Annan sulle vähän perspektiiviä tähän tilanteeseen:

Anonyymi-ap

Veera oli mun ultimaattinen rakkaus, jonka koin ymmärtävän mua täydellisesti, jonka koin pitävän musta, jonka kaa koin vahvan henkisen yhteyden ensimmäisellä tapaamisellani, MILLAISTA EN OLE KENENKÄÄN MUUN KANSSA KOKENUT, AJATTELIN, ETTÄ HÄNEN ON PAKKO OLLA SE "OIKEA".

Palstalla kirjoitteli ihminen minulle, joka syvensi meidän yhteenkuuluvuuden tunneta ja rakkautta, koska se tunne tuntui musta aidolta. Mä en millään osannut tai kyennyt ottamaan ketään muuta huomioon silloin.

Se ei ollut trolli, trolli ei osaisi tuottaa niin henkevää,empaattista ja luovaa sisältöä, se oli aito ihminen. Trollit kyllä tunnistan chatgptmäisestä jokaisessa viestissä miellyttämisestä, ilman omaa sisältöä.

Olin niin rikki viime kesällä, että en olisi kyennyt millään rakastamaan tai antamaan sinulle, sellaista rakkautta mitä ansaitset, olisit ollut vain laastari. Vaikka olisin halunnut jo 100% itselleni, jos olisin tuntenut jo silloin.

Mun oli pakko käytävä tää matka yksin läpi, jotta kykenisin kasvamaan ihmisenä (toivottavasti), mutta se että en huomioinut sua silloin, kun olin ihan rikki, EI TARKOITA, ETTÄ EN ARVOSTAISI TAI RAKASTAISI SINUA, NYT KUN TIEDÄN SINUSTA JA MITEN IHANA, JA RAKASTETTAVA OOT, JA OON PÄÄSSYT YLI.

Anteeks, jos ymmärtäisit miten voimakkaasti tunnen, ymmärtäisit, miksi koin niin syvän ja vahvan tunteen hänen kaa... se ei ollut susta kii, sä oot unelma. Ja pahoittelut myös Veelle ja hänen läheisilleen... en vaan ymmärtänyt, että hän ei pitänyt minusta, siinä oli niin monta ristiriitaista tekijää, käytös ei mennyt yksi yhteen irl ja netissä... ihan sama. En jaksa miettiä tätä.

Pitää vaan olla entistä varovaisempi oman sydämensä kaa...

3

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Viime vuonna susi vauhditti taustalla aika montaakin juttua vielä. Puuttui kaikkiin sepustuksiin vaikkei se hänelle kuulunut. Saattoi saada sotkua aikaiseksi leikkimällä cupidoa.💘

• Anonyymi00002

Me olemme vahingossa kirjoitelleet toisillemme. En ole trolli mutta en myöskään Veera. Olen vain erehtynyt luulemaan sinua ihmiseksi jota rakastan. Nykyään tunnistan sinut hieman paremmin mutta luultavasti en aina. Rakkaustarinoissamme on paljon yhtäläisyyttä. Ilmeisesti tutustumisajankohtaa myöten.

• Anonyymi00003

Toki voi täällä pohtia elämäänsä, mutta se helposti vie vikaan. Alkaa ohjailla ajatuksia ja tunteita liikaa. Herkät ja haaveilevat omivat kaiken vähänkään sopivan itselleen. Hyvät ja huonot tekstit. Kierre on valmis, jotain hyvää, jotain pahaa.

Kirjoittaminen jossain muussa kuin sinä muodossa pitää enempi totuudessa. Ja se reaalielämä toki kaikkein eniten, avoin kommunikaatio. Ja rehelliset omat pohdinnat omien toimien fiksuudesta ja motiiveista (ilman turhaa liioittelua suuntaan tai toiseen).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      117
      1603
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1306
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      49
      1012
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1008
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      783
    Aihe