Vaikka nyt tilanne taitaa olla enemmän niin, että sinun on vaikea kohdata minua, niin tilanne ei millään tavalla ole tai ainakaan ole ollut tässä suhteessa yksipuolinen. Silloin kun sinua oikeassa elämässä näin, tiesin heti alitajuisesti, että sinussa on jotain poikkeuksellisen erityistä.
Mutta minä oikeasti pelkäsin sinua. Meissä on aina paljon kerroksia ja on toinen asia, että mitä näytämme ulkomaailmalle ja mitä mielen sisällä tapahtuu. Mutta sinusta huokui tietynlainen korkea rauhallinen energia, mitä koin itseltäni puuttuneen täysin. Katsoin sinua ylöspäin ja tämän takia en missään nimessä kokenut, että olisin riittävä sinulle.
Silloin en olisi missään tapauksessa ollut valmis sinulle ja jos meillä olisi silloin jotain alkanut, niin se olisi hyvin luultavasti mennyt pieleen. Minun on pitänyt oppia elämästä ja kehittää itseäni, mutta nyt uskon itse olevani hyvin lähellä valmista kohtaamaan sinut oikeasti. Tämän takia ymmärrän, että saatat tarvita vielä itse aikaa.
Sinun kauttasi pystyn rakentamaan itseäni paremmaksi. Ennen räiskin vain sattumanvaraisesti kaikkia mahdollisia tunteita sinne, tänne ja tuonne. Nyt pystyn paremmin jäsentelemään niitä ja olla enemmän hetkessä läsnä. Aiemmin en ole ollut juuri koskaan hetkessä läsnä, tässä sinun olemassaolosi on auttanut minua valtavasti. Vaikka kaikki ei menekään aina oikein, niin minulla on suuri luotto meihin tärkeimmissä asioissa.
Jos tunnet, että olen jotain liian suurta kohdattavaksi, niin minä olen tuntenut aivan samalla tavalla sinusta.
https://www.youtube.com/watch?v=BBGpBqm6w0E
Puolikkaalleni
53
785
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mä olen niin valmis kohtaamaan sut, kuin vain olla💖👍
- Anonyymi00002
Ai niin, jotain unohtui. Hyvää yötä! ❤️ -ap
- Anonyymi00004
Hyvää yötä kulta😴😘
- Anonyymi00005
Hyvää yötä sinullekin.
- Anonyymi00003
Kuka se sinun puolikkaasi on. Vähän tunnisteita.
- Anonyymi00006
Onomastikkoakin kiinnostaa on tunniste
- Anonyymi00007
> Tämän takia ymmärrän, että saatat tarvita vielä itse aikaa.
Jaa, vai aikaa - paljonko ?- Anonyymi00008
Ei minulla ole mitään tarvetta saada lisää aikaa. Voidaan ihan lähiaikoina mennä vaikka kahvilaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei minulla ole mitään tarvetta saada lisää aikaa. Voidaan ihan lähiaikoina mennä vaikka kahvilaan.
Kutsutko ensi viikolla?
- Anonyymi00009
Tää on paska puhetta, kuka tuommoiseen uskoo. Hoitajanhan tulisi kaiken järjen mukaan osata ottaa vastuu tämmöisessä tilanteessa mitä on asiakkaalle aiheuttanut. Kuka tyhmä uskoo tuon miehen sanoihin
- Anonyymi00009
Tää on paskapuhetta tältä mieheltä. Hoitaja joka laukoo ihan mahdottomia asioita potilaistaan ja pakenee. Vois ilmoittaa poliiseille tai hyvinvointialueelle. Laittaa vastuuseen jos muuten ei pysty. Se on tyhmä joka tuon miehen juttuihin uskoo. En ole rakastanut häntä ikinä enkä tule rakastamaan. Testannnut, kuin kahjo hoitaja
- Anonyymi00011
Huomasin tässä vajaa viikko sitten että tääl palstal mun asioita levitellään, pilkataan, manipuloidaan, haukutaan ties miten rumasti solvataan
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Huomasin tässä vajaa viikko sitten että tääl palstal mun asioita levitellään, pilkataan, manipuloidaan, haukutaan ties miten rumasti solvataan
Siis selkeästi huomasin kestä on kyse
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Siis selkeästi huomasin kestä on kyse
Olen saanut vihdoin elämäni paremmaksi ja tämä hoitaja hyökkää mua vastaan sonta tykityksellä
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
No linkkaa palstaäijä se kyseinen monologina vedetty performaatio mitä tässä jännäihmisille mainostat
- Anonyymi00014
Miten tuollaista ihmistä voi kukaan rakastaa, ja sit kuvittelee etttä olisin rakastunut. En niin höpsö oo että tuollaiseen lankean
- Anonyymi00015
Siis tääl palstal tää hoitaja tuotti sellaista että minä nimenomaan olisin tehnyt jonkun virheen ja olisin rakastuva. Otin häneen vain sähköpostilla yhteyttä, ja kuinkas ollakaan kävin palstal vahingossa ja mikä vyörytys osui silimiini
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Siis tääl palstal tää hoitaja tuotti sellaista että minä nimenomaan olisin tehnyt jonkun virheen ja olisin rakastuva. Otin häneen vain sähköpostilla yhteyttä, ja kuinkas ollakaan kävin palstal vahingossa ja mikä vyörytys osui silimiini
Siis otin uöyheyttä vain siksi koska asiani oli jumissa ja hän myös oli yksi jumin aiheuttajista
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Siis otin uöyheyttä vain siksi koska asiani oli jumissa ja hän myös oli yksi jumin aiheuttajista
Tarkoittaako tämä siis että jos ottaa hoitajaan sähköpostilla yhteyttä, että yhteydenottaja on rakastunut. Minusta kuulostaa aika pipipäiseltä hoitajalta, joka niin ajattelee
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tarkoittaako tämä siis että jos ottaa hoitajaan sähköpostilla yhteyttä, että yhteydenottaja on rakastunut. Minusta kuulostaa aika pipipäiseltä hoitajalta, joka niin ajattelee
Aloittajaäijän omassa pikku todellisuudessa mikä tahansa on mahdollista
- Anonyymi00019
Mahtavaa avoimuutta. Jatka samaan suuntaan, toivottavasti kohtaatte vielä <3
- Anonyymi00020
Minä jään seuraa tilannetta
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Minä jään seuraa tilannetta
Mulla on sen verran kovaa elämää takana, että nämä tyypit tiedän, manipuloinnin kiusaamiseneli oon sen verran vahvan kilven ympärilleni muodostanut, että painan paha pahaa vastaan. Siksi h naisillekin löin tilanteen juntturaan, koska haluan selvittää mitä on tapahtunut, ja hoitajan kantaman vastuun.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mulla on sen verran kovaa elämää takana, että nämä tyypit tiedän, manipuloinnin kiusaamiseneli oon sen verran vahvan kilven ympärilleni muodostanut, että painan paha pahaa vastaan. Siksi h naisillekin löin tilanteen juntturaan, koska haluan selvittää mitä on tapahtunut, ja hoitajan kantaman vastuun.
Oon näitten tyyppien kanssa ollut tekemisissä, lähisuhdeväkivaltaa kokenut. Tiedän mitä pitää tehdä, ihon alle ei saa päästää, vaan manipuloida takaisin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oon näitten tyyppien kanssa ollut tekemisissä, lähisuhdeväkivaltaa kokenut. Tiedän mitä pitää tehdä, ihon alle ei saa päästää, vaan manipuloida takaisin.
Tiedän että manipulointi on sairasta, mutta näitten kans ei muu auta
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onko palstaäijä, eli aloittaja joka proosailee tästä lähisuhdeväkivallasta surullisille tapauksille äitis piessyt sinua vai mistä tämä katkeruus naisia kohtaan ja nämä surrealistiset nk rekonstruktiot? T naiselta
- Anonyymi00024
Olen kyllä valmis vaikka minusta tuntuu että olen vasta kunnolla oppimassa ilmaisemaan itseäni, tosin elämässä kuitenkin on koko ajan muutoksessa ja kehityksessä, Jos jokin asia olisikin täysin valmis, sehän olisi samalla sen loppu. Minusta on tullut koko ajan rohkeampi ja tunteiden ilmaisun kannalta avoimempi, enkä koe elämässä olevan mitään liian suurta kohdattavaksi, vaikka olisit kuinka ihana. Olet oikeassa läsnäolon tärkeydestä, jolloin tunteistakin saadaan irti melkein käsinkosketeltavaa, intensiivistä, syvää ja voimakasta tunnetta.
- Anonyymi00025UUSI
Lästys ilman tekoja ei edelleenkään viehätä, varsinkaan väärän kokoisessa paketissa!.
- Anonyymi00026UUSI
Tuskin kukaan sulle lässyttää täällä tai muuallakaan.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tuskin kukaan sulle lässyttää täällä tai muuallakaan.
Palstaäijä, eli aloittaja taitaa räyhätä itselleen taas siitä kulmasta, että sinä nainen et ole minulle oikean kokoinen pualikas. Etköhän ymmärrä mitä tarkoitan, on sitten eri asia että haluatko ymmärtää…
- Anonyymi00027UUSI
Olet myöhässä. Tilaisuus meni.
- Anonyymi00028UUSI
Ja tämä oli siltä, joka esitti kysymyksen.
- Anonyymi00035UUSI
Tulee mieleen, että kaikki muut ovat olleet niitä ykkösiä, joiden varjoon tämä kakkonen on aina jäänyt ja nyt, kun tilanne on se, ettei ole enää ykkösiä pitää tarttu kakkoseen, josta odotetaan kaiken hyväksyvää anteeksiantajaa. Ei kelpaisi minullekaan 🤭
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tulee mieleen, että kaikki muut ovat olleet niitä ykkösiä, joiden varjoon tämä kakkonen on aina jäänyt ja nyt, kun tilanne on se, ettei ole enää ykkösiä pitää tarttu kakkoseen, josta odotetaan kaiken hyväksyvää anteeksiantajaa. Ei kelpaisi minullekaan 🤭
Kyllä!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kuka haluaa olla korvike?En minä ainakaan.
- Anonyymi00029UUSI
Kauniisti sanottu ❤️
- Anonyymi00036UUSI
Jos olet räisknyt tunteita sinne tänne, et ansaitse ihmistä, joka ei itse ole toiminut niin.
https://youtu.be/qux6PhqbBBU - Anonyymi00038UUSI
SUOMENNOS
Naisen kullibuffetit kierretty joten simo simpukka kelpaa- Anonyymi00052UUSI
Kullikaruselli pysähtyi ja liput on loppu.
- Anonyymi00040UUSI
En usko selitystäsi lainkaan.
Et silloin ollut liian "suurta" minulle, mutta nyt olet liian "pieni".
Puhut ihan satua itsellesi. En usko lainkaan, että tuollaista kuvaamaasi pelkoa olisi edes olemassa.- Anonyymi00044UUSI
Tästäkin palstaäijän avauksesta paloi proput? Monesko kommentti lie tämäkin mitä tulee tähän aloitukseen. Kirjoitat hyvin vihamielisesti ja suoraan sanoen psy koottisesti. T naiselta
- Anonyymi00041UUSI
Harmi, että et vaivaudu antamaan tunnisteita.
- Anonyymi00042UUSI
Hänen koko tekstinsä on tunniste. Olette vain taitamattomia.
Hänet on helppoa tunnistaa. Mutta se, tunnistaako hän minut pelkistä fragmenteista, on hänen kannaltaan ratkaisevampaa. - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Hänen koko tekstinsä on tunniste. Olette vain taitamattomia.
Hänet on helppoa tunnistaa. Mutta se, tunnistaako hän minut pelkistä fragmenteista, on hänen kannaltaan ratkaisevampaa.Niin. Teksti osuu moneen varmasti (kuten minuunkin), mutta harva on niin uuno, että kuvittelee sen oikeasti olevan itselleen.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Niin. Teksti osuu moneen varmasti (kuten minuunkin), mutta harva on niin uuno, että kuvittelee sen oikeasti olevan itselleen.
Kyse ei ole tekstin sisällöstä vaan jostain aivan muusta.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kyse ei ole tekstin sisällöstä vaan jostain aivan muusta.
Voi sinua rassukkaa... Tekstiin perustuvalla foorumilla mitään muuta ei ole kuin tekstin sisältö.
- Anonyymi00043UUSI
Tykkään selkeästä analysoinnistasi, mutta ilman tunnisteita ontuu. Jos mun puolikas kirjoittaisi noin, niin voidaan mennä kahville. Kerro vain milloin.
- Anonyymi00047UUSI
Som finlandssvensk gillar jag alltid kanelbullar från Gävle – trevlig påsk!
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Som finlandssvensk gillar jag alltid kanelbullar från Gävle – trevlig påsk!
Ai ruotsiinko haluat? No voidaan käydä sielläkin? Laivallako?
- Anonyymi00049UUSI
❤️
- Anonyymi00050UUSI
Minä en ole mikään puolikas tai pätkä kylkiluita, vaan ihan kokonainen, ja jos vaa'alta kysytään, vähän päällekin.
- Anonyymi00053UUSI
Mene tai tule, mutta älä satuta minua.
- Anonyymi00054UUSI
Henkilökohtaisena viestinä tämä viesti herättäisi monenlaisia tuntemuksia (riippuen toki viestin lähettäjästä ja omista mahdollisista tunteista). Näin palstalla jään kuitenkin kaipaamaan edes jotain (muille merkityksetöntä, mutta viestin kohteelle merkityksellistä) vinkkiä viestin kirjoittajasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371567Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141