Nuorison palkkiot puolitetaan kun tekevät puolet enemmän työtä. Toivottavasti lähtevät muualle muuttamaan maailmaa.
Mahtaako lautakuntien muut vain puheoikeuden omaavat puolittaa palkkionsa? Saatika puheenjohtajat nostaa vuosipalkkionsa kun eivät valmistele kokouksia. Tai lautakuntien jäsenet, jotka kantavat suu supussa virkavastuuta.
Viranhaltijatkin saavat kokouspalkkion kuukausipalkkansa päälle. Mutta nuorilta pois kun verokarhu ei heitä vielä rääkkää niin paljon.
Nuorisoa ei kaivata
7
465
Vastaukset
- Anonyymi00001
Saavatpahan nuoret pois häiritsemästä, kun virkamiehet ja viisaat päättäjät tietävät paremmin mitä nuoret tarvitsevat.
- Anonyymi00004
Ei nuo vanhat jäärät tässä kunnassa ajattele kuin omaa napaansa. Nuorta verta tilalle saataisiin ehkä jokin asia täälläkin etenemään.
- Anonyymi00006
Mitkä viisaat päättäjät?
- Anonyymi00002
Käyeen taitaa nuorilla silti jäädä reilusti enemmän kuin veroa maksavilla luottamushenkilöillä. Jämijärven luottamushenkilöpalkiot verojen jälkeen on niin pienet että harvaa homma kiinnostaa.
- Anonyymi00003
Eihän niillä ole pöytäkirjojakaan. Menee vaan jännästi hyppien.
- Anonyymi00005
Tämä oli kyllä päätös jota ihan joka paikkakunnalla ei tehdä. Oikein läskipäisyyden huippu. Aikuiset kateellisia jos nuoret saa enemmän rahaa käteen. Tämän puolesta äänestäneet voisi heittää hel..koko valtuustosta. Mutta hyvä että Jämille lykättiin taas 50 000€.
- Anonyymi00007
Saisiko tähän linkin? En löytänyt ainakaan Jämijärven kunnan esityslistoista enkä pöytäkirjoista mitään, joka olisi väittämääsi viitannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761717
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471288- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 51792
- 69778
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650