Niin, tällaisena vanhana mummona voisin aloittaa tällaisen pääsiäisen sanomaan (..niin Hän rakasti ainoaa poikaansa, jotta... jne) liittyvän toivottavasti vilkkaan ja mielenkiintoisen keskustelun Rakkaudesta. Rakkaus on käsittääkseni elämän perusta. (en puutu nyt tarve-hierarkiaan).
Jos vaikka lähtis sieltä lapsuudesta=) niin ilman Rakkautta, ei lapsi kasva -Rakkaus on yhtä tärkee kuin ruoka ja lepo. Pohdittavaksi jää mitä tapahtuu lapselle - jota ei rakasteta, joka ei koe rakkautta, joka ei saa osoittaa rakkauden tunteitaan.
Sitte seuraavaks Ensirakkaus: aijjjjaijjaaaaiiiiaijai:) 💥 Siihen ei välttämättä liity vielä seksiä, vai liittyykö? Voisko ensirakkaus olla se "oikea" jonka kanssa ...jne. Vai pitääkö siihen ees liittyä rakkautta ;)) ihastusta - kiinnostusta :D
Sitten aikuisikäisen rakkaudet! Onko se rakkaus sitä että haluaa olla toisen Oma, kaikessa - kunnes kuolema erottaa ?? vai voisko 1 ihminen rakastaa yhtäaikaa useampaa:) [[[[vähän niinkuin Jumala maailmaa, jotta.. jne.ym.]]]]
Onko meille jossain vastakappale, sielunkumppani?
Rakkaus ja Ihmissuhteet
80
915
Vastaukset
- Anonyymi00001
Taasko uusi aihe josta aloittaja on ulkona kuin tamppoonin narut.
- Anonyymi00031
Tympeä kommentti, pah.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tympeä kommentti, pah.
Ai, itse kyllä hyrisin lukiessani. Ei se niin ruma ole, että olisi mauton.
- Anonyymi00057
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ai, itse kyllä hyrisin lukiessani. Ei se niin ruma ole, että olisi mauton.
Mauton ja asiaton, pirun lapsellinen.
- Anonyymi00002
Se, miten rakkaus lapsuudessani ilmeni oli hyvin käytännön läheistä. Ruokaa oli riittävästi ja katto pään päällä. Sisareni kanssa joskus vanhoina olemme jutelleet, että aika lailla olimme heitteillä kun vanhemmat olivat omissa töissään. Mitään isompia onnettomuuksia ei onneksi tapahtunut. Tukkapöllyä ja piiskaa käytettiin tarpeen mukaan.
Ensi rakkauteni oli ihastumista ja yksinäisyydestä johtuvaa kaipuuta siihen että edes joku välittäisi. Näin vanhemmiten ymmärrän, että ihminen saattaa mennä päästään pyörälle, kun yllättäen saa osakseen myönteistä huomiota. Kokemattomuuttaan voi toimia aika typerästi. En ainakaan ihastumistilanteessa itse ollut mikään järjen jättiläinen kun oli taustalla koulukiusaamista ja hyvin autoritaarista kasvatusta.
Kun kotona ei ollut keskustelukulttuuria, vaan vanhemmat odottivat tottelemista ilman perusteluja - jälki ei ollut kovin rakkaudellista. En useimmiten itsekään osannut keskustella siten, että keskustelujen lopputulos olisi ollut rakentava. Lemmikkieläimet saivat ja antoivat rakkautta ja tämä asia on säilynyt läpi elämäni.
Olen sitä mieltä, että minulle yksi avioliitto ja avioero riittää. Rakkautta lienee ollut siinä alussa, mutta se haihtui ajan mittaan. Olen tyytyväinen elämääni ilman sitä "sielunkumppania". Harmittaa se, että avioeron yhteydessä emme ymmärtäneet tehdä kirjallista ositusta, vaikka sovussa kaikki jaettiin. Koska ei ole ollut tarvetta pitää yhteyttä, niin tämä asia jää varmasti hoitamatta. Toivon että sitä rakkautta riittää siinä tilanteessa, jos jompi kumpi meistä ensin kuolee - ettei aleta tasinkoja vaatimaan. Mutta sitähän en ole itse näkemässä... - Anonyymi00003
Ihmisiä ei omisteta. Jotta se siitä rakkaudesta, josta kukaan ei tiedä eikä käsitä yhtään mitään. Mitään rakkautta ei ole, ellei ole vapautta.
