Jäiden mukana lähtee liikkeelle muutakin, kun jäät. Se on havaittavissa monessa paikassa, kuten täällä anonyymimaailmassa, kun hupsut juttelee yksin itselleen. Surullista. Pitäkää huolta itsestänne ja läheisistä! Kevät voi olla myös ihanaa aikaa, mutta toisille raskasta.
Pidä huolta
31
179
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Toivottavasti saavat itselleen apua! On niin lohdutonta nähdä polku joka ei johda mihinkään. Tämä maailma tekee ihmisistä niin katkeria. Jumalalle pyyntö maailman paranemiseen sairaista.
- Anonyymi00003UUSI
Taisi lähteä kirpputorilla ainakin kunnan tavarat jo ennen jäiden tuloa. Näytti viimein loppuvan vähän ennen jäiden lähtöä. Lieko tähän kaupusteluun jäiden tuloilla, tai lähdöllä mitään tekemistä, tiedä häntä? Joka tapauksessa tavaran lähtemistä, ei voi perustella jäiden lähtemisellä.
- Anonyymi00004UUSI
Parempaa lukemista tuo yksin juttelu on kuin toisten jatkuva haukkuminen ja nimittely.
- Anonyymi00005UUSI
Ketä tässä on nimitelty tai haukuttu? Tosiasioitako ei saisi sinun mielestä sanoa ääneen?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ketä tässä on nimitelty tai haukuttu? Tosiasioitako ei saisi sinun mielestä sanoa ääneen?
Suurempana ongelmana on välinpitämättömyys. Itse ongelma ei ratkea kuin nostamalla kissa pöydälle, millä lääkkeellä asia hoituu parhaiten. Välinpitämättömyys päätöksenteossa ja hallinnossa voi johtua useista tekijöistä, jotka liittyvät sekä rakenteellisiin muutoksiin että inhimillisiin tekijöihin. Ei uskalleta ottaa esille epämieluisia asioita, vaan suojellaan ja odotetaan vastavuoroisuutta. Osassa kirjoituksissa on nähtävissä tahallista asioiden sotkemista, pyritään harhaan johtamaan itse asiaa. Päättäjät istuvat tuppisuuna kokouksissa, kun eivät uskalla tuoda epäkohtia julki, eli ummistetaan silmät epäkohdille.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Suurempana ongelmana on välinpitämättömyys. Itse ongelma ei ratkea kuin nostamalla kissa pöydälle, millä lääkkeellä asia hoituu parhaiten. Välinpitämättömyys päätöksenteossa ja hallinnossa voi johtua useista tekijöistä, jotka liittyvät sekä rakenteellisiin muutoksiin että inhimillisiin tekijöihin. Ei uskalleta ottaa esille epämieluisia asioita, vaan suojellaan ja odotetaan vastavuoroisuutta. Osassa kirjoituksissa on nähtävissä tahallista asioiden sotkemista, pyritään harhaan johtamaan itse asiaa. Päättäjät istuvat tuppisuuna kokouksissa, kun eivät uskalla tuoda epäkohtia julki, eli ummistetaan silmät epäkohdille.
Olis edes oikeaa asiaa eikä tikusta vuoltua soopaa. Se kun on elämäntehtävänä etsiä virheitä on raskasta kaikille osapuolille. Besserwisserit on raskaita ihmisiä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olis edes oikeaa asiaa eikä tikusta vuoltua soopaa. Se kun on elämäntehtävänä etsiä virheitä on raskasta kaikille osapuolille. Besserwisserit on raskaita ihmisiä.
Miksi lopetti viimein sen kunnan tavaroiden myynnin, jos siinä ei ole ollut mitään laitonta? Jos on vähääkin omaatuntoa jäljellä, kannattaisiko mennä itse asianomaisen hoitamaan asia kuntoon? On aivan turha lähteä muita syyttelemään. On hyvä, että löytyy vielä rehellisiä kuntalaisia, jotka eivät ummista silmiään vääryydelle.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi lopetti viimein sen kunnan tavaroiden myynnin, jos siinä ei ole ollut mitään laitonta? Jos on vähääkin omaatuntoa jäljellä, kannattaisiko mennä itse asianomaisen hoitamaan asia kuntoon? On aivan turha lähteä muita syyttelemään. On hyvä, että löytyy vielä rehellisiä kuntalaisia, jotka eivät ummista silmiään vääryydelle.
Nyt tulee asiaa. Harhaanjohtajia Pielavedellä kyllä riittää.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No menkää sanoman ne asiat sille taholle mille ne osoitatte älkääkä täällä jauhako yhtä ja samaa, mieluummin näkisin tämän palstan iloisempi en asioiden keskustelupalstan eikä jatkuvaa itkuvirttä ja juoruamiata sekä *askanjauhantaa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämä kun ei ole mikään politiikan palata. Siirtykää Suomi24/kuntapolitiikka osioon.
Olete kartoittaneet kaiken muun keskustelun. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisiko romut saatu jo hyvään kiertoon ja siivous tehtyä!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juurikin näin. Aivan kuten itse osaisivat asiat hoitaa paremmin. Eivät ymmärrä mitä kaikkea pitää kuntapolitiikassa ottaa huomioon ka kaikkia kun ei voi mitenkään miellyttää päätöksillään joten aivan turhaa itkemistä joiltakin.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vääryydelle 🤣🤣
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No kuule kun emme me täällä tiedä tuohon vastausta JOTEN MENE *ITTU KYSYMÄÄN HENKILÖKOHTAISESTI!
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt tulee asiaa. Harhaanjohtajia Pielavedellä kyllä riittää.
Jos itse olet päyevämpi niin miksi et mene johtamaan.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No kuule kun emme me täällä tiedä tuohon vastausta JOTEN MENE *ITTU KYSYMÄÄN HENKILÖKOHTAISESTI!
Älä sinä ihminen hermostu. Eikös se ole hyvä, jos on jäänyt joku käpälälautaan ja saatu laiton toiminta loppumaan.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No menkää sanoman ne asiat sille taholle mille ne osoitatte älkääkä täällä jauhako yhtä ja samaa, mieluummin näkisin tämän palstan iloisempi en asioiden keskustelupalstan eikä jatkuvaa itkuvirttä ja juoruamiata sekä *askanjauhantaa
Sehän on positiivista, kun on loppunut laiton kunnan tavaroiden myynti. Olisit kuntalaisena tyytyväinen.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä sinä ihminen hermostu. Eikös se ole hyvä, jos on jäänyt joku käpälälautaan ja saatu laiton toiminta loppumaan.
Mikä oli laitonta? Oikeasti? Ei mikään! Jos saat tavaran hävityksestä laitonta, niin ihmettelen suuresti. Lakkaa jo itkemästä vai jäikö sulta joku romu haalimatta, kun jaksat jauhaa tyhjää sontaa?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä oli laitonta? Oikeasti? Ei mikään! Jos saat tavaran hävityksestä laitonta, niin ihmettelen suuresti. Lakkaa jo itkemästä vai jäikö sulta joku romu haalimatta, kun jaksat jauhaa tyhjää sontaa?
Jatka ihmeessä, jos on laillista.
- Anonyymi00017UUSI
Se on aivan turhaa valittaa, kuntalaiset on valinneet edustaja sa kunnan päättäjiin joten turvat tukkoon.
- Anonyymi00020UUSI
Niiden valittujenkin on noudatettava lakeja.
Valtakirja ei oikeuta rötöstelemään. - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niiden valittujenkin on noudatettava lakeja.
Valtakirja ei oikeuta rötöstelemään.Kyllä juuri näin. On tärkeää, että päättäjät ja johtajat, johtaa ja toimii, niin kuin itse vaatii muiden tekevän. Tuskin kukaan kiistää esimerkillä johtamisen merkitystä. Jokainen arvostaa päättäjien antamaa mallia, kuinka tulee toimia. Päättäjillä tulisi olla kanttia puuttua, silloin kun on aihetta.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä juuri näin. On tärkeää, että päättäjät ja johtajat, johtaa ja toimii, niin kuin itse vaatii muiden tekevän. Tuskin kukaan kiistää esimerkillä johtamisen merkitystä. Jokainen arvostaa päättäjien antamaa mallia, kuinka tulee toimia. Päättäjillä tulisi olla kanttia puuttua, silloin kun on aihetta.
Myös virkamiesten ja viranhaltijoiden on noudatettava lakeja.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Myös virkamiesten ja viranhaltijoiden on noudatettava lakeja.
Tottakai! Sehän on selvää!
- Anonyymi00029UUSI
Ja sitten on niitä joita ei ole edes valittu ja silti siellä istuvat ja pätevät. Demokratiaa?
- Anonyymi00022UUSI
Muikkufestivaalithan hakee nyt puuhamiehiä/naisia jatkamaan toimintaa. Entäs jos nyt te, jotka käytätte täällä energiaanne kaikkeen tyhjänpäiväiseen, niin menisitte sen energian purkamaan muikkufestivaalien järjestämiseen. Pääsisitte tekemään hyvää ja ennen kaikkea tekemään ihan itse päätöksiä.
- Anonyymi00025UUSI
Olisiko helpompi lopettaa suhmurointi, ettei kenenkään tarvitsisi käyttää aika ja energiaa, sen selvittämiseen?
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olisiko helpompi lopettaa suhmurointi, ettei kenenkään tarvitsisi käyttää aika ja energiaa, sen selvittämiseen?
Tässä tullaankin kysymykseen onko edes suhmurointia? Minä en ole havainnut. Oletko sinä? Missä? Ja mitä on sinun mielestä suhmurointi? Kommentejasi lukiessa kaikki, mutta todellisuudessa ei mikään! Joten lakkaa höperöimästä ja keskity olennaiseen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tässä tullaankin kysymykseen onko edes suhmurointia? Minä en ole havainnut. Oletko sinä? Missä? Ja mitä on sinun mielestä suhmurointi? Kommentejasi lukiessa kaikki, mutta todellisuudessa ei mikään! Joten lakkaa höperöimästä ja keskity olennaiseen.
Kyllä on. Päätöksenteossa ja hallinnossa. Suhmurointi tarkoittaa hämäräperäistä, epävirallista ja usein moraalitonta toimintaa oman edun ajamiseksi mm. jääviys rikkomuksia ja jne
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Taidat itse suhmuroida eikä kukaan muu, laitanko seuraavaksi nimesi tänne ja osoitteesi? Minä nimittäin tiedän kuka olet.
Terveisin: eräs valkohattu - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Taidat itse suhmuroida eikä kukaan muu, laitanko seuraavaksi nimesi tänne ja osoitteesi? Minä nimittäin tiedän kuka olet.
Terveisin: eräs valkohattuJohan vitsin murjaisit. Onko muita vitsejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1404268Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1933921Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi302633Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102432100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322193Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks51770Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1021446Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491414Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361109