Surullista:(

Tamara Lund on kuollut.Hieno laulaja ,eikä vielä mitenkään vanhakaan. Liian varhain kuoli taas yksi hieno taiteilija:(

7

930

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daniel

Totta! Tamara oli loistava tulkitsija, vaikken hänen klassisesta tuotannostaan juuri perillä ole. Sen sijaan hän levytti upeita iskelmiä 60-luvulla joiden kohdalla laatu korvaa määrän. Vai mitä mieltä olette näistä: Sinun omasi, Lapin tango, Märkää asfalttia, Olen mikä olen, Valkoakaasiat taikka kerrassaan fantastinen Toivo Kärjen säveltämä beguine "Hyväile hyväile vaan" vuodelta 1966.

Minun mieleeni Tamara on jäänyt hyvin myös elokuvasta "Kun tuomi kukkii" jossa hän näytteli Mauno Kuusiston kanssa.

• Otava

Ei kuolema olisi häntä vielä ansainnut.

• Caritan

Ja miksi? Ei ollut tämäkään uutinen vielä kantautunut korviini.

Omasta puolestani suruvalittelut. Mielestäni Tamara oli, siis positiivisessa mielessä, mahtavan tulkitsijan lisäksi lähes ainoa Suomenmaan aito Diiva. Ja niin maailmankansalainen, mutta myös inhimmillinen ihminen. Voi harmi, liian aikaisin lähti..

• mä vaan

Tamara Lund kuoli tänään. Hän sairasti syöpää, johon menehtyi :(
        Osanottoni omaisille .

• rita

Todella surullista.Olen aina pitänyt hänen musiikistaan,erityisesti Lapin tango ja Sinun omasi-ovat jääneet mieleen.Kuoli liian nuorena mutta eli varmaan mielenkiintoisen elämän.

• Jussi

Hieno laulaja ja upea nainen (näin miehen silmin)

• anu

Kuuntelen paraikaa Tamaran kappaleita-Lapin tango,Hyväile,hyväile vaan ja Jäljet hiekassa.Varsinkin tuo viimeinen on upea kun en ole aiemmin kuullut Tamaran esittämänä.Kerrassaan mahtava tulkinta...ja ääni,surullista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2200
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      372
      1226
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      75
      1023
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      206
      963
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      666
    6. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      634
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      33
      627
    8. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      34
      598
    9. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88