Mua? Yhtä paljon
Rakastatko vielä
24
337
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00021UUSI
Timolta.
- Anonyymi00002UUSI
Rakastan sua aina
- Anonyymi00003UUSI
❤️❤️ on ikävä
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
❤️❤️ on ikävä
Niin on, usein olen mielessäni siellä sun kanssa ja puuhastellaan kaikkee
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin on, usein olen mielessäni siellä sun kanssa ja puuhastellaan kaikkee
Minun mielessä katsot mua rakastaen alati ja en saa siitä koskaan tarpeeksi
- Anonyymi00008UUSI
Oot kulta komea ❤️
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minun mielessä katsot mua rakastaen alati ja en saa siitä koskaan tarpeeksi
Niinhän mä aina tein pöydän toiselta puolen mutta sä näytit onnelliselta
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinhän mä aina tein pöydän toiselta puolen mutta sä näytit onnelliselta
Ehkä olin joskus
- Anonyymi00004UUSI
Kyllä palsta rakastaa sinua myös tänään .😂
Jos on joku tietty mielessä niin sitten suoraa yhteydenottoa häneen !❤️ - Anonyymi00005UUSI
Kyllä. Naista ihanaa.
- Anonyymi00009UUSI
Juuh, aina vain enemmän
- Anonyymi00010UUSI
tasainen lämpöä lämmittää parhainte!
https://www.youtube.com/watch?v=bjMd8j_ur2Q&list=RD3wFZCJZG4T8&index=3 - Anonyymi00011UUSI
rakastan.
- Anonyymi00012UUSI
Vaikka epävarmuuden aallokossa seilaankin, rakkaudestani sinuun olen täysin varma ❤️
- Anonyymi00015UUSI
Samoin tuntein täältä❤️muista minua kun illalla menet nukkumaan. Ajattelen sua nyt.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samoin tuntein täältä❤️muista minua kun illalla menet nukkumaan. Ajattelen sua nyt.
Aina kun laitan nukkumaan, kuvittelen että hänen kasvot on ihan lähellä omiani. Niihin mielikuviin on ihanan turvallista nukahtaa 🙂
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aina kun laitan nukkumaan, kuvittelen että hänen kasvot on ihan lähellä omiani. Niihin mielikuviin on ihanan turvallista nukahtaa 🙂
😊😍oot niin mun juttu aina vaan❤️rakas
Kauhee ikävä meitä
- Anonyymi00017UUSI
Onhan se nyt ollut vähän sellaista kytevää. Sattuneesta syystä.
- Anonyymi00020UUSI
Myönnettäköön nyt..
- Anonyymi00023UUSI
Oletko pässinpää? ❤️
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko pässinpää? ❤️
Se on tarttuvaa...
- Anonyymi00022UUSI
tottakai rakastan miestäni ei mulla ole ollut ketään eron jälkeen ja hänellä on ollut jonka takia ei voida enää koskaan olla mitään
- Anonyymi00026UUSI
Ei ole edes ikävä tuollaista ikävää naista kohtaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1463725Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1133703Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi242524Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs52325100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es302138Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481302Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut261108- 137895
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah32892Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34774