Jäähdytysnesteen vaihto

Anonyymi-ap

Onko jäähdytysnesteen vaihto tarpeellinen/suositeltava toimenpide hieman vanhemmalle autolle. Autoni on 10 vuotta vanha, ajettu 120000 t kilometriä, jäähdytysnestettä ei tarvitse juuri lisätä.

11

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kai sitä vaihtoa ole huvikseen sinne huolto-ohjelmaan laitettu.

Jos myyt autosi veks parin vuoden sisällä niin ehkei sen niin väliä, mutta jos meinaat ajaa vielä 10 vuotta niin itse vaihtaisin.

• Anonyymi00003

Ei ole huvikseen, vaan pelkkää ahneuttaan. Kauppiaan pitää saada liikevaihtoa, että saa liikevoittoa eikä ahneelle riitä mikään.
        Minulla on kaksi 37 v pikkuautoa, joilla ajan milloin toisella, milloin toisella. Pakkasnesteitä en ole vaihtanut kertaakaan. Letkurikkojen takia toki osa niistä on vaihtunut. Jatkoksi olen pannut mitä on sattunut olemaan, muistaakseni en punaista. Se neste on nyt sellaista kusen väristä ja täyttää tehtävänsä edelleen erinomaisesti.
        Muista aina, että apinaa koijataan. Älä sinä ole se apina, vaan anna näitten kauppiaitten ja niitten autosta haaveilevien teinipoikien olla edelleenkin apinoita!

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei ole huvikseen, vaan pelkkää ahneuttaan. Kauppiaan pitää saada liikevaihtoa, että saa liikevoittoa eikä ahneelle riitä mikään.
        Minulla on kaksi 37 v pikkuautoa, joilla ajan milloin toisella, milloin toisella. Pakkasnesteitä en ole vaihtanut kertaakaan. Letkurikkojen takia toki osa niistä on vaihtunut. Jatkoksi olen pannut mitä on sattunut olemaan, muistaakseni en punaista. Se neste on nyt sellaista kusen väristä ja täyttää tehtävänsä edelleen erinomaisesti.
        Muista aina, että apinaa koijataan. Älä sinä ole se apina, vaan anna näitten kauppiaitten ja niitten autosta haaveilevien teinipoikien olla edelleenkin apinoita!

No eipä se maksa kuin parikymppiä jos itse jaksaa lorauttaa nesteet pihalle ja kipata uutta sisään.

Jos talous on noin tiukalla niin tavallaan ymmärrän kommentoinnin tunnelatauksen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No eipä se maksa kuin parikymppiä jos itse jaksaa lorauttaa nesteet pihalle ja kipata uutta sisään.

Jos talous on noin tiukalla niin tavallaan ymmärrän kommentoinnin tunnelatauksen.

Minä ostankin sillä rahalla jotakin ihan muuta... Sellaista, mihin sinulla ei rahat sattuneesta syystä riitäkään!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä ostankin sillä rahalla jotakin ihan muuta... Sellaista, mihin sinulla ei rahat sattuneesta syystä riitäkään!

Aivan aivan, sehän on sitten mukavaa sinulle että raha riittää. Minä kyllä nyt mieleni pahoitinnyt kun noin ihmiset täällä rikkauksillaan pullistelee.

Taidan mennä loppupäiväksi vintille istumaan pimeään ja murehtimaan.

• Anonyymi00002

Se nesteen kunto ja pakkaskestävyys mitataan aina huollon yhteydessä ja se vaihdetaan tarpeen mukaan.

• Anonyymi00006

Joku saattaisi väittää että siinä nesteessä on jotain korroosiotakin vastustavia aineita, jotka kuluu ajan myötä ja neste pitäisi sen vuoksi vaihtaa.

• Anonyymi00004

Aika monta sataa huoltoa olen tehnyt enkä kertaakaan huolloissa mitannut pakkasnesteen pakkaskestävyyttä. Miten sinä?

• Anonyymi00008

Kyllä oikeissa huoltofirmoissa testataan.

• Anonyymi00007

Longlifeä on turha alkaa lutroomaan, kohta tulee remonttia muutenkin.😅

• Anonyymi00009

Et sä ainakaan tyhmä ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1030
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe