Mikä siinä eniten viehättää?
Pidätkö huumorintajustani
37
375
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tähän et ole vielä vastannut
- Anonyymi00018UUSI
Voitko lopettaa spämmäämisen?
- Anonyymi00002UUSI
Jonkun kanssa huumori voi osua tosi yksiin. Jonkun kanssa jonkun verran. Minulle se ei kuitenkaan ole mikään välttämättömyys, siis yhteinen huumori, läheisen ystävyyden kannalta. Vaikka monesti toimiikin lähentävänä tekijänä.
- Anonyymi00003UUSI
Pidän miehen huumorintajusta, koska se on hyvin samanlainen kuin omani.
- Anonyymi00004UUSI
Taidat tykätä hänessä muustakin? Mikset ...?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tykkääminen on vähän liian vaimea ilmaisu.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä mikset?
- Anonyymi00005UUSI
En ole varma miehen huumorintajusta, vaikka vaikuttaisi olevan yhtä "viisas" kuin minäkin.
- Anonyymi00008UUSI
Sulla ei ole tippaakaan huumorintajua. Typerä akka oot.
m- Anonyymi00009UUSI
Onpa sinulla ankea suhde johonkuhun naiseen. Ehkä hyvä vähän ottaa välimatkaa.
- Anonyymi00010UUSI
You see one rollin, you hatin bro?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onpa sinulla ankea suhde johonkuhun naiseen. Ehkä hyvä vähän ottaa välimatkaa.
Niin tai sitten hän voi ihan vaan avautua täällä jatkossakin rivien väleissä kuinka jonkun tulisi ymmärtää kerätä luunsa ns, että olisi helpompi olla jos on joku kriisi päällä vaikka
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin tai sitten hän voi ihan vaan avautua täällä jatkossakin rivien väleissä kuinka jonkun tulisi ymmärtää kerätä luunsa ns, että olisi helpompi olla jos on joku kriisi päällä vaikka
Mitä toi tarkottaa, kerätä luunsa. Että jos on oikein luiseva. Pelkkää luuta, niin ku mä ite?
- Anonyymi00011UUSI
Minä syytän siitä ympäristöä, se teki huumorista sairaan- peace out
- Anonyymi00012UUSI
Ei ympäristö tee mitään, vaan ihminen ja ihmiset.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ympäristö tee mitään, vaan ihminen ja ihmiset.
Lisäys. Onko se silloin mielestäsi huumoria, jos joku kärsii?
- Anonyymi00016UUSI
Voi elämä 🤭
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Voi elämä 🤭
Tuskin sinulla no life on mitään ansiota tässä suhteessa mitä tulee nk pelahuumoriin, joka auttaa meitä kaikkia ”jaksamaan”
- Anonyymi00019UUSI
Pidän sopivasti kieroa sekä sarkastista vähän tuhmaakin mut kuitenki hyväntahtoista.
- Anonyymi00025UUSI
So no hard feelings about thse pigtales🤐
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
So no hard feelings about thse pigtales🤐
Hän ei ole incel. Eli ei ole niin pskaa juttua.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Hän ei ole incel. Eli ei ole niin pskaa juttua.
Ei saa olla liian herkkä tähän maailmaan, sitten sanovat, ettei sulla nainen ole huumorintajua kun puheet on mitö siinä samalla kun ottavat itse hameen helmat heiluen pulttia mitä pienimmästä ja säälivät itseään sekä toisiaan yhtenä populistisena rintamana
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei saa olla liian herkkä tähän maailmaan, sitten sanovat, ettei sulla nainen ole huumorintajua kun puheet on mitö siinä samalla kun ottavat itse hameen helmat heiluen pulttia mitä pienimmästä ja säälivät itseään sekä toisiaan yhtenä populistisena rintamana
Joo mä en kuule ole tuollaisten tyyppien kanssa missään tekemisissä. Ilkeily ja vttuilu sekä ala-arviointi ei ole huumoria.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Joo mä en kuule ole tuollaisten tyyppien kanssa missään tekemisissä. Ilkeily ja vttuilu sekä ala-arviointi ei ole huumoria.
Sitä vähän sarkasmilla halusin ilmaistakin, että pittu mitä vaskaa kaksinaismoralismia ym
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sitä vähän sarkasmilla halusin ilmaistakin, että pittu mitä vaskaa kaksinaismoralismia ym
No kuule puhuin ihmisestä jonka huumori uppoaa minuun sinun ei selvästikkää uppoa. Vaan on mielestäni surkeaa. Juttusi ei ollut mielestäni mitenkään hausk.
- Anonyymi00020UUSI
Itse harrastan stand by komiikkaa.
- Anonyymi00021UUSI
Sama. Ollaanko samassa näytelmässä?
- Anonyymi00023UUSI
Miten se eroaa stand up -komiikasta?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Loppuhuipennus jää tulematta? Sivusta
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Loppuhuipennus jää tulematta? Sivusta
ACAB
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Se on stay up komiikan vastakohta
- Anonyymi00022UUSI
Samanlainen kuin omani. Siksi huvittaa.
- Anonyymi00037UUSI
Sama 😄 Vahva ehkä... 🤔
- Anonyymi00027UUSI
en pidä. meillä on täysin erin koska mä olen huumorintajuton.
- Anonyymi00028UUSI
On samanlainen valitettavasti, että äliykäs ja viehättävä tämä henkilö on.
- Anonyymi00030UUSI
Eniten viehättää huulet ilmeet kertoo paljon kyvyistä ratkoa ongelmia laaja alaisesti.
Vaikka ei tapahdu mitään tapahtuu paljon - Anonyymi00031UUSI
Tämä on yksisuuntainen viesti yhdelle, että älkööt muut vaivautuko. Kiitos ja näkemiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1807916Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2544170Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi723426Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut903151Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi182311Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42135100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es211968Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351601Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik491505Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun481467