Kuka kirjoittelee huumepäissään ihan sekavia tänne? Näkee ettei kaikki ole kunnossa korvien välissä. Jotain tietotekniikkaa ym sekavaa sepustelee ikävä palstalle. Voisitko lopettaa ja mennä hoitoon?
Kuka kirjoittelee sekavia tänne
21
941
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä on vain narkkareita ja avohoitopotilaita.
Tervetuloa joukkoon. - Anonyymi00003
Etkö ole palstaäijä saanut taepeeksi vastetta niille itse kirjoittamillesi selostuksille kun piti oikein tällainen päivittely kirjoittaa liian yksinkertaisille tähän maailmaan?
- Anonyymi00004
Kerro, kerro kuvastin, ootko moottoripään kierrosrajotin.
- Anonyymi00005
Niistähän voisi jopa luulla että palstaäijä osaa tätä mainitsemaasi alaa. Ja jos nyt vieläkin on epäselvää mitä kyseinen runqqari harrastelee niin älkää huoliko, ei mene kauaa enää niin selkenee kaikki.
P.S Kyllä rakastan ihan oikeasti 😉 - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerro, kerro kuvastin, ootko moottoripään kierrosrajotin.
Juu kerran olen nähnyt moottoriajoneuvom mopon brumbrum isot pojat sitä ihaili kun oli siniset kyljet ja kaikki.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niistähän voisi jopa luulla että palstaäijä osaa tätä mainitsemaasi alaa. Ja jos nyt vieläkin on epäselvää mitä kyseinen runqqari harrastelee niin älkää huoliko, ei mene kauaa enää niin selkenee kaikki.
P.S Kyllä rakastan ihan oikeasti 😉Jep. Rakastetaan rakastatetaan. Rakkausmies rakkauteen rakas rakas. Tajusin, ehkä
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Juu kerran olen nähnyt moottoriajoneuvom mopon brumbrum isot pojat sitä ihaili kun oli siniset kyljet ja kaikki.
Oli varmasti Sivarien sähkönsininen ja sivuovi auki Metlan parkkiksella. Eihän ne ajoon voinu lähtee, ku ei ollu ees kortteja. -sivu
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oli varmasti Sivarien sähkönsininen ja sivuovi auki Metlan parkkiksella. Eihän ne ajoon voinu lähtee, ku ei ollu ees kortteja. -sivu
Jaa, no minä en niin pitkälle lähtis legiimiyttä kyseenalaistamaan, mutta hönöfanituksen ja syyn pyörähtää saatoin kyseenalaistaa metatekstin kautta
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jaa, no minä en niin pitkälle lähtis legiimiyttä kyseenalaistamaan, mutta hönöfanituksen ja syyn pyörähtää saatoin kyseenalaistaa metatekstin kautta
"Vaneja kuvaputkinotkosta". Ainoo tositarina ihan ilman.sarjakuvia. -tv
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Vaneja kuvaputkinotkosta". Ainoo tositarina ihan ilman.sarjakuvia. -tv
Sää tarviit poika tuleviin kuulemisiin erikoistulkin ,vaikka kyseessä äidinkieles
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sää tarviit poika tuleviin kuulemisiin erikoistulkin ,vaikka kyseessä äidinkieles
Eihän se mun ongelma ole, jos Vatipäät ei ymmärrä mitä niille puhuu.
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Metacam ei teurastajan Pälkäneentautiin auta. Tuskinpa auttaa enää ketamiinika Hista-Minille. -kahenlootanpraktiikalle
- Anonyymi00022
Lol
- Anonyymi00008
Tänne kirjoittaa aika monikin päissään.
- Anonyymi00013
Myönnetään🥴
- Anonyymi00014
Tutkailin tietotekniikka-viestejä. Niitä on tuutattu eetteriin minuutin välein. Ei päihtynyt pysty tuollaisiin kirjallisiin tuotoksiin tuossa tahdissa, tai mitä olen nähnyt päihtyneitä. Ne on botin tuotoksia. Niitä voisi ilmoitella ylläpitoon, mutta lähden nyt salille.
- Anonyymi00016
Onko sulla muka kissa?
- Anonyymi00018
Yks tyyppi kirjottaa nopeampaa kuin minä luen
- Anonyymi00020
pahat rumat moottorimunat
- Anonyymi00023
Se on se pirun tekoäly.
- Anonyymi00024
Palstan vakituinen psykoosipotilas se on. Kohtauksia valitettavan usein.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764967Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184346Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341723
- 211711
- 631677