Tamara Lund on kuollut.Hieno laulaja ,eikä vielä mitenkään vanhakaan. Liian varhain kuoli taas yksi hieno taiteilija:(
Surullista:(
7
902
Vastaukset
- Daniel
Totta! Tamara oli loistava tulkitsija, vaikken hänen klassisesta tuotannostaan juuri perillä ole. Sen sijaan hän levytti upeita iskelmiä 60-luvulla joiden kohdalla laatu korvaa määrän. Vai mitä mieltä olette näistä: Sinun omasi, Lapin tango, Märkää asfalttia, Olen mikä olen, Valkoakaasiat taikka kerrassaan fantastinen Toivo Kärjen säveltämä beguine "Hyväile hyväile vaan" vuodelta 1966.
Minun mieleeni Tamara on jäänyt hyvin myös elokuvasta "Kun tuomi kukkii" jossa hän näytteli Mauno Kuusiston kanssa.- Otava
Ei kuolema olisi häntä vielä ansainnut.
- Caritan
Ja miksi? Ei ollut tämäkään uutinen vielä kantautunut korviini.
Omasta puolestani suruvalittelut. Mielestäni Tamara oli, siis positiivisessa mielessä, mahtavan tulkitsijan lisäksi lähes ainoa Suomenmaan aito Diiva. Ja niin maailmankansalainen, mutta myös inhimmillinen ihminen. Voi harmi, liian aikaisin lähti..- mä vaan
Tamara Lund kuoli tänään. Hän sairasti syöpää, johon menehtyi :(
Osanottoni omaisille .
- rita
Todella surullista.Olen aina pitänyt hänen musiikistaan,erityisesti Lapin tango ja Sinun omasi-ovat jääneet mieleen.Kuoli liian nuorena mutta eli varmaan mielenkiintoisen elämän.
- Jussi
Hieno laulaja ja upea nainen (näin miehen silmin)
- anu
Kuuntelen paraikaa Tamaran kappaleita-Lapin tango,Hyväile,hyväile vaan ja Jäljet hiekassa.Varsinkin tuo viimeinen on upea kun en ole aiemmin kuullut Tamaran esittämänä.Kerrassaan mahtava tulkinta...ja ääni,surullista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556