Onkohan kaivattuusi rakastunut kuinka moni?
Mitä luulet
44
447
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sen mitä kuullut puhuttavan, niin pilkan kohde on. m
- Anonyymi00002UUSI
😬 auts
- Anonyymi00003UUSI
Miksi itse rakastat häntä
- Anonyymi00004UUSI
Miksi häntä pilkattaisiin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi häntä pilkattaisiin
Rumuus jne
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rumuus jne
Rumuus? Eikö hän ole kovin kaunis
- Anonyymi00011UUSI
Minkä niminen?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rumuus jne
🪞👀 No hyi vtt, on vain.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rumuus jne
Onneksi ei tarvii olla just jonkun näköinen, että on rakastettu, joku rakastaa. Tuo kommentti kertoo sinun tarpeistasi.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
🪞👀 No hyi vtt, on vain.
Olet varmasti itse upea adonis, avoin, rehellinen, sydämellinen, moninaisesti viisas, komea lihaskimppu upeine säihkysilmineen ja paksuine tukkineen ja kaikki ihanat naiset kaatuvat syliisi.
- Anonyymi00019UUSI
Vihaajat vihaa.
- Anonyymi00023UUSI
Niin, puheissa 90 % totuus eikö nii.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olet varmasti itse upea adonis, avoin, rehellinen, sydämellinen, moninaisesti viisas, komea lihaskimppu upeine säihkysilmineen ja paksuine tukkineen ja kaikki ihanat naiset kaatuvat syliisi.
Sori, olin vain itsekriittinen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuon kommentin tarkoitus oli herättää pohtimaan itseä. Miksi pitää tänne kirjoitella noin. Monennäköiset nimittäin löytävät rakkautta ja ovat erittäin rakastettavia. Tuskin sinäkään olet kiiltokuvamaisen täydellisen näköinen, koska muuten tuskin tuollaisia kirjoittelisit.
- Anonyymi00028UUSI
Onko sinulla suhdetta jonkun kanssa ja tietääkö hän kuinka täällä kirjoittelet? Ehkä osaat pohtia voisitko kirjoittaa ystävällismielisemmin tännekin.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
🪞👀 No hyi vtt, on vain.
Ei kukaan edes ole ruma. Kaikennäköiset voivat olla ihania honeypuppeleita. Joskus mietin, onko tuollaiset kommentit edes kenenkään oikean ihmisen aidosti kirjoittamia.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Rumuus jne
Siis miehen kaivattu on joku tosi ruma nainen?? Uskooko joku?
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Rumuus? Eikö hän ole kovin kaunis
Älä trikit palstasedän mitätöntä egoa kyselemällä siltä typeriä..
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Älä trikit palstasedän mitätöntä egoa kyselemällä siltä typeriä..
Ruoki* olenko kännissä? En ole nollaa näyttää
- Anonyymi00005UUSI
Sun takaa kuuluu..
- Anonyymi00008UUSI
Ainakin se kenen kanssa ilmeisesti on.
- Anonyymi00009UUSI
Rakastaako paljonkin
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Rakastaako paljonkin
En tiedä. Oletin että tykkää minusta.
- Anonyymi00010UUSI
Varmasti tosi moni. Sen verran upea nainen.
- Anonyymi00013UUSI
Tuskin on
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuskin on
Yleensä miehet ihastuu kauniisiin naisiin naiset ei ehkä niinkään usein niihin komeisiin miehiin.
Mut jos Ap:n kaivattu on nainen niin tuskin on ruma. Jos Ap on nainen niin kaivatun miehen ulkonäöstä ei sit varmuudella osaa sanoo.
Kateelliset naiset myös useimmiten niitä kauniita naisia haukkumassa ja sinunkin viestisi ehkä sopii just siihen kategoriaan. 🙃
- Anonyymi00014UUSI
En tiedä. Upea on. On varmasti heitä, jotka viihtyvät hänen seurassaan. Ehkä jotkut rakastavatkin.
- Anonyymi00015UUSI
Varmasti moni häneen on helppo rakastua.
- Anonyymi00016UUSI
Moni on varmasti jäänyt itkemään perään.
- Anonyymi00020UUSI
Miehestäkö usein?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miehestäkö usein?
*kyse
- Anonyymi00022UUSI
Minua kiinnostaa vain hänen tunteensa minuun. Ja jos hän tuntee samoin kuin minä, meistä tulee me. Piste
- Anonyymi00024UUSI
Kysy rakastan häntä olen paras
- Anonyymi00026UUSI
Ei luulemisia hakkaa päälle.
- Anonyymi00030UUSI
On. Kyseessä parantumaton mies hortsu
- Anonyymi00031UUSI
En varmasti ole ainut.
- Anonyymi00032UUSI
Voisi ollakin koska hän on kaunis nainen
- Anonyymi00033UUSI
Tosi moni. On ihan oikeasti maailman paras mies.
- Anonyymi00034UUSI
Kyllä. Sen huomaa muiden miesten käytöksestä ja hymyilystä hänen ollessaan läsnä. Ainakin ihastusta on ilmassa ja hänen seuraansa hakeudutaan. Hän ei itse sitä tunnu tajuavan.
- Anonyymi00035UUSI
Miks teillä on jatkuvasti naapurit käsittelyssä? Lopettakaa ,emme kuulu teidän asialistalle ja älkää erehtykö meidän tontille,siellä on jahti ja vahti!
- Anonyymi00039UUSI
Laskujeni mukaan 2378.
- Anonyymi00040UUSI
Nyt kyllä liioittele 🫤
- Anonyymi00041UUSI
Elämä on kovaa ollut aina varsinkin lauantaina ...
Piippolan haaremin vaari- Anonyymi00043UUSI
Välipäivä on selvää säästöä kun ei tarvitse pyhälisää maksella-kö? Jokojokojoko ne läskit tummuu hä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1073502Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42275100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331163Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134823
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28820Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34744