https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/luottamushenkiloiden-poissaolot-kokouksista-puhuttavat-kajaanissa-polvinen-selittaa-poissaolojaan
Polvinen istuu loikkarina Kepussa ja oppositiossa jossa vain selitetään eikä päätetä yhtään mitään.
Polvinen selittää ja selittää
10
245
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Mikään ei estä etäyhteyttä valtuuston kokoukseen. Tai viitsiminen estää.
Eduskunnassa Polvisella ei kepulaisena ole kuin kuunteluoikeus. - Anonyymi00002
Onneksi on perussuomalaiset jota me tolkun ihmiset äänestämme. Ja siinä puolueessa on aina ovi auki - huijarit saa loikata ulos.
- Anonyymi00003
Kyllä persuissa on huijareita ja rikollisia..Vornanenkin luulee -että hänellä on oikeudet ammuskella kadulla. Yrittää vielä valittaa voi hyvää päivää näiden touhuja.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä persuissa on huijareita ja rikollisia..Vornanenkin luulee -että hänellä on oikeudet ammuskella kadulla. Yrittää vielä valittaa voi hyvää päivää näiden touhuja.
Ei luule enää ja sai potkun perseelle perussuomalaisista joka on ainoa tolkun ihmisten puolue.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei luule enää ja sai potkun perseelle perussuomalaisista joka on ainoa tolkun ihmisten puolue.
Pienenkin itsekunnioituksen omaava ottaa pikaiset hatkat persuista.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Pienenkin itsekunnioituksen omaava ottaa pikaiset hatkat persuista.
Ja samalla menettää kaiken luottamuksen joka on annettu ja se luottamus siirtyy toiselle PerusÄSSÄlle.
- Anonyymi00005
Kepussa katsotaan hyvällä ja palkitaan puheenjohtajjudella jos on vankeustuomion saanut talousrikollinen.
- Anonyymi00008
Tarkoitit varmaan että Persujen tolkuttomat juopot jaksaa olla otsikoissa tuon Viinan kanssa .Eikait kukaan tolokun ihminen noita sekopää juoppoja kannata.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan että Persujen tolkuttomat juopot jaksaa olla otsikoissa tuon Viinan kanssa .Eikait kukaan tolokun ihminen noita sekopää juoppoja kannata.
Kaikki tietää että edellinen pääministeri oli juoppo ja ei se Lintiläkään ollut mehumiehiä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki tietää että edellinen pääministeri oli juoppo ja ei se Lintiläkään ollut mehumiehiä.
Tuo ei edes pidä paikkaansa. Entäpä nämä persu ammuskelijat? Kehta vielä puolustella ja hakea valituslupaa.
Persussa saa ampua kadulla ja kaikki on hyväksyttävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520