Onhan tää aika kivaa!!
Kissa hiiri leikki jatkuu!!!
31
514
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole leikkinyt pitkään aikaan, vaikka täällä välillä lipsuukin.
- Anonyymi00007
Toisaalta, jos ei vtuttais, niin voisihan sitä kokeilla saako hänen olon vielä "tukalaksi". Jätän harkintaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Toisaalta, jos ei vtuttais, niin voisihan sitä kokeilla saako hänen olon vielä "tukalaksi". Jätän harkintaan.
Tuskin susta on siihen. Palstalla vaan huutelet.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Selvästikään, et ole ollut kanssani missään tekemisissä 😉
Hän ei sanoisi noin 😂 - Anonyymi00022
Anonyymi00010 kirjoitti:
Siis tarkoitatko että tästä låssyttäjästä ei olisi saamaan kenenkään oloa tukalaksi muualla kuin täällä palstan mikämikämaassa omassa päässään? Avaa nyt sinäkin vägän tarkemmin pelimanni näitä kitinöitäsi vaikka lankalauantaina kunniaksi. Also boycott 4ever
- Anonyymi00002
Kumpi siellä odottelee?
Kissa vai hiiri? - Anonyymi00003
On on
Mä aijon napata siut - Anonyymi00004
🐀🤏😹
- Anonyymi00012
🐱🤛🏼🐭
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
🐱🤛🏼🐭
🐭🔫🫲🐱
- Anonyymi00005
Isännän viiri jo Salossa kunnanjohtajan tangoissa. -sivu
- Anonyymi00006
No nosta ihmeessä wedgiesit raggari niin olet sujut tämänkin vihamiehen kanssa
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
No nosta ihmeessä wedgiesit raggari niin olet sujut tämänkin vihamiehen kanssa
Ai. Pitkäsen Euron Jaskat pitäis vaihtaa takas Vikingeihin? Paljonko on komiss(ar)io?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ai. Pitkäsen Euron Jaskat pitäis vaihtaa takas Vikingeihin? Paljonko on komiss(ar)io?
En tiiä mistä puhut enkä leiki veikkaus oyta vaan ulkoistaen tämän homman vaikka lähimmälle ärrän tädille tjsp🙄
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
En tiiä mistä puhut enkä leiki veikkaus oyta vaan ulkoistaen tämän homman vaikka lähimmälle ärrän tädille tjsp🙄
Tai kirjaston Jussille. Sehän kuuntelee kaikkien puheetkin. Kuulemma.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tai kirjaston Jussille. Sehän kuuntelee kaikkien puheetkin. Kuulemma.
Eli joku tekisi sitä samaa mitä itse teet jopa tuntikausia toisten asunnon ääniä kuuntelemalla prse homeessa napottaen?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Eli joku tekisi sitä samaa mitä itse teet jopa tuntikausia toisten asunnon ääniä kuuntelemalla prse homeessa napottaen?
Että ketä siitä saa kiittää sitten että tuollainen vajukki on saanut ni elämänsä tilaisuudena alkaako senkin nimi Jllä?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Semmosia ne vanhukset on.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei kuulu mun intresseihin, Tre Wokki Tohtoris ja tekemises. ;)
-vieläkönakuttaa
- Anonyymi00013
Ei jatku.
- Anonyymi00014
n ssi evee ja johannaa
- Anonyymi00015
nalle ja lissu
- Anonyymi00016
Ei jatku Tiina tuli takas ja me mennään naimisiin.
T.Petri nuorempi.- Anonyymi00020
uuuuuh
- Anonyymi00017
En ole moisiin leikkeihin lähteny edes mukaan ei ole mun juttu näitä leikkii kai ihmiset jotka eivät tiedä edes mitä haluavat saati kenet haluavat tosin empä mäkään tie mitä haluan mutta tiedän mitä en varmasti halua (en mitään naisella joka ei osaa välittää edes sen vertaa ettäkö osaisi olla pettämättä)
- Anonyymi00021
Miten niin muka jatkuu. Minä en ole ollut siinä mukana pitkään aikaan! Yksin oleminen on juuri minun näköistä elämää!
- Anonyymi00023
Saan isoa.
- Anonyymi00026
Jaa sitä mullekin!
- Anonyymi00029
Ei oo kivaa enää....
- Anonyymi00030
Ei oo ikinä ollutkaan. Surullista. sivu
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei oo ikinä ollutkaan. Surullista. sivu
Sanos muuta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745