Olenko ainos

Minulla on niin tarkka hajuaisti että haistan noin 10 metrin päästä otillaan olevan naisen, onko muilla tällaista kykyä ?
421190
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 42

Vanhimmat

Ootpahan siunattu melkosella kyvyllä. 👍

Äänestä
  • Näkeehän se jo naisen naamasta 50 metrin päästä, jos on kiimassa.

Äänestä

• Onko kukaan niin yksinkertainen että tuon uskoo......paitsi tämä sadunkertoja itse,

1Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Näkeehän se jo naisen naamasta 50 metrin päästä, jos on kiimassa.

Joo mutta jospa ei nää naamaa.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko kukaan niin yksinkertainen että tuon uskoo......paitsi tämä sadunkertoja itse,

Eipä se kenenkään uskomisesta oo kiinni, monilla on todella harvinaisia kykyjä joita ei tiede pysty selittämään.

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Onko kukaan niin yksinkertainen että tuon uskoo......paitsi tämä sadunkertoja itse,

Uskotko edes että maailman huippu viinin haistajilla on erityinen kyky.

Äänestä

Ole vain ainos!.....

1Äänestä
  • Ainos vai Reinos?

Äänestä

Korona vei minulta hajuaistin, melko tympeetä elää ilman sitä.

Äänestä

Uuno Tuthapuro hsistoi näyteikkunan takaa mitä oli lihakaupassa tarjolla 🤣

Äänestä
  • 👍👍👍👍

Äänestä

• Ei haistanut Uuno. Se oli elokuvaaa.

Äänestä

Nantella ei oikein ottanut eteen, joten hän meni kunnanlääkärille.
Lääkäri määräsi sinisiä pillereitä ja ohjeisti ottamaan sellaisen puoli tuntia ennen kuin vaimo tulee töistä.
Nante teki kuten sanottiin. Vaimo kuitenkin soitti, että hän joutuu jäämään tekemään toisen vuoron töissä. Nante hätääntyi ja soitti lääkärille mitä tehdä. Lääkäri kyseli, eikö Nantella ole ketään salarakasta, jonka kanssa asia hoituisi.
-Onhan minulla tuo naapurin Lyyti, mutta sen kanssa en tarvihe pilleriä, vastasi Nante

Äänestä

Minä olen ulkoistanut nuo hommat postinkantajalle. Postipojan loman tuuraajana on putkimies. 🤣

Äänestä
  • Hienoa että joku tunnustaa olevansa bi-seksuaali.

Äänestä

• Jospa, joo.... ennen vanhaan kuulemma sai postimyynnistä pumpattavan Barbaran.
    Siinä sitä onkin haistelemista jos jostain vielä löytyy.

Äänestä

• Edistyksellistä toimintaa antaa vaimon puuhailla muiden kanssa kun ei itsellä enää vehkeet pelaa!

Äänestä

Taitaa näillä suolipalstoilla suurella osalla olla mielenterveys ongelmia tai muutenkin elämässä mennä huonosti.

2Äänestä

Kellä se on kylän antavin kiimavittu?

Äänestä
  • Eikös se muuttanut joku aika sitten etelään....

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Eikös se muuttanut joku aika sitten etelään....

Kysyinkin kuka on nyt??

Äänestä

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Eikös se muuttanut joku aika sitten etelään....

Ouluun.

Äänestä

Just näin ja siitä puhe mistä puute.

1Äänestä
  • Gayn puute ?

Äänestä

Jos alaviiva on huonosti "tiskattu",niin tottakai se tuoksahtaa silakalta.

Äänestä
  • No miltä tuoksuu pesemätön kuoreton nakki?joka on elinpäivänsä ehtoo puolella?

1Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

No miltä tuoksuu pesemätön kuoreton nakki?joka on elinpäivänsä ehtoo puolella?

Suolle tihkusateen jälkeen, eli ihanalle!

Äänestä

• Anonyymi00028 kirjoitti:

No miltä tuoksuu pesemätön kuoreton nakki?joka on elinpäivänsä ehtoo puolella?

Suolenpätkä kiinnostaa nuorta naista etenkin jos on kusenpolttama.

Äänestä

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Suolle tihkusateen jälkeen, eli ihanalle!

Märäntyneelle juustolle yök.

Äänestä

Tìijatteko muuten:Olette kommentiijst vähä älyisiä idiootteja. Varsinkin se joks asuu K...kierroksella.

Äänestä
  • Liekkö taas putkassa?

Äänestä

• Ei tiijata, ei pelata golffia.

Äänestä

Sairas.

Äänestä

Juha Vainio laulaa Kaamasen tiellä, että naamasta näkee, jos lakkaa saamasta.

Äänestä

Miksi gayt innostuivat kommentoimaan aloitusta, sehän koski vain naisia.

Äänestä

Itse olin haistavinani kiimaa ilmassa viime lauantaina, van pieruhan se vain olikin

Äänestä
  • Nyt siis ymmärrät olevasi hompsukka.

Äänestä

Onko täällä LBGT ihmisillä mitään yhteisöllistä aktiviteettia?

Äänestä
  • Ainakin Kepun tupaillat.

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Ainakin Kepun tupaillat.

Kepulaisia homo ihmisiä tunnen monia kymmeniä mutta vain 2 transsua, martoissahan lesboja on paljon ja hirviporukat järestään homoja.

Äänestä

Sinussa täytyy olla jotain kärpikoiran perimää.

Äänestä
  • Haisetko munahielle, nam!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Minulla on niin tarkka hajuaisti että haistan noin 10 metrin päästä otillaan olevan naisen, onko muilla tällaista kykyä ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu