Onko tylsä elämä
Päivät pitkät haukutte muita
33
354
Vastaukset
- Anonyymi00003
MITÄ,eikä taaskaan miellyttänyt vastaukset 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00004
Varatut naiset kiusaa muita. Säälittää kun ei itse tuossa 30v ois edes tullut mieleen tulla tänne kiusaamaan ketään. Tehty jotain ihan muuta. Mutta tyylinsä kullakin🤷🏼♀️
- Anonyymi00006
Kertoo poistajasta kaiken tärkeän.Hän ei pääse kenenkään suosioon kuin yrittämällä poistaa itseään parempia vaihtoehtoja.
- Anonyymi00013
Hän ,jolla on musta sydän.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aaaaa i se. Onko se musta sydän joku tiukkapipo vai?
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ole palstalla.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei ole palstalla.
Hän nimenomaa asuu ketjussa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hetken vain mutta ei palstalla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mutta ei ole aloittaja.
- Anonyymi00031
KATEELLISET NAISET KIUSAA MUITA NAISIA!! Näitä riittää naisissa ja sit tietysti ne miehet jotka ei saa naisia.
- Anonyymi00005
Onhan toi aika surullista. Sitte lukee et täällä on aikuisia johon ei ole kukaan ollut rakastunut ikinä. Joka on jotenkin käsitämätöntä. Ymmärtää katkeruuden.
- Anonyymi00007
Minä en ymmärrä katkeruutta.Joku syy siihenkin on ,jos ei muka kukaan sinua rakasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minä en ymmärrä katkeruutta.Joku syy siihenkin on ,jos ei muka kukaan sinua rakasta.
Miten niin minua. Kyllä minua rakastetaan. Minä täällä päivät pitkät ketään hauku.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miten niin minua. Kyllä minua rakastetaan. Minä täällä päivät pitkät ketään hauku.
Eniten silti alotuksia ja eniten leipäläpi ammollaan kokoajan
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eniten silti alotuksia ja eniten leipäläpi ammollaan kokoajan
En oo kyllä tehnyt aloituksia enää pitkiin aikoihin koska ilmapiiri on mitä.on. Taidat olla itse täällä se pahanilmanlintu jonka takia täältä kaikotaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarkoitin yleisesti....piti sitten tämäkin erikseen kertoa...😕
- Anonyymi00018
En kyllä oo.
- Anonyymi00032
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin onko ilkeä luonne ja se näkyy naamastakin. Karkottaa kaikki ympäriltä.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
En oo kyllä ilkeää nähnytkään. Ehkäpä liiankin kiltti välillä ollut.
- Anonyymi00035
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kenestä sinä ”punahilkka” oikein proosailet tämän langan yhteydessä kun yhdistät oikein jonkun naaman näihin kirjoituksiin? Ettei olisi niin, että oli liikaa nähdä, että kyllä pöydässä seuraa on teidän joukahaisten fantasioista huolimatta kuinka kaikki niin vihaa ja. Sen verran naama näkkärillä näkyi olevan kun lärveistä kerran puhetta tuli. T
- Anonyymi00014
Oota... %$#¥! Nyt ne turvat kiinni! Ai, ne näki vain naapurin.
- Anonyymi00015
Lähe ny pentu menee
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lähe ny pentu menee
Pentu oli oikeessa kerrankin.
- Anonyymi00026
Iso kynä järkäle.
- Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Lähe ny pentu menee
Ok 😆✋🏻
- Anonyymi00021
Haukkuminen on pikku juttu sen rinnalla, kun FB KUNNIALLISET OVAT HÄPÄSSEET KOKO SUOMEN JA VAATIVAT MINUA VIELÄ KUNNIOITTAMAAN HEITÄ!
Pitäs vielä toisen kerran mennä KUNNIAN LOUKKAUS SAKKO VANKINA SUOMEN HÄPÄISIJÖIDEN KUNNIOITTAMISESTA, KOSKA SUOMEN FB KUNNIALLISET OVAT NIIN HYVIÄ HÄPÄISEMÄÄN KAIKKI MIKÄ LIITTYY SUOMEEN. - Anonyymi00022
No niin...tämä tähän vielä.Ikävöikää nyt sitten.
- Anonyymi00027
Nämä on näitä jotka ovat jääneet asemalle jo heti kun on tissistä vieroitettu.
- Anonyymi00029
Kivat kirjoitukset ovat loppuneet. Palstan taso on laskenut haukkujien ansiosta. Palstan alkuperäinen idea on kaivata ja kertoa ikävästä. Jos kirjoittaa jotain kaunista ja mukavaa, tulee kommentteja muista aiheista ja sarkastisia viestejä. Jotkut haastavat riitaa. Hyvää pääsiäistä kaikille kivoille ja kaivatulle "Ehkä näemme joskus, kuka tietää."
- Anonyymi00034
TÄMÄ, ei mitään lisättävää! Vois ihan heti poistaa koko ikävä palstan kun eihän täällä oo muuta kun haukkumista 24/7.
- Anonyymi00030
No useimmat täällä työttömiä, eläkeläisiä tai sairaslomalla olijoita. Ainakin monet eläkeläiset ja työttömät tuntuu olevan hyvin katkeria (ainakin miehet) elämä tylsää sinkkuina useimmat joten onko yllätys ett haukkuvat ja useimmiten naisia.
- Anonyymi00036
Vähän näyttääa ainakin eräs nk haukkujien porukka hajoilla ja roikaleet vttuilee välillä lähinnä toisilleen mitä tulkinnut
- Anonyymi00037
Onko ryhmä "haukkujat"?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774