Tosi paljon, on ikävä jo tosi iso ikävä onkin
Tykkään sinusta
21
372
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kenelle menee?
- Anonyymi00002UUSI
Murulle
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Murulle
Ei oo mikään tunste vaan vähättely ja halvennat kutsumalla murukksi
Muruilke kelpaa muruset
Vähin kaikista ... Paskin vaihtoehto !
Huonoin ja nolon ..
Ja se ei rakkautta ole !!!!!
Kunnioita vaihtamalla jokin aivan muu sana rakkauteen !!!! - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei oo mikään tunste vaan vähättely ja halvennat kutsumalla murukksi
Muruilke kelpaa muruset
Vähin kaikista ... Paskin vaihtoehto !
Huonoin ja nolon ..
Ja se ei rakkautta ole !!!!!
Kunnioita vaihtamalla jokin aivan muu sana rakkauteen !!!!Muru murusein.. siitä on laulunkin
- Anonyymi00003UUSI
Todista!
- Anonyymi00004UUSI
Samoin!
- Anonyymi00007UUSI
Iso ikävä ja iso aukko ollut meidän elämässä
- Anonyymi00008UUSI
Mullakin on tosi iso ikävä. Tulispa tilaisuus päästä ihan lähietäisyydelle selvittämään, onko kemiaa kaikilla osa-alueilla... feromonijutuissakin.
n- Anonyymi00010UUSI
En ole kiinnostunut miehekkäistä/poikamaisista/androgyyneista naisista, en tipan tippaa.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole kiinnostunut miehekkäistä/poikamaisista/androgyyneista naisista, en tipan tippaa.
Millainen on miehekäs nainen?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä välitä trollista.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tosi komea, kaunis ja kaikkee.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mutta minäpä olen kiinnostunut just noista mitä mainitsit, ne on mun tyyppiä, parhaita😘
- Anonyymi00009UUSI
Pääsiäisiä toivotan sinulle, rakkaani, kaikkea sitä iloa ja rakkautta, jota tuot elämääni. Olen niin onnellinen, että sinä olet joskus vierelläni.
https://www.youtube.com/watch?v=3wFZCJZG4T8&list=RD3wFZCJZG4T8&start_radio=1
.- Anonyymi00014UUSI
Kiitos samoin sulle honey❤️😻en tiedä näemmekö me enää
- Anonyymi00011UUSI
Et ollut homohessu onneksi... kiitoa jo etukäteen ei homohessu
- Anonyymi00012UUSI
Kiitos rakas mies♥️
Hyvää pääsiäistä sinne myös.🐤 - Anonyymi00015UUSI
Niin mäkin susta ihana Inksu, hyvät pääsiäiset sinulle ♥️
- Anonyymi00016UUSI
Tykkää rauhassa mulla ei ole mitään tuntemuksia suhun olet saman tekevä
- Anonyymi00018UUSI
Hei samoin sanoin mielessä oot,myöskin ikävä sinnuu.
- Anonyymi00021UUSI
Vähän tunnisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453699Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1083534Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42295100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa341187Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut221048- 134843
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28840Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34754