Tapahtua että päästät minusta irti
Mitä pitää
19
286
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mekko päälle ja torille laulamaan Let it gooooo Let it gooooo. Tarkemmin ajatellen voidaan mennä porukalla
- Anonyymi00008UUSI
No se. Tässä enää mikään hikinen pikkutori riitä, mekkomieheen liittyen se on Senaatintori oltava ja onkin kun geopoliittisesti miettiii
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
No se. Tässä enää mikään hikinen pikkutori riitä, mekkomieheen liittyen se on Senaatintori oltava ja onkin kun geopoliittisesti miettiii
Oon ihan valmis jo toimintaan! Jos se vaatii mekon so be it
- Anonyymi00002UUSI
Kuka ja Kenestä?
Kai jokainen saa ajatuksensa pitää 🙄 - Anonyymi00003UUSI
Menet nyt ensinnäkin ongelle ja pitemmälle kuin kotisi portaat.
- Anonyymi00004UUSI
Olet käsittänyt -ap väärin.
Ei henkilökohtaista kiinnostusta sinuun.
Kirjoituksiasi luen syvää pahoinvointia tuntien, enkä pidä tyylistäsi ja siitä mitä kirjoittelet. Kantaa saa aina ottaa, palstalla ei ole yksinoikeutta kommukoida kenelläkään.- Anonyymi00007UUSI
No on se hyvä että palstaäijä eli aapee luo ihan sinuakin varten alustoja joissa nillittää tätä samaa shaibaa kesät talvet
- Anonyymi00005UUSI
en päästä ikinä. olen sen verran päästäni SEKO.
- Anonyymi00006UUSI
Aivan vapaasti.
Sivusta - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aivan vapaasti.
SivustaMinä en näitä maskuliinisia maanikoita kannustais tuohon touhuun ollenkaan, mutta sullahan onkin varmaan joku populismipotpotus päällä, että edes jotain tähänkin ketjuun ns
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en näitä maskuliinisia maanikoita kannustais tuohon touhuun ollenkaan, mutta sullahan onkin varmaan joku populismipotpotus päällä, että edes jotain tähänkin ketjuun ns
Ei, Mulla on aavistus.
- Anonyymi00018UUSI
Oliko se korkeakin pudotus, kopsahtiko pää pahastikki?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oliko se korkeakin pudotus, kopsahtiko pää pahastikki?
3 metriä
- Anonyymi00011UUSI
Poista itse numeroni puhelimestasi niin tiedät että minua ei ole.
- Anonyymi00013UUSI
Rakastella pitkän kaavan mukaan. Eiköhän sitten ajatukset selviä suuntaan tai toiseen.
- Anonyymi00014UUSI
Kerro minulle suoraan, että en saa viisariasi värähtämään.
- Anonyymi00015UUSI
Kolmen pienen apinan ajaa sinisellä sähköautolla hiekkatiellä kesäyössä.
- Anonyymi00016UUSI
Pitää kulua aikaa,ei sen kummempaa. Ole huoleti,en aio lähestyä enkä vaivata,tiedän tasoni.
- Anonyymi00017UUSI
Korvaa kaikki mitä olet aiheuttanut minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1234019Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1853858Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292606Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs82384100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322163Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41746Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481362Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut731300Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241271Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah351009