Kukahan on unohtanut Yariksen vanhan hautausmaan parkkiin. Auto on ollut ainakin viikon, kuten ed vuonnakin. Haluaako kuski olla omilla teillään piilossa vai onko dementia iskenyt kuskiin.
Kotiapua kuitenkin Eurojopin auton kyljessä luvataan.
Outo pysäköintipaikka
9
358
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lienee menny monttuun
- Anonyymi00002
Parkkiin? Onko siis parkkipaikalla eikä siis hautausmaalla?
Eiks sulla ole muuta tekemistä, kun kytätä jotain autoo?- Anonyymi00003
Käyn omaiseni haudalla ja pysäköin kappelin viereen. En kyttää, mutta noilla teipeillä varustettu auto kiinnittää huomion. Jättäisitkö sinä sinne autosi viikoiksiparkkiin talvellakin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Käyn omaiseni haudalla ja pysäköin kappelin viereen. En kyttää, mutta noilla teipeillä varustettu auto kiinnittää huomion. Jättäisitkö sinä sinne autosi viikoiksiparkkiin talvellakin?
Ilmoita asiasta seurakunnalle. Ihan varmasti asia tulee kuntoon.
- Anonyymi00004
Mikäs kyylääjä parkkipoliisi sinä olet. Älä puutu asioihin jotka ei sinulle kuulu
- Anonyymi00006
yariksilla ei taida ajaa kuin wolt kuskit
- Anonyymi00008
auto meni rikki onko uutta ?
- Anonyymi00009
Itsekin olen käyttänyt ko. parkkipaikkaa. Kun pidemmälle reissulle lähtee, on lentokentän parkki tosi kallis. Taksilla kun hurautta kentälle ja sitten viikon tai kolomme jälkeen taas taksilla säästää kymppejä tai jopa toista sataa.
- Anonyymi00010
Pejkele ku latuji kyjvähti sinne ja sossu ei maksa uutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501