samoin. Mitään muuta ole yrittänytkään kuin päästä rauhaan. Voisi keskittyä omaan elämäänsä. Nainen minäkin.
- Anonyymi00010
Heillä ei ole omaa elämää heidän elämäänsä on muiden hallinta ja kontrollointi
- Anonyymi00007
Lupaan jättää .t.m nainen
- Anonyymi00012
Nukkuu.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nukkuu.
Valvotit mua
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Valvotit mua
Hah,haa!
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hah,haa!
Sinä et murra vahvaa kilpeäni!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä et murra vahvaa kilpeäni!
Sen takana on sydän kultaa! Jonka rakkauden saavat vain harvat ja valitut
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Valvotit mua
Humanoidi valvotti.
- Anonyymi00008
Kenen pitää jättää kenen narsisti nainen rauhaan ihan vinkkinä mä en edes kiinnostu narsisti naisesta yhden kaverini kanssa opin että narsistisista tavoista on mahdollista päästä eroon sitä ihmettä en vielä toistaiseksi ole nähnyt että luonteeltaan narsisti pystyisi tai mahtaisi tavoilleen minkään sellaisen kanssa toki pystyy elämään mutta jopa säännöt pitää olla ehdottoman tiukat yksikin virhe ni se oli siinä miksi pitää pakottaa keskittymään omaan käytökseensä yhden nassen toki tiedän joka ei samaa virhettä toista kahdesti vaikka mun kanssa toistikin mu sitä se tekee se halu omistaa ihminen jonka on jo menettäny kätännössä sama kuin olla parisuhteessa ihmisen kanssa joka ei edes välitä (mitä sillä silloin on väliä mitä tekee) minäpä kerron mielensä kanssa käy samat taistelut kuin pasrisuhteessa narsistin kanssa onnekseni olin jo ollut parisuhteessa narsistin kanssa ni tiesin millainen voin pahimmillani olla kun keittää yli ni ei ollu ongelmaa itsehillinnän kanssa sit on vielä se haitta että jos ja kun teet samoin toista kohtaan kuin tämä tekee sinua kohtaan niin miehenä olet aina se tanan sika esimerkkinä vaikka nainen kohtelisi miestä kuin kynnysmattoa pitäisi se kiltisti hyväksyä nainenhan ei tee mitään väärin mieshän se on idiootti kun alistuu mutta mies tekee samoin naiselle ni nainen onkin raukkaparka ja mies narsisti esimerkki sieltä raaimmasta päästä eikö ymmärryksen mukaan kumpainenkin ole narsisti kun kohtelee puolisoaan kuin kynnysmattoa oli kyseessä sitten mies tai nainen
- Anonyymi00014
Tämä peli ei vetele jätä hänet rauhaan!
- Anonyymi00018
Seisooko viel
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Seisooko viel
Lopahtaa kun seuraavaksi näet mut
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703