- Anonyymi00013
Mummunen kirjoitti:
No eiks se rakkaus anna just sen vapauden :) koko elämäksi??
Mitä höpiset? Kyllä vanhan ajan avioliitot olivat no. vankiloita. Jommalle kummalle tai jopa molemmille. Kirkon miehet joskus muinoin keksivät avioliiton avuksi, jotta saivat naisihmiset ruotuun ja järjestykseen. Siinä ei ollut vapauden kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä höpiset? Kyllä vanhan ajan avioliitot olivat no. vankiloita. Jommalle kummalle tai jopa molemmille. Kirkon miehet joskus muinoin keksivät avioliiton avuksi, jotta saivat naisihmiset ruotuun ja järjestykseen. Siinä ei ollut vapauden kanssa mitään tekemistä.
Vanhan ajan avioliitoissa ei paljon rakkaudelle ollut sijaa, joten niitä on turha niputtaa yhteen!!
- Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vanhan ajan avioliitoissa ei paljon rakkaudelle ollut sijaa, joten niitä on turha niputtaa yhteen!!
No äläpä muuta mutise. Mutta avio kuin avio, rakkaudesta ei tietoakaan, kalterit kuitenkin löytyy jokaisesta.
- Anonyymi00051
Anonyymi00026 kirjoitti:
No äläpä muuta mutise. Mutta avio kuin avio, rakkaudesta ei tietoakaan, kalterit kuitenkin löytyy jokaisesta.
Olihan niissä rakkauttakin.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olihan niissä rakkauttakin.
Juuu, oli kai. Mutta minkä arvoista on kahlittu rakkaus. Onko se oikeaa ja vilpitöntä. Ja mitä se on ihan oikeasti, jos sille asetetaan ehtoja.
- Anonyymi00004
On monta rakkautta ja monta sielunkumppania. Mutta minulla vain yksi mies kerrallaan. Muita voi olla useita, kuten lapset.
Rakastin rinnakkaisluokan poikaa. Meni ohi. Rakastin tanssipaikalta löytynyttä, Meni ohi.
Rakastin lasten isää sekä miehenä että perheen jäsenenä. Oli osittain sielunkumppani. Erosimme ja rakkaus hävisi jonnekin, hupeni pikkuhiljaa.
Rakastan lapsiani, olivat tänään pääsiäisaterialla. Tunnen myös sielunkumppanuutta heihin, ovatko sydänystäviäni kun en enää lapsikseni huomaa.
Rakastan lapsenlapsiani, yhdeltä heistä sain pääsiäiskortin, itse tekemänsä, se on pöydälläni pitkään.
Ja sitten oli pari muuta, joita olen rakastanut. Toinen heistä tuntui sielunkumppanilta, toinen ei, parmmin harrastukaverilta.
Nyt on taas uusi menossa, ajattelen häntä, en rakasta, en tiedä tuleeko mitään, miesystävää tai sielunkumppania - kumpaakaan ja tai kummatkin tästä samasta.
On suuremmoista kun kykenee rakastamaan. Onkohan minua rakastettu? Kumpi se on tärkeämpää olla rakastettu vai itse rakastaa. Taitaa olla tuo vm. - Anonyymi00005
Olihan se viatonta aikaa teininä, ei oikein tajuttu mitä tehtiin, kivaa oli.
- Anonyymi00006
Mummunen kirjoitti:
se kultainen nuoruus EI jää unholaan, vaan muistoissa jälleen sen luokse saa :D
🎵🎼🎶🎶🎼🎵Kokemuksia oli, ei uskoisikaan et niitä oli niin monia, mut oli!
- Anonyymi00007
Kyllä se voi olla niin, että joku on sielunkumppani. Minulla ei ole enää tarvetta rakastua keneenkään, niin kuin rakkauteen liitetään mies ja nainen. Se on ollut minulle selvää jo noin parinkymmenen vuoden ajan.
Rakastuminen .noniih, ehkä se on "sitä nuortenpuuhaa" - mutt kyllä olen antanut itseni ymmärtää, että vanhemmitenkin menevät rakkaudesta naimisiin. Sellaistakin tapahtuu?:)
Vaikka itsekin ajattelen vähän ... samansuuntaisesti kuin Sinä: tarve rakkauteen, niinkuin se romanttisesti miehen & naisen välillä toteutuu, tuntuu hankalalta. Näissä ikävuosissa miehet on jo =) ... miten sen kauniisti sanois, seestyneitä sielunkumppaneita, että sellainen roihuava rakkaus varmaan kahlitsis heitä.
Seuraava on sitten sanottu Lähimmäisen💖rakkaudella ja myötätunnolla ja hellyydellä:
"" Ikääntyneet miehet kun haluavat olla vapaita ja rauhassa """:) *winkswonks*
😉😜😉- Anonyymi00008
Mummunen kirjoitti:
Rakastuminen .noniih, ehkä se on "sitä nuortenpuuhaa" - mutt kyllä olen antanut itseni ymmärtää, että vanhemmitenkin menevät rakkaudesta naimisiin. Sellaistakin tapahtuu?:)
Vaikka itsekin ajattelen vähän ... samansuuntaisesti kuin Sinä: tarve rakkauteen, niinkuin se romanttisesti miehen & naisen välillä toteutuu, tuntuu hankalalta. Näissä ikävuosissa miehet on jo =) ... miten sen kauniisti sanois, seestyneitä sielunkumppaneita, että sellainen roihuava rakkaus varmaan kahlitsis heitä.
Seuraava on sitten sanottu Lähimmäisen💖rakkaudella ja myötätunnolla ja hellyydellä:
"" Ikääntyneet miehet kun haluavat olla vapaita ja rauhassa """:) *winkswonks*
😉😜😉MIksi otat esimerkiksi vain mies-nainen -suhteen? Vaihtoehtoja on muitakin.
Ei ole ihme, ettet ymmärrä sanan incel käyttöäkään. Anonyymi00008 kirjoitti:
MIksi otat esimerkiksi vain mies-nainen -suhteen? Vaihtoehtoja on muitakin.
Ei ole ihme, ettet ymmärrä sanan incel käyttöäkään.Tottakai on vaihtoehtoja, niitähän on jokaiselle omansa.
Jos huomasit, niin minä vastasin edelliseen kommenttiin -missä oli maininta
>>>>" Minulla ei ole enää tarvetta rakastua keneenkään,
>>>>" niin kuin rakkauteen liitetään mies ja nainen."
MUTTA minulle mies-nainen- suhde on se parisuhde missä minä itse olen kotoisimmillani.
Kaikki saavat suhteilla miten lystäävät!
ihan vapaasti ja omalla halulla ja tahdolla! 💕💞💕
Elä ja Anna toistenkin elää! Jokainen tekee omat ratkaisunsa, tietenkin! 💑💏
- Anonyymi00009
Jahas leskel vaihtunut mummuseksi.
Siili25 kirjoitti:
Pikkasen sama on käyny tässä mielessä😂.
Osaatko sinä sanoa - mikä on leskel:)
Siili25 kirjoitti:
Kysyppä hältä joka sen ekka sanoi.
Niih, =) kysyin jo 2 kertaa tätä asiaa, Kolmatta en viitsi :D
- Anonyymi00010
Jätä nuo hymiöt veks, saa kelaamaanjutut yli.
- Anonyymi00011
Kaikennäköistä tarjotaan kokeiltavaksi he
https://anna.fi/hyvinvointi/seksuaalisuus/seksihuoneNiin onhan nykyään seksuaaliterapiaa ja seksuaaliavustajia:) Kaikenalista löytyy! Entiedä
vastaako tarjonta kysyntää?- Anonyymi00014
Mummunen kirjoitti:
Niin onhan nykyään seksuaaliterapiaa ja seksuaaliavustajia:) Kaikenalista löytyy! Entiedä
vastaako tarjonta kysyntää?Äsken tuli ohjelma femmalta ikäihmisten seksuaalisuudesta. Mielenkiintoinen oli.
Sieltä tulee muuten hyviä keskusteluohjelmia eriaiheista. - Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Äsken tuli ohjelma femmalta ikäihmisten seksuaalisuudesta. Mielenkiintoinen oli.
Sieltä tulee muuten hyviä keskusteluohjelmia eriaiheista.Ruotsalaiset on hyviä diskuteeraamaan, kyllä.
- Anonyymi00012
Nimimerkillä "MUMMUNEN"on oikeen hinku päästä tänne seukkaamaan.Epäilen,että voi olla yksinäinen,seuraa vailla oleva henkilö.Eipäs anneta nimimerkin hämätä-kirjoittaja voi olla ihan hyvin mies-oletettu tai mikä vain höperö?
- Anonyymi00018
Joo ahkera on ainakin ollut näpyttelemään, vaikka ei kovin kauaa ole profiili ollut https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/24864808
Anonyymi00018 kirjoitti:
Joo ahkera on ainakin ollut näpyttelemään, vaikka ei kovin kauaa ole profiili ollut https://keskustelu.suomi24.fi/profiili/24864808
Kiitos kaunis kun noin asiallisesti toi esiin mun profiilin linkin =) Arvelit ettei kukaa osaa sitä nikin kautta avata ;) * Kiitos Sinulle avustuksestasi * Mukavaa tätä viikkoa!
- Anonyymi00015
Rakkaus on niin monimuotoinen asia. Enkä oikein tiedä lienenkö kokenut parisuhde mielessä.
Naimisissa olen ollut ja eronnut jo kauan sit. Siihen suhteeseen ajauduin elämän aallokossa .Kiltteyttäni suostuin naimisiin. Jonkinlaista kiintymystä ja turvaa varmaan etsin tiedostamatta.
Muutama pitempi suhde sen jälkeen. Ehkä olisi saanut jäädä kokemattakin.
Molemmin puolinen kunnioitus ja rakkaus toista kohtaan jäänyt kokematta kaikissa suhteissa. Nyt yli15v. omissa oloissa. Tosin varattuja olisi tarjolla salasuhteita.
Omia kumppaneitaan sanovat rakastavansa eivätkä voi loukata mutta jotain kuulema puuttuu kotona.
Seksuaalisuus onkin jo oma osionsa joskus saattavat myös liittyä yhteen.Niinpä- rakkaus ja seksi ei välttämättä liity yhteen. aina-joka kerta. Mutt mä kyllä ihannoin parisuhdetta niin paljon että siinä pitää olla kunnioitusta, seksiä ja rakkautta. Kaikkia somassa suhteessa ja toisiaan ruokkien.
- Anonyymi00016
Mummunen kirjoitti:
Niinpä- rakkaus ja seksi ei välttämättä liity yhteen. aina-joka kerta. Mutt mä kyllä ihannoin parisuhdetta niin paljon että siinä pitää olla kunnioitusta, seksiä ja rakkautta. Kaikkia somassa suhteessa ja toisiaan ruokkien.
Sehän se olis ihanne tilanteessa et toteutus tuo. Lienee tähdistä tai jostain muusta kiinni osuuko kohilleen.
- Anonyymi00020
Olen myös ainoa poika, huomasin sen eron siskoihini jo lapsena.
- Anonyymi00023
Mummunen kirjoitti:
minkä eron? jos saanen udella?
No, iskä antoi niille vähemmän taskurahaa, sain enemmän, sen muistan yhä elävästi, vaikka olin jotain 10.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
No, iskä antoi niille vähemmän taskurahaa, sain enemmän, sen muistan yhä elävästi, vaikka olin jotain 10.
Miten niin tyhmiä vanhempia on olemassa? Edelleen, vieläkin, nykyaikana, näinä päivinä ...
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miten niin tyhmiä vanhempia on olemassa? Edelleen, vieläkin, nykyaikana, näinä päivinä ...
Meill oli taas niin köyhä perhe, ettei mitään viikkorahoja ollut laisinkaan, kellään.
- Anonyymi00027
Mummunen kirjoitti:
Meill oli taas niin köyhä perhe, ettei mitään viikkorahoja ollut laisinkaan, kellään.
Ei meilläkään. Mutta töitä riitti yllin kyllin ja varsinkin kesällä, kun ei ollut kouluakaan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Näinä päivinä se ei ollut, vaan 60-luvulla, aivan eri maailma silloin, ja salaa se iskä sen antoi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Näinä päivinä se ei ollut, vaan 60-luvulla, aivan eri maailma silloin, ja salaa se iskä sen antoi.
Täh! Muuttuuko asia mielestäsi jotenkin, jos on toimittu salassa? Mitä hlvt:ä mieästen korvain välisessä tilassa oikein tapahtuu.
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Täh! Muuttuuko asia mielestäsi jotenkin, jos on toimittu salassa? Mitä hlvt:ä mieästen korvain välisessä tilassa oikein tapahtuu.
Ei muutu, hyvältä se tuntui silloin kuin nytkin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei muutu, hyvältä se tuntui silloin kuin nytkin.
Juuu, ymmärrän. Mieähet eivät tajua, tahdo eivätkä toivo tasa-arvoista kohtelua naisihmisten kanssa. Paree pitää olla, vaikka kuinka kierosti.
- Anonyymi00043
Anonyymi00036 kirjoitti:
Juuu, ymmärrän. Mieähet eivät tajua, tahdo eivätkä toivo tasa-arvoista kohtelua naisihmisten kanssa. Paree pitää olla, vaikka kuinka kierosti.
Olet vain hieman tosikko, piposi kiristää.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
Olet vain hieman tosikko, piposi kiristää.
Hmmm ... Piponi ei kyllä kiristä, mutta-mutta ... Olen ollut feministi jo pikku-tyttönä, kun ei ollut harmaata hajuaistiakaan siitä, mitä ko. sana meinaa eli merkitsee. Näin / koin asiat jo silloin toisin ja ymmärsin, etteivät ne mene tasan / tasa-arvoisesti, mutta minkä alaikäinen asioille mahtoi.
- Anonyymi00053
Anonyymi00045 kirjoitti:
Hmmm ... Piponi ei kyllä kiristä, mutta-mutta ... Olen ollut feministi jo pikku-tyttönä, kun ei ollut harmaata hajuaistiakaan siitä, mitä ko. sana meinaa eli merkitsee. Näin / koin asiat jo silloin toisin ja ymmärsin, etteivät ne mene tasan / tasa-arvoisesti, mutta minkä alaikäinen asioille mahtoi.
Feminismi syrjii miehiä, siksi en kannata sitä, olen tasa-arvon kannalla.
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Feminismi syrjii miehiä, siksi en kannata sitä, olen tasa-arvon kannalla.
Eikä syrji. Sulla on vain väärä näkemys. Oikaise se.
- Anonyymi00021
Rakkasu on niiiiin monisyinen asia eikä kukaan voi varmaksi sanoa, mitä se kenellekin tarkoittaa ja tuskin kaikille tarkoittaa samaa. Rakkauden nimissä tehdään paljon myös pahaa.
Kuvittelisin ja ainakin omalla kohdallani aidointa rakkautta on rakkauteni lapsiin; se on jotenkin ehdotonta ja pyyteetöntä heitä kohtaan. Rakastan yhä edelleen myös puolisoani, yhteisiä vuosia on lähes 50 ja yhä edelleen läheisyys hänen kanssaan tuntuu aivan toiselta kuin kenenkään muun kanssa- Anonyymi00024
Well, muitakin on siis kuitenkin kokeiltu. Hah ja heh.
Paljon onnea Teille kaikille, tuosta kirjoituksesta päätellen: TEillä asuu Rakkaus. 💗🧡💛 Kivaa keväänjatkoa ja kesän Odotusta!
- Anonyymi00034
Mummunen kirjoitti:
Paljon onnea Teille kaikille, tuosta kirjoituksesta päätellen: TEillä asuu Rakkaus. 💗🧡💛 Kivaa keväänjatkoa ja kesän Odotusta!
Ja kaikki tahtoo....
- Anonyymi00029
Rakkaus on sininen.
- Anonyymi00037
Niin taidetaan jossain biisissä hoilata. Mutta eikö rakkauden väri ole kuitenkin punainen. Sydän on punainen ja punaisella ruusulla osoitetaan sitä tunnetta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Niin taidetaan jossain biisissä hoilata. Mutta eikö rakkauden väri ole kuitenkin punainen. Sydän on punainen ja punaisella ruusulla osoitetaan sitä tunnetta.
Punainen on, ja keltainen on erotiikan väri.
Anonyymi00037 kirjoitti:
Eikös myös hoilata jotta lumivalkoinen?
- Anonyymi00039
Siili25 kirjoitti:
Eikös myös hoilata jotta lumivalkoinen?
Joo, mut sitä ei lasketa...
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Joo, mut sitä ei lasketa...
Ei niin, koska se hetki on niiin olematon ja pieni.
- Anonyymi00041
Siili25 kirjoitti:
Mitennii ei lasketa?
Valkoinen on kylmä väri, ja aito rakkaus ei ole koskaan kylmää.
Anonyymi00041 kirjoitti:
Valkoinen on kylmä väri, ja aito rakkaus ei ole koskaan kylmää.
Eikös valkoinen ole myös puhtauden väri?
- Anonyymi00042
Siili25 kirjoitti:
Eikös valkoinen ole myös puhtauden väri?
Onhan se ja myös viattoman väri, siunatun, myös morsian on valkoisissaan, kuitenkin tyhjä väri sellaisenaan.
Anonyymi00042 kirjoitti:
Onhan se ja myös viattoman väri, siunatun, myös morsian on valkoisissaan, kuitenkin tyhjä väri sellaisenaan.
Voihan sen tietenkin noinkin ajatella.
Voihan olla myös tyhjä taulu johon on hyvä alkaa täyttää .- Anonyymi00044
Siili25 kirjoitti:
Voihan sen tietenkin noinkin ajatella.
Voihan olla myös tyhjä taulu johon on hyvä alkaa täyttää .Pohjavärinä valkoinen onkin se paras.
Anonyymi00044 kirjoitti:
Pohjavärinä valkoinen onkin se paras.
Juu tabula rasa johon on hyvä alkaa rakentaa.
- Anonyymi00046
Siili25 kirjoitti:
Juu tabula rasa johon on hyvä alkaa rakentaa.
Rasat eli hanskat, kintaat eli vanttuut. Tabula Rasa soitti hieman outoa musaa, osasivat kuitenkin.
Anonyymi00046 kirjoitti:
Rasat eli hanskat, kintaat eli vanttuut. Tabula Rasa soitti hieman outoa musaa, osasivat kuitenkin.
Oman tyulinsä edustaja sekin.
- Anonyymi00047
Joskus olen pohtinut tota rakkautta. Synnyin ei-toivottuna ja sen sain kuulla. En välittänyt vanhemmistani, että olisin vielä jotenkin ”rakastanut”. Ei tullut kuuloonkaan.
Avioon menin, mutta rakastinko. En näin jälkikäteen tiedä, enkä osaa sanoa. Lapsiani ja lastenlapsiani rakastan sillä taidolla, millä osaan.
Tunnen olevani niinkuin sisältä kylmä suhteessa ihmisiin.
Tätä nykyistä omaa kotiani kyllä rakastan koko sydämestäni.Kyllä kannattaa miettiä - juuri etenkin sitä kautta, Onko saanut rakkautta, sillon lapsuudessa, koska sieltä ne tunne-elämykset lähtee. rakastetuksi tulemisen muistoista. =) Läheisyydestä - huomioon ottamisesta, hyväksymisestä - kuuntelemisesta, kohtaamisesta.
Lähimmäistäkin voi rakastaa, olemalla kohtelias, vaikka asiallinen ystävällinen.
Sekin on rakkautta.- Anonyymi00048
Mummunen kirjoitti:
Kyllä kannattaa miettiä - juuri etenkin sitä kautta, Onko saanut rakkautta, sillon lapsuudessa, koska sieltä ne tunne-elämykset lähtee. rakastetuksi tulemisen muistoista. =) Läheisyydestä - huomioon ottamisesta, hyväksymisestä - kuuntelemisesta, kohtaamisesta.
Lähimmäistäkin voi rakastaa, olemalla kohtelias, vaikka asiallinen ystävällinen.
Sekin on rakkautta.Empatia on ehkä hieman vähissä maailman turuilla ja meilläkin.
- Anonyymi00050
Viimeiseen virkkeeseesi viitaten: olet siis materialisti.
- Anonyymi00055
Ville Haapasalokin pääsi A-luokan oloihin. Tervetuloa hyväntuuliseen seuraan
- Anonyymi00056
Naimisiin(ko?).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658