Kukahan on unohtanut Yariksen vanhan hautausmaan parkkiin. Auto on ollut ainakin viikon, kuten ed vuonnakin. Haluaako kuski olla omilla teillään piilossa vai onko dementia iskenyt kuskiin.
Kotiapua kuitenkin Eurojopin auton kyljessä luvataan.
Outo pysäköintipaikka
9
359
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Lienee menny monttuun
- Anonyymi00002
Parkkiin? Onko siis parkkipaikalla eikä siis hautausmaalla?
Eiks sulla ole muuta tekemistä, kun kytätä jotain autoo?- Anonyymi00003
Käyn omaiseni haudalla ja pysäköin kappelin viereen. En kyttää, mutta noilla teipeillä varustettu auto kiinnittää huomion. Jättäisitkö sinä sinne autosi viikoiksiparkkiin talvellakin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käyn omaiseni haudalla ja pysäköin kappelin viereen. En kyttää, mutta noilla teipeillä varustettu auto kiinnittää huomion. Jättäisitkö sinä sinne autosi viikoiksiparkkiin talvellakin?
Ilmoita asiasta seurakunnalle. Ihan varmasti asia tulee kuntoon.
- Anonyymi00004
Mikäs kyylääjä parkkipoliisi sinä olet. Älä puutu asioihin jotka ei sinulle kuulu
- Anonyymi00006
yariksilla ei taida ajaa kuin wolt kuskit
- Anonyymi00008
auto meni rikki onko uutta ?
- Anonyymi00009
Itsekin olen käyttänyt ko. parkkipaikkaa. Kun pidemmälle reissulle lähtee, on lentokentän parkki tosi kallis. Taksilla kun hurautta kentälle ja sitten viikon tai kolomme jälkeen taas taksilla säästää kymppejä tai jopa toista sataa.
- Anonyymi00010
Pejkele ku latuji kyjvähti sinne ja sossu ei maksa uutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510