Tää se päivä on KUN JEESUS VUODATTI VERENSÄ puolestamme!

Vain yksi kerta rakkaat vellut, yrittäkää viimein ymmärtää se!

Hebr
9:24 Sillä Kristus ei mennyt käsillä tehtyyn kaikkeinpyhimpään, joka vain on sen oikean kuva, vaan itse taivaaseen, nyt ilmestyäkseen Jumalan kasvojen eteen meidän hyväksemme.
9:25 Eikä hän mennyt uhratakseen itseänsä MONTA KERTAA, niinkuin ylimmäinen pappi joka vuosi menee kaikkeinpyhimpään, vierasta verta mukanaan,
9:26 sillä muutoin hänen OLISI PITÄNYT KÄRSIMÄN MONTA KERTAA maailman perustamisesta asti; mutta nyt hän on YHDEN AINOAN KERRAN maailmanaikojen lopulla ilmestynyt, poistaakseen synnin uhraamalla itsensä.
9:27 Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio,
9:28 samoin Kristuskin, KERRAN UHRATTUNA ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.

29

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hebr
      10:26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä.
      10:27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
      10:28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
      10:29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
      10:30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
      10:31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

• Anonyymi00001

On rumaa, kun demonipesä heiluttaa pilkkakirvestään Sanan varjolla.

• Anonyymi00002

Kehotan kaikkia katsomaan dokumetin Ristinmies ja minä -Jeesus Nasaretilaisen tarina (löytyy Areenasta), on piispa Jolkkosen tekemä. Hyvä on myös Youtubessa Gospel of John. Molemmat kertovat Jeesuksesta, ja katsokaapa ja kuunnelkaa, kuinka hän kohteli ihmisiä. Jos haluaa ottaa hänestä esimerkkiä, niin tällainen turhanaikainen ilkeily ja riitely mitä tälläkin palstalla esiintyy, hävettää. Jeesus on kaiken sellaisen yläpuolella. Muistetaan tänä pääsiäisenä hänen kärsimystään, kuolemaansa ja ylösnousemistaan! Meidän syntiemme sovittajana.

• Minäkin olen saanut vinkin katsoa tuo sarja☺

Mutta jos minua syytät ilkeilystä,-erehdyt pahemman kerran!

• Liikkuva kuva on syntijä.📺

• Anonyymi00010
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Minäkin olen saanut vinkin katsoa tuo sarja☺

Mutta jos minua syytät ilkeilystä,-erehdyt pahemman kerran!

En syytä sinua erityisesti, vaan kaikkia jotka ilkeilevät.

• Demokrates kirjoitti:

Liikkuva kuva on syntijä.📺

Noin saarnattiin ennen, mutta ei enää.
        Muuttumaton vl-usko!?

• Anonyymi00010 kirjoitti:

En syytä sinua erityisesti, vaan kaikkia jotka ilkeilevät.

Hyvä kehoi!tus kuitenkin

• Tämä on kuolemanvakava VAROITUS teille VELLUT!

Ja SINÄ JUMALATON, sanot sitä pilkaksi!

• Anonyymi00003

Kommentoi itse piru.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kommentoi itse piru.

Piru piru, näytä sarves!

• Anonyymi00006

Joka syö minun ruumiini ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä hänessä.Pysymisen voi lukea mikve, ”puhdistuu minun kauttani”.

• Anonyymi00007

eli ei se veri jäänyt golgatalle

• Anonyymi00007 kirjoitti:

eli ei se veri jäänyt golgatalle

Tätä te vellut ette näe, ettekä ymmärrä, sen kirouksen takia, kun olette hyljänneet Jumalalta annetun Rakkauden Totuuteen!!

Jumala on asettanut Herran Jeesuksen veren syntien anteeksisaamiseksi sekä iankaikkisen elämän vastaanottamiseksi uskon kautta Herraan Jeesukseen.

• Puhdistus tapahtuu uskolla Jeesukseen ja kun uskot,-otat myös kasteen!

• Anonyymi00009
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Puhdistus tapahtuu uskolla Jeesukseen ja kun uskot,-otat myös kasteen!

Uppotukkikin on puhtaampi kuin demonipesä.

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Uppotukkikin on puhtaampi kuin demonipesä.

Et ymmärrä ,että oikeasti herjaat Jeesusta, etkä minua. Tiedoksi vaan sinne Perhoon!

Muistutat sitä ryöväriä ristillä, joka herjasi Jeesusta kuollessaankin!

Luuk
        23:32 Myös kaksi muuta, kaksi pahantekijää, vietiin hänen kanssaan surmattaviksi.
        23:33 Ja kun saavuttiin paikalle, jota sanotaan Pääkallonpaikaksi, niin siellä he ristiinnaulitsivat hänet sekä pahantekijät, toisen oikealle ja toisen vasemmalle puolelle.
        23:34 Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät". Ja he jakoivat keskenään hänen vaatteensa ja heittivät niistä arpaa.
        23:35 Ja kansa seisoi ja katseli. Ja hallitusmiehetkin ivasivat häntä ja sanoivat: "Muita hän on auttanut; auttakoon itseänsä, jos hän on Jumalan Kristus, se valittu".
        23:36 Myös sotamiehet pilkkasivat häntä, menivät hänen luoksensa ja tarjosivat hänelle hapanviiniä
        23:37 ja sanoivat: "Jos sinä olet juutalaisten kuningas, niin auta itseäsi".
        23:38 Oli myös hänen päänsä päällä kirjoitus: "Tämä on juutalaisten kuningas".
        23:39 Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
        23:40 Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?
        23:41 Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
        23:42 Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

• SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Et ymmärrä ,että oikeasti herjaat Jeesusta, etkä minua. Tiedoksi vaan sinne Perhoon!

Muistutat sitä ryöväriä ristillä, joka herjasi Jeesusta kuollessaankin!

Luuk
        23:32 Myös kaksi muuta, kaksi pahantekijää, vietiin hänen kanssaan surmattaviksi.
        23:33 Ja kun saavuttiin paikalle, jota sanotaan Pääkallonpaikaksi, niin siellä he ristiinnaulitsivat hänet sekä pahantekijät, toisen oikealle ja toisen vasemmalle puolelle.
        23:34 Mutta Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät". Ja he jakoivat keskenään hänen vaatteensa ja heittivät niistä arpaa.
        23:35 Ja kansa seisoi ja katseli. Ja hallitusmiehetkin ivasivat häntä ja sanoivat: "Muita hän on auttanut; auttakoon itseänsä, jos hän on Jumalan Kristus, se valittu".
        23:36 Myös sotamiehet pilkkasivat häntä, menivät hänen luoksensa ja tarjosivat hänelle hapanviiniä
        23:37 ja sanoivat: "Jos sinä olet juutalaisten kuningas, niin auta itseäsi".
        23:38 Oli myös hänen päänsä päällä kirjoitus: "Tämä on juutalaisten kuningas".
        23:39 Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
        23:40 Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?
        23:41 Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
        23:43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

Minkä teon ristinryöväri teki?

Hän ilmaisi suunsa tunnustuksella

USKONSA JEESUKSEEN!!!!!

• Matt 26:
      26.Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
      27 .Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
      28 .sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Luuk 22:20 Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.

Jeesus vuodatti verensä Golgatan ristillä syntien anteeksiantamiseksi ja jokainen, joka tunnustaa syntinsä ja uskoo Herraan Jeesukseen saa syntinsä anteeksi Jumalan armosta. Uusi Liitto on veriliitto Jumalan ja ihmisen välillä Herran Jeesuksen sovitusveren kautta. Herran Jeesuksen veri tuo puhdistuksen synneistä syntien anteeksiantamuksen kautta.

• Anonyymi00011

Ehtoollisviinissä muistelemme verta, jonka Jeesus vuodatti sinun ja minun syntien sovitukseksi. Pääsemme osalliseksi armahduksesta, kun otamme sen uskoen vastaan.

Ehtoollisleipä, happamattomasta leivästä, muistuttaa, että olemme osa Kristuksen ruumista, puhdistettu hänen verellään.

Katolisen pakanauskonnon ja sen äpärätytärten kannibalistinen riitti ei kuulu kristityn elämään. Se ei ole Jeesuksen asettama ehtoollinen, vaan sen irvikuva. Jeesus ei uhraa itseään monta kertaa! Oikea ehtoollinen on muistoateria, ei kannibalistinen pakanarituaali.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ehtoollisviinissä muistelemme verta, jonka Jeesus vuodatti sinun ja minun syntien sovitukseksi. Pääsemme osalliseksi armahduksesta, kun otamme sen uskoen vastaan.

Ehtoollisleipä, happamattomasta leivästä, muistuttaa, että olemme osa Kristuksen ruumista, puhdistettu hänen verellään.

Katolisen pakanauskonnon ja sen äpärätytärten kannibalistinen riitti ei kuulu kristityn elämään. Se ei ole Jeesuksen asettama ehtoollinen, vaan sen irvikuva. Jeesus ei uhraa itseään monta kertaa! Oikea ehtoollinen on muistoateria, ei kannibalistinen pakanarituaali.

Hmmmm

• Anonyymi00008

Tietokoneiden hinnat nousee rajusti muistin kallistuessa.
      Joh. 19:30 Kuin siis Jesus oli etikkaa ottanut, sanoi hän: se on täytetty! ja kallisti päänsä ja antoi henkensä.
      Och när Jesus hade tagit emot vinet, sade han: "Det är fullbordat." Sedan böjde han ned huvudet och gav upp andan.
      Joh. 19:30 When Jesus therefore had received the vinegar, he said, It is finished!
      -finish-

• Anonyymi00012

Jeesus antoi henkensä keskiviikkona kolmen maissa iltapäivällä, oli haudassa kolme päivää ja kolme yötä, ja nousi pääsiäissunnuntaina. Tänä vuonna juhlimme 1993-vuotismuistopäivää. Seitsemän vuoden päästä tulee täyteen 2000 vuotta Jeesuksen ylösnousemisesta. Tuntuu hyvin mahdolliselta, että uudestisyntyneiden uskovien kristittyjen ylöstempaus on huomenna aamulla. Jos olette pakanoita ja teillä on viattomia pikkulapsia, rakastakaa heitä suuresti tänään; huomenna he voivat jo olla taivaassa. Parempi vielä; uskokaa Jeesukseen tänään.

• Hyvä kehoitus, kannattaa uskoa Jeesukseen tänään, kun kuoleman majesteetti voi korjata meidät pois ennen huomista!

Vapaissa suunnista on vallalla käsitys että ylöstempaus tapahtuu ennen Jeesuksen toista tulemusta. Tuo käsitys jakaa mielipiteitä.

• Anonyymi00013

Koko kristinusko on petosta.
      Jälleen syntyminen ja karman laki on luonnonlakeja.
      Mitään Jeesusta ei tule eikä uutta Jerusalemia.

• SaaleminPastori-ko

Toiveajattelua . .

• Anonyymi00014

Jeesus on kaikista ensimmäinen, uutislyhde. Uutislyhdeitten heilutus, esille nosto, alkoi pääsiäisen jälkeen, sapatin päätyttyä, meidän lauantai-iltana auringon laskettua. Sana todistaa Jeesuksen olleen maan povessa kolme päivää ja kolme yötä. Siis Herra Jeesus laskettiin hautaan keskiviikkoa auringonlaskun aikaan.
      Sanan mukaan opetuslapset näkivät ylösnousseen Vapahtajan viikon ensimmäisenä päivänä, myöhään illalla, siis meidän myöhäinen lauantai-iltana.
      Emmauksen matkanneet ehtivät käydä temppelissä, sapatin päätyttyä, meidän lauantai-iltana. Samalla he kuulivat kaupungissa liikkuneita huhuja: kuinka hauta olikin tyhjä. Emmaukseen oli matkaa noin 11 kilometriä. Jos matka alkoi vähän ennen meidän iltaseitsemään, niin opetuslapset olivat perillä vastaavasti vähän ennen yhdeksää. Iltapuuhiin meni ehkä vajaa tunti. Noin puoli kymmeneltä tai kymmeneltä opetuslapset aloittivat kiireellä paluu Jerusalemiin. Näin he olisivat päässeet takaisin Jerusalemiin noin yhdentoista maissa.
      Ja he nousivat sillä hetkellä ja palasivat Jerusalemiin ja tapasivat ne yksitoista kokoontuneina ja ne, jotka olivat heidän kanssansa.

• Anonyymi00015

Jeesus ristiinnaulittiin keskimmäisen ristiin ja keskellä viikkoa, suuren sapatin valmistuspäivänä. Sapatin valmistuspäivää, ei vietetty ennen joka viikkoista seitsemännen päivän lepopäivää, vaan ainoastaan ennen happamattoman leivän juhlaa: valmistuspäivä oli suuren sapatin valmistuspäivä. Seitsemän päivää syökää happamatonta leipää; jo ensimmäisenä päivänä korjatkaa pois hapan taikina taloistanne. Valmistuspäivä oli ensimmäinen happamattoman leivän juhlan päivistä.
      Juutalaisen kalenterin mukaan päivä alkoi illalla, auringon laskettua. Pääsiäislammas teurastettiin tiistai-illan ja keskiviikkoillan välissä. Ja pitäkää se tallella neljänteentoista päivään tätä kuuta; silloin Israelin koko seurakunta teurastakoon sen iltahämärässä. koko Israelin kansan kokous pitää sen teurastaman kahden ehtoon välillä.
      Meidän tiistai-iltana: ensimmäisenä happamattoman leivän päivänä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Mihin tahdot, että valmistamme pääsiäislampaan sinun syödäksesi?" Meidän keskiviikkoaamuna Jeesus tuomittiin: Jeesuksen Kaifaan luota palatsiin; ja oli varhainen aamu. Ja itse he eivät menneet sisälle palatsiin, etteivät saastuisi, vaan saattaisivat syödä pääsiäislammasta.
      Jeesus laskettiin hautaan, meidän keskiviikkoiltana, auringon laskiessa, ja alkoi suuri sapatti. Ensimmäisenä päivänä pitäkää pyhä kokous ja samoin myös seitsemäntenä päivänä pyhä kokous. Mitään työtä älköön tehtäkö niinä päivinä; ainoastaan se, mitä kukin tarvitsee ruuaksi, ainoastaan se valmistettakoon.
      Pääsiäisen jälkeen, joka viikkoisen sapatin päätyttyä, alkoi uutislyhteiden heilutus. hän toimittakoon sen lyhteen heilutuksen Herran edessä, että hänen mielisuosionsa tulisi teidän osaksenne; sapatin jälkeisenä päivänä pappi toimittakoon sen heilutuksen. Ensimmäiset uutislyhteet nostettiin esille meidän lauantai-iltana. Uutislyhteiden heilutus on kuva ylösnousemuksesta. Näin ollen Jeesus nousi kuolleista heti auringon laskettua ja sapatin päätyttyä, meidän lauantai-iltana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      46
      4924
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      62
      2767
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1084
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1064
    5. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1055
    6. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      220
      1045
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      127
      1016
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      984
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      895
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49