Tamara Lund on kuollut.Hieno laulaja ,eikä vielä mitenkään vanhakaan. Liian varhain kuoli taas yksi hieno taiteilija:(
Surullista:(
7
930
Vastaukset
- Daniel
Totta! Tamara oli loistava tulkitsija, vaikken hänen klassisesta tuotannostaan juuri perillä ole. Sen sijaan hän levytti upeita iskelmiä 60-luvulla joiden kohdalla laatu korvaa määrän. Vai mitä mieltä olette näistä: Sinun omasi, Lapin tango, Märkää asfalttia, Olen mikä olen, Valkoakaasiat taikka kerrassaan fantastinen Toivo Kärjen säveltämä beguine "Hyväile hyväile vaan" vuodelta 1966.
Minun mieleeni Tamara on jäänyt hyvin myös elokuvasta "Kun tuomi kukkii" jossa hän näytteli Mauno Kuusiston kanssa.- Otava
Ei kuolema olisi häntä vielä ansainnut.
- Caritan
Ja miksi? Ei ollut tämäkään uutinen vielä kantautunut korviini.
Omasta puolestani suruvalittelut. Mielestäni Tamara oli, siis positiivisessa mielessä, mahtavan tulkitsijan lisäksi lähes ainoa Suomenmaan aito Diiva. Ja niin maailmankansalainen, mutta myös inhimmillinen ihminen. Voi harmi, liian aikaisin lähti..- mä vaan
Tamara Lund kuoli tänään. Hän sairasti syöpää, johon menehtyi :(
Osanottoni omaisille .
- rita
Todella surullista.Olen aina pitänyt hänen musiikistaan,erityisesti Lapin tango ja Sinun omasi-ovat jääneet mieleen.Kuoli liian nuorena mutta eli varmaan mielenkiintoisen elämän.
- Jussi
Hieno laulaja ja upea nainen (näin miehen silmin)
- anu
Kuuntelen paraikaa Tamaran kappaleita-Lapin tango,Hyväile,hyväile vaan ja Jäljet hiekassa.Varsinkin tuo viimeinen on upea kun en ole aiemmin kuullut Tamaran esittämänä.Kerrassaan mahtava tulkinta...ja ääni,surullista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483