töykeästi ihastustaan kohtaan, varsinkin jos luulee miehen vihaavat häntä ym. negaa.
Tällaista luin juuri äsken. Pitääkö paikkansa naiset?
Ihastunut nainen saattaa käyttäytyä
45
571
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää
- Anonyymi00002
Kerran ihastukseni pudotti jotain pöydältä ja sitten herrasmiehenä nostin sen hänelle. Hyvä ettei "tappanut" mua. 😂
- Anonyymi00011
Jopa oli vitsi kova 😅😅
- Anonyymi00003
Se saattaa myös oikeasti vihata. Ehkä on joskus tykännyt ja sitten pettynyt karvaasti.
- Anonyymi00015
Ei kannata ylianalysoida.
Jos toinen ei halua kuulla sinusta, hän käyttäytyy töykeästi sinua kohtaan. Pyrkii karkoittanaan sinut.
Näin yksinkertaista se on.
Ihastusta kohtaan käyttäydytään niin, että ihastus tulisi lähemmäksi. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jos toinen ei halua kuulla sinusta, hän käyