Puolikkaalleni

Anonyymi-ap

Vaikka nyt tilanne taitaa olla enemmän niin, että sinun on vaikea kohdata minua, niin tilanne ei millään tavalla ole tai ainakaan ole ollut tässä suhteessa yksipuolinen. Silloin kun sinua oikeassa elämässä näin, tiesin heti alitajuisesti, että sinussa on jotain poikkeuksellisen erityistä.

Mutta minä oikeasti pelkäsin sinua. Meissä on aina paljon kerroksia ja on toinen asia, että mitä näytämme ulkomaailmalle ja mitä mielen sisällä tapahtuu. Mutta sinusta huokui tietynlainen korkea rauhallinen energia, mitä koin itseltäni puuttuneen täysin. Katsoin sinua ylöspäin ja tämän takia en missään nimessä kokenut, että olisin riittävä sinulle.

Silloin en olisi missään tapauksessa ollut valmis sinulle ja jos meillä olisi silloin jotain alkanut, niin se olisi hyvin luultavasti mennyt pieleen. Minun on pitänyt oppia elämästä ja kehittää itseäni, mutta nyt uskon itse olevani hyvin lähellä valmista kohtaamaan sinut oikeasti. Tämän takia ymmärrän, että saatat tarvita vielä itse aikaa.

Sinun kauttasi pystyn rakentamaan itseäni paremmaksi. Ennen räiskin vain sattumanvaraisesti kaikkia mahdollisia tunteita sinne, tänne ja tuonne. Nyt pystyn paremmin jäsentelemään niitä ja olla enemmän hetkessä läsnä. Aiemmin en ole ollut juuri koskaan hetkessä läsnä, tässä sinun olemassaolosi on auttanut minua valtavasti. Vaikka kaikki ei menekään aina oikein, niin minulla on suuri luotto meihin tärkeimmissä asioissa.

Jos tunnet, että olen jotain liian suurta kohdattavaksi, niin minä olen tuntenut aivan samalla tavalla sinusta.

https://www.youtube.com/watch?v=BBGpBqm6w0E

53

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mä olen niin valmis kohtaamaan sut, kuin vain olla💖👍

• Anonyymi00002

Ai niin, jotain unohtui. Hyvää yötä! ❤️ -ap

• Anonyymi00004

Hyvää yötä kulta😴😘

• Anonyymi00005

Hyvää yötä sinullekin.

• Anonyymi00003

Kuka se sinun puolikkaasi on. Vähän tunnisteita.

• Anonyymi00006

Onomastikkoakin kiinnostaa on tunniste

• Anonyymi00007

> Tämän takia ymmärrän, että saatat tarvita vielä itse aikaa.

Jaa, vai aikaa - paljonko ?

• Anonyymi00008

Ei minulla ole mitään tarvetta saada lisää aikaa. Voidaan ihan lähiaikoina mennä vaikka kahvilaan.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei minulla ole mitään tarvetta saada lisää aikaa. Voidaan ihan lähiaikoina mennä vaikka kahvilaan.

Kutsutko ensi viikolla?

• Anonyymi00009

Tää on paska puhetta, kuka tuommoiseen uskoo. Hoitajanhan tulisi kaiken järjen mukaan osata ottaa vastuu tämmöisessä tilanteessa mitä on asiakkaalle aiheuttanut. Kuka tyhmä uskoo tuon miehen sanoihin

• Anonyymi00009

Tää on paskapuhetta tältä mieheltä. Hoitaja joka laukoo ihan mahdottomia asioita potilaistaan ja pakenee. Vois ilmoittaa poliiseille tai hyvinvointialueelle. Laittaa vastuuseen jos muuten ei pysty. Se on tyhmä joka tuon miehen juttuihin uskoo. En ole rakastanut häntä ikinä enkä tule rakastamaan. Testannnut, kuin kahjo hoitaja

• Anonyymi00011

Huomasin tässä vajaa viikko sitten että tääl palstal mun asioita levitellään, pilkataan, manipuloidaan, haukutaan ties miten rumasti solvataan

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Huomasin tässä vajaa viikko sitten että tääl palstal mun asioita levitellään, pilkataan, manipuloidaan, haukutaan ties miten rumasti solvataan

Siis selkeästi huomasin kestä on kyse

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Siis selkeästi huomasin kestä on kyse

Olen saanut vihdoin elämäni paremmaksi ja tämä hoitaja hyökkää mua vastaan sonta tykityksellä

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No linkkaa palstaäijä se kyseinen monologina vedetty performaatio mitä tässä jännäihmisille mainostat

• Anonyymi00014

Miten tuollaista ihmistä voi kukaan rakastaa, ja sit kuvittelee etttä olisin rakastunut. En niin höpsö oo että tuollaiseen lankean

• Anonyymi00015

Siis tääl palstal tää hoitaja tuotti sellaista että minä nimenomaan olisin tehnyt jonkun virheen ja olisin rakastuva. Otin häneen vain sähköpostilla yhteyttä, ja kuinkas ollakaan kävin palstal vahingossa ja mikä vyörytys osui silimiini

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siis tääl palstal tää hoitaja tuotti sellaista että minä nimenomaan olisin tehnyt jonkun virheen ja olisin rakastuva. Otin häneen vain sähköpostilla yhteyttä, ja kuinkas ollakaan kävin palstal vahingossa ja mikä vyörytys osui silimiini

Siis otin uöyheyttä vain siksi koska asiani oli jumissa ja hän myös oli yksi jumin aiheuttajista

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Siis otin uöyheyttä vain siksi koska asiani oli jumissa ja hän myös oli yksi jumin aiheuttajista

Tarkoittaako tämä siis että jos ottaa hoitajaan sähköpostilla yhteyttä, että yhteydenottaja on rakastunut. Minusta kuulostaa aika pipipäiseltä hoitajalta, joka niin ajattelee

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tarkoittaako tämä siis että jos ottaa hoitajaan sähköpostilla yhteyttä, että yhteydenottaja on rakastunut. Minusta kuulostaa aika pipipäiseltä hoitajalta, joka niin ajattelee

Aloittajaäijän omassa pikku todellisuudessa mikä tahansa on mahdollista

• Anonyymi00019

Mahtavaa avoimuutta. Jatka samaan suuntaan, toivottavasti kohtaatte vielä <3

• Anonyymi00020

Minä jään seuraa tilannetta

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä jään seuraa tilannetta

Mulla on sen verran kovaa elämää takana, että nämä tyypit tiedän, manipuloinnin kiusaamiseneli oon sen verran vahvan kilven ympärilleni muodostanut, että painan paha pahaa vastaan. Siksi h naisillekin löin tilanteen juntturaan, koska haluan selvittää mitä on tapahtunut, ja hoitajan kantaman vastuun.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mulla on sen verran kovaa elämää takana, että nämä tyypit tiedän, manipuloinnin kiusaamiseneli oon sen verran vahvan kilven ympärilleni muodostanut, että painan paha pahaa vastaan. Siksi h naisillekin löin tilanteen juntturaan, koska haluan selvittää mitä on tapahtunut, ja hoitajan kantaman vastuun.

Oon näitten tyyppien kanssa ollut tekemisissä, lähisuhdeväkivaltaa kokenut. Tiedän mitä pitää tehdä, ihon alle ei saa päästää, vaan manipuloida takaisin.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Oon näitten tyyppien kanssa ollut tekemisissä, lähisuhdeväkivaltaa kokenut. Tiedän mitä pitää tehdä, ihon alle ei saa päästää, vaan manipuloida takaisin.

Tiedän että manipulointi on sairasta, mutta näitten kans ei muu auta

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Onko palstaäijä, eli aloittaja joka proosailee tästä lähisuhdeväkivallasta surullisille tapauksille äitis piessyt sinua vai mistä tämä katkeruus naisia kohtaan ja nämä surrealistiset nk rekonstruktiot? T naiselta

• Anonyymi00024

Olen kyllä valmis vaikka minusta tuntuu että olen vasta kunnolla oppimassa ilmaisemaan itseäni, tosin elämässä kuitenkin on koko ajan muutoksessa ja kehityksessä, Jos jokin asia olisikin täysin valmis, sehän olisi samalla sen loppu. Minusta on tullut koko ajan rohkeampi ja tunteiden ilmaisun kannalta avoimempi, enkä koe elämässä olevan mitään liian suurta kohdattavaksi, vaikka olisit kuinka ihana. Olet oikeassa läsnäolon tärkeydestä, jolloin tunteistakin saadaan irti melkein käsinkosketeltavaa, intensiivistä, syvää ja voimakasta tunnetta.

• Anonyymi00025
      UUSI

Lästys ilman tekoja ei edelleenkään viehätä, varsinkaan väärän kokoisessa paketissa!.

• Anonyymi00026
        UUSI

Tuskin kukaan sulle lässyttää täällä tai muuallakaan.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tuskin kukaan sulle lässyttää täällä tai muuallakaan.

Palstaäijä, eli aloittaja taitaa räyhätä itselleen taas siitä kulmasta, että sinä nainen et ole minulle oikean kokoinen pualikas. Etköhän ymmärrä mitä tarkoitan, on sitten eri asia että haluatko ymmärtää…

• Anonyymi00027
      UUSI

Olet myöhässä. Tilaisuus meni.

• Anonyymi00028
        UUSI

Ja tämä oli siltä, joka esitti kysymyksen.

• Anonyymi00035
        UUSI

Tulee mieleen, että kaikki muut ovat olleet niitä ykkösiä, joiden varjoon tämä kakkonen on aina jäänyt ja nyt, kun tilanne on se, ettei ole enää ykkösiä pitää tarttu kakkoseen, josta odotetaan kaiken hyväksyvää anteeksiantajaa. Ei kelpaisi minullekaan 🤭

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Tulee mieleen, että kaikki muut ovat olleet niitä ykkösiä, joiden varjoon tämä kakkonen on aina jäänyt ja nyt, kun tilanne on se, ettei ole enää ykkösiä pitää tarttu kakkoseen, josta odotetaan kaiken hyväksyvää anteeksiantajaa. Ei kelpaisi minullekaan 🤭

Kyllä!

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kuka haluaa olla korvike?En minä ainakaan.

• Anonyymi00029
      UUSI

Kauniisti sanottu ❤️

• Anonyymi00036
      UUSI
    • Anonyymi00038
      UUSI

SUOMENNOS

Naisen kullibuffetit kierretty joten simo simpukka kelpaa

• Anonyymi00052
        UUSI

Kullikaruselli pysähtyi ja liput on loppu.

• Anonyymi00040
      UUSI

En usko selitystäsi lainkaan.

Et silloin ollut liian "suurta" minulle, mutta nyt olet liian "pieni".

Puhut ihan satua itsellesi. En usko lainkaan, että tuollaista kuvaamaasi pelkoa olisi edes olemassa.

• Anonyymi00044
        UUSI

Tästäkin palstaäijän avauksesta paloi proput? Monesko kommentti lie tämäkin mitä tulee tähän aloitukseen. Kirjoitat hyvin vihamielisesti ja suoraan sanoen psy koottisesti. T naiselta

• Anonyymi00041
      UUSI

Harmi, että et vaivaudu antamaan tunnisteita.

• Anonyymi00042
        UUSI

Hänen koko tekstinsä on tunniste. Olette vain taitamattomia.

Hänet on helppoa tunnistaa. Mutta se, tunnistaako hän minut pelkistä fragmenteista, on hänen kannaltaan ratkaisevampaa.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Hänen koko tekstinsä on tunniste. Olette vain taitamattomia.

Hänet on helppoa tunnistaa. Mutta se, tunnistaako hän minut pelkistä fragmenteista, on hänen kannaltaan ratkaisevampaa.

Niin. Teksti osuu moneen varmasti (kuten minuunkin), mutta harva on niin uuno, että kuvittelee sen oikeasti olevan itselleen.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Niin. Teksti osuu moneen varmasti (kuten minuunkin), mutta harva on niin uuno, että kuvittelee sen oikeasti olevan itselleen.

Kyse ei ole tekstin sisällöstä vaan jostain aivan muusta.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Kyse ei ole tekstin sisällöstä vaan jostain aivan muusta.

Voi sinua rassukkaa... Tekstiin perustuvalla foorumilla mitään muuta ei ole kuin tekstin sisältö.

• Anonyymi00043
      UUSI

Tykkään selkeästä analysoinnistasi, mutta ilman tunnisteita ontuu. Jos mun puolikas kirjoittaisi noin, niin voidaan mennä kahville. Kerro vain milloin.

• Anonyymi00047
        UUSI

Som finlandssvensk gillar jag alltid kanelbullar från Gävle – trevlig påsk!

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Som finlandssvensk gillar jag alltid kanelbullar från Gävle – trevlig påsk!

Ai ruotsiinko haluat? No voidaan käydä sielläkin? Laivallako?

• Anonyymi00049
      UUSI

❤️

• Anonyymi00050
      UUSI

Minä en ole mikään puolikas tai pätkä kylkiluita, vaan ihan kokonainen, ja jos vaa'alta kysytään, vähän päällekin.

• Anonyymi00053
      UUSI

Mene tai tule, mutta älä satuta minua.

• Anonyymi00054
      UUSI

Henkilökohtaisena viestinä tämä viesti herättäisi monenlaisia tuntemuksia (riippuen toki viestin lähettäjästä ja omista mahdollisista tunteista). Näin palstalla jään kuitenkin kaipaamaan edes jotain (muille merkityksetöntä, mutta viestin kohteelle merkityksellistä) vinkkiä viestin kirjoittajasta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      36
      2769
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      12
      2559
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      43
      2278
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1871
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      37
      1567
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      51
      1555
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      38
      1473
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      25
      1363
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      28
      1194
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26