Kaipaako kaikki täällä saavuttamatonta tai onko olemassa realistinen mahdollisuus saada kaivattu omaksi?
Saavuttamaton
42
553
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei oo kyllä saumaa. Ristus ku ahistaa ja vtuttaa lukea näitä tuuleen huudeltuja lepertelyjä.
- Anonyymi00002
En ole ikinä uskonut, että olisimme joskus parisuhteessa.
- Anonyymi00039
Ollaanko me.
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ollaanko me.
No ehkä jos kaikki muut on kuolleet ja maailmanloppuun on pari päivää aikaa.
- Anonyymi00003
Saavuttamattomalta vaikuttaa. Pitäisi tapahtua joku iso muutos, vaikka sinkkuja molemmat ollaankin. Tyhmää odotella, mutta toivo on sitkeässä. Pitäisi vaan osata antaa olla, kokonaan.
- Anonyymi00004
Useimmat kaipaa saavuttamatonta miksi kun eivät mitään teekkään
- Anonyymi00007
Kyllä jotkut tekevät. Monetkin. Osa ei. Mutta ei sitä kohtaamista silti välttämättä tule.
- Anonyymi00005
Täällä on turha kaivata
- Anonyymi00009
Vähän huono paikka, mutta ehkä parempi kuin ylläpitää puolittaista suhdetta.
- Anonyymi00018
Tiedoksi sulle hötön tönttö että tämä on ikävä palsta Eli täällä IKÄVÖIDÄÄN!
Onkohan luetun ymmärtämisessä jotain ongelmaa..
Sinä tietenkin voit mennä muualle kun tuskin kaipaat ketään tai sinua kukaan kaipaa, tuolla asenteella ainakaan. - Anonyymi00035
Niin ei täällä voi kairata.
- Anonyymi00006
Joo.
- Anonyymi00008
Kyllä se kaikki livessä tapahtuu. Mutta täällä on kyllä ihana kuvitella. Sitähän netti on. Minun tulevaisuudessani ei ole kännykkää. Jos on on se niin riisuttu malli kuin olla ja voi. Inhoan näitä vehkeitä.
- Anonyymi00021
Minä rakastan vehkeitä 😂
- Anonyymi00036
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä rakastan vehkeitä 😂
Oot aika vehkeilijä.
- Anonyymi00010
Mikähän ei ole mahdonta jos tahtoa.
- Anonyymi00011
Ne ihmiset on tyhmiä jotka jumittaa täällä vaikka olisi mahdollisuus.
- Anonyymi00012
Tällä palstalla on kai useampia heitä, jotka killuvat pahaisessa rajatilassa. Siihen ei kylläkään kannata jäädä ikuisuuksiksi.
- Anonyymi00019
Älä puhu itsestäsi monikossa 😆
- Anonyymi00037
Anonyymi00019 kirjoitti:
Älä puhu itsestäsi monikossa 😆
Nään kaiken kahtena.
- Anonyymi00013
Joo. On.
- Anonyymi00014
Mielessäni hän on jo minun.
- Anonyymi00015
Kaivatusta tulee kaivettu, jos kaivaa hänet ylös mullan alta
- Anonyymi00026
Tarkoitit varmaan ”kaivettu”
- Anonyymi00017
No, Big-D sai teinikaunottaren, miksi en minä joka olen häneen nähden nuori ja soitan paljon paremmin pianoa kuin hän.
- Anonyymi00020
Valot vilkkuu soitto soi silmät seisoo päässä.
- Anonyymi00022
Ei taida olla mahdollisuutta
- Anonyymi00023
Luulisin, että ainakin kaikki ns. päivänvalonkestävä olisi aika utopistista, mutta väliäkö sillä, kun tällä hetkellä yhtään mikään ei vaikuta mahdolliselta, ja luultavasti ajan kuluessa kaikki muuttuu vielä vaikeammaksi ja turhaksi.
- Anonyymi00024
Kenelle?
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kenelle?
Varatulta toiselle.
- Anonyymi00028
Jos näkee hyvin hämärässä
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos näkee hyvin hämärässä
Kiva jos näkee, mulla on huono hämäränäkö
- Anonyymi00025
Mahoton tapaus kaikkinensa koko mies. Tykkään silti. Ei ole pois häneltä, eikä itseltäni.
- Anonyymi00031
Voin kyllä ottaa vaikka housut pois
- Anonyymi00030
On kovin vaikea tunnistaa ratkaiseva hetki, pitää siitä kiinni ja edetä. Hetki tulevasta unelmoinnin ja liian myöhässä olemisen välillä. Ja tilaisuuden päästää lipeämään käsistään. Ehkä.kokonaisen elämän. Unelmoitu unelma alkaa tuntua jo läpikäydyltä. Menneisyydeltä. Jotkut asiat pilaa aloittamalla ne liian aikaisin ja toiset ajattelemalla ne puhki, muuttaen utuisista, sitoutumattomista unelmista pelastamattomaksi itsen muinaishistoriaksi. Kokonainen romanssi haihtuu utuna ilmaan.
- Anonyymi00040
Tietysti omiin ajatuksiinsa kyllästyy jossain vaiheessa, jos ne kiertävät vain samaa kehää, ja sitten pitää keksiä uusia tilalle.
- Anonyymi00032
Täällä jumittavat ovat jo luovuttaneet. Ehkä yrittäneet IRL lähestyä, tehneet jonkun liikkeen, sanoneet jotain, lähettäneet viestin, koskettaneet. ( Kuten minä) Kun asia ei ole IRL edennyt, ovat tulleet tänne pesemään jälkipyykkiä. Täältä on suunta vain tosielämään. Kohti uusia IRL- kohtaamisia. Kaivatun tai jonkun muun kanssa.
Naiselta - Anonyymi00034
Jos molemmat ovat vapaita ja normaaleja ihmisiä sekä vielä vastuullisia ja hyväntahtoisia, kaikkia on aina mahdollista. (sivusta.)
- Anonyymi00038
Tällä palstalla ei ole vapaita saati "normaaleja" ihmisiä😆
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onko ihmisiä? Osa ainakin saattaa olla tekoälyttömiä botteja..
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä kai sentään suurin osa on suhtkoht normaaleja.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kyllä kai sentään suurin osa on suhtkoht normaaleja.
Lue tätä palstaa. Ei todellakaan ole. Vain pieni osa kommenteista on ns. normaaleja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1814334Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo734211Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks602329Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä582281- 582184
- 531836
- 281487
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101298Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171248- 601159