Lapsiorjuudessa Lieksassa ja muualla

Anonyymi-ap

Kun olin pieni lapsi Lieksassa, sdp-ämmät veivät minut väkisin kotoani vangiksi sdp-laitokseen, lienee ollut ns. "lastenkoti"! Siellä minun piti olla lattialla. Jos en ollut aivan tarkalleen sdp-ämmien "pikkusormien alla", sdp-ämmät hyökkäsivät kimppuuni ja pahoinpitelivät minua. Muistikuva on erityisesti paksusta sdp-ämmästä, joka hanakasti kävi pahoinpitelemään minua. Jäi vaikutelma, että se paksu jumpura -sdp-ämmä oli lohdutellut ja lohdutteli itseään syömällä ja juomalla makupaloja. Kai yritti makupaloilla keventää soimaavaa omaatuntoaan. Siinä sdp-laitoksessa oli muitakin lapsia. Ne pennut saivat vapaasti kiusata minua, mutta jos minä koetin puolustaa itseäni, sdp-ämmät hyökkäsivät kimppuuni. Erityisesti on muistikuva eräästä pennusta, miehenpuolesta, joka oli puettu tummiin vaatteisiin. Se äpärä kiusasi minua, mutta jos yritin puolustautua, sdp-ämmät pahoinpitelivät minua. Lopulta rupesin olemaan aivan puhumatta, kokonaan mykkänä. Mykkyyteni näytti suuresti-häiritsevän sdp-ämmiä. Yrittivät saada minut puhumaan, mutta en minä alkanut. Puhumattomuuteni näytti suorastaan kiukuttavan sdp-ämmiä. Ei mennyt kauan, kun tuskastuneina sdp-ämmät vapauttivat minut vankeudesta sdp-laitoksesta. Pääsin palaamaan kotiini.

Jo ennen tuota tapausta, aikaisemmassa lapsuudessani sdp-ämmät kaappasivat minut useita kertoja ilman mitään järjellistä syytä ja veivät sdp-laitoksiin, jotka ainakin useimmissa tapauksissa olivat sairaaloita, vaikka minussa ei ollut mitään sairautta; oloni oli täysin terve. sdp-ämmät pelottelivat, että tilani on hyvin vakava, koska minulta 'puuttuu sairauden tunto'. sdp-ämmien vankeuksissa ollessani oloni ei millään tavalla muuttunut paremmaksi, ei muuttunut terveemmäksi eikä olisi voinutkaan muuttua, koska ennen sdp-ämmien sdp-laitoksiin joutumista oloni oli terve, kuten nytkin. Sairaaloissa sdp-ämmät ainakin useimmissa tapauksissa makuuttivat minua sängyssä ja pelottelivat, uhkailivat, halvensivat, solvasivat ja pahoinpitelivät minua. sdp-ämmät puhuivat, että minä saan "hyvää hoitoa". Kehoittivat aina aikuisena äänestämään sdp:tä, jotta saisin aina "hyvää hoitoa" ja jotta muutkin saisivat aina "hyvää hoitoa". Arvatkaa, äänestänkö. VÄHINTÄÄN yhden kerran sdp-ämmät kahlitsivat minut sänkyyn ilman mitään järjellistä syytä! Joskus sdp-ämmät uhkasivat pitää minut sairaalassa vähintään vuoden; sanoivat, että aloittaisin koulunkäynnin sairaalassa. Tämä ei minulle sopinut; halusin oikeaan peruskouluun, minne myöhemmin meninkin. Uhkaus vuodensairaalassaolosta annettiin Joensuussa keskussairaalassa, koska saman vangitsemiseni aikana ämmät näyttivät minulle korkealla ikkunasta, että 'tuolla näkyy Koli'. Jossakin joskus sdp-ämmät mahtailivat, että kun kehitysvammaisten, kenties muidenkin, "hoito"laitoksissa on vaaliäänestys, sdp-ämmät tekevät äänestysmerkinnät äänestyslippuihin äänioikeutettujen puolesta, jotta ääni menee varmasti sdp:lle, ja laitosäänestysvaalivirkailijat ovat tietenkin sdp:läisiä! Joskus jossakin tai joissakin sdp-laitoksessa sdp-ämmät toivat minulle jotakin vaaleaa liejua, mukamas ruuaksi. Taivas varoitti minua olemaan syömättä sitä liejua. Toivat sitä vaaleaa liejua monia kertoja. Kun en koskaan sitä tietenkään syönyt, lopulta toivat oikeaa ruokaa, mutta sitä oli aivan liian vähän, kuten sairaaloissa yleensäkin. sdp-ämmien puheista ja muusta käytöksestä oli tajuttavissa, että ne pitivät minua vankeudessa, koska minussa ei ollut noituutta. sdp-ämmien mielestä minuun olisi pitänyt tulla noituus. sdp-ämmät eivät kuitenkaan käyttäneet tuota sanaa. Usein sdp-noita-akkojen mukaan minun piti olla sängyssä jossakin tietyssä asennossa enkä saanut vaihtaa asentoa. Jos vaihdoin asentoa tai nousin sängystä, sdp-noita-akat saattoivat hyökätä minuun ja pahoinpidellä minua; vähimmillään painoivat minut takaisin sängyn pohjalle. Usein sdp-noita-akat uhkailivat pitävänsä minut vankeinaan laitoksissa koko loppuikäni!

Mutta Kansan Taistelu......!!!

Punaisten Lippujen alla!!! Oikeiden Punaisten Lippujen!!! Ei sdp:n lippujen!

On Kansan Lippu Punainen, se verhos' ruumiit Marttyyrein! ...Ei petost' siedä se suojassaan, eest' oikeuden se hulmuaa.

7

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sdp!
      ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sdp!
      ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sekoomus, persut, krisut & kumpp.!

Ja vuosia sitten riistoporvarien ja sekoomuksen sätkynukke sdp hallituksessaollessaan heikensi työttömyysturvan saamista (vilatohvi yms:t)! sdp mm. päätti työttömille palkattomia pakkotöitä ("työharjoittelu", "työvalmennus", tulikohan "työkokeilukin" jo silloin) pelkällä työttömyyskorvauksella!

ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sdp! ALAS ALAS sekoomus, persut, krisut yms:t!

• Anonyymi00002

Nisti se on kommunistikin.

• Anonyymi00003

miksi syyttää vanhempiaan vielä aikuisena

• Anonyymi00005

sdp-noita-akat eivät millään tavalla ole eivätkä olleet minun vanhempiani.

• Anonyymi00004

Yksi viimeisimmistä varmoista havainnoistani sdp-noita-akoista on ajalta, kun olin 18-vuotias. Minulle saapui omituinen kirje, jonka oli lähettänyt Lieksan kaupungin sosiaalitoimi. Kirjeessä minut kutsuttiin saapumaan kirjeessämainitussa ajankohdassa Lieksan kaupuingin sosiaalitoimistoon (silloin ei vielä "Siun sote"). Kirjeessä ei sanottu mitään syytä kutsulle. Vähän aikaa ajattelin, että ehkä tuo liittyy sotaväenkutsuntaan, joka oli minulla lähellä, mutta ei sotaväenkutsuntaan liity tuollaista. Kirjeen lopussa oli uhkaus, että jos en saavu kirjeessäsanotussa ajankohdassa, POLIISI hakee minut.
      En mennyt sdp-noita-akkojen kutsusta eikä mikään eikä kukaan hakenut minua.

Mutta Kansan Taistelu......!!!

• Anonyymi00006

"Suomen sosialidemokraattinen puolue" - nimestään huolimatta tuolla ei ole mitään tekemistä kansanvallan kanssa.

• Anonyymi00007

Miksi haukkua äitiään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe