Tuomioistuin rankaisee eri tavoin.
Tahdotaan kansalaisten tietävän, että rangaistus voi olla epäsuora.
Epäsuorasti se voi tarkoittaa suoraan kuolettamista.
Älkää pelästykö toki tästä kukaan.
Ottakaa rauhallisesti.
Tunnustakaa vain itseksenne, että sellainen on järjestelmä.
Vain korkeasti sivistynyt ja korkeasti työllistynyt ihminen tuntee tarpeen.
Uskoutukaa vain meille ja luottakaa elämään.
Tuomarit, käräjät ovat elämän puolella, mutta kuolettaminen ei ole poissuljettu.
Kuolema ja elämä ovat yksi yhdessä.
Siksi me tuomarit, naiset, nuoret ja työpaikan perineet myös vannoudumme puhtaaseen kuolemaan tässä maassa.
Maa on pieni mutta sinnikäs myös kuolemassa.
Me kylvetään hyvää pahuuden nimissä.
Se on välttämätön osa suomalaisuutta, pohjoismaalaisuutta, tulevaisuuttamme.
Toki voi kertoa tästä eteenpäin ja nimenomaan pitääkin kertoa muille.
Se on raskas ja kepeä totuus. Se kannattaa loppujen lopuksi.
Kun ennen vanhan koulukunnan SUPO piti asian salassa
niin uusien sukupolvien työntekijät eivät pelkää yhtään kertoa asia julki.
Se on meidän ihmiskunnan tulevaisuus, astukaamme siihen pelotta.
Tuomarina nuori nainen ei tarkoita tappaa, mutta viittaa siihen
Anonyymi-ap
0
155
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as311062Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu132865Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79588- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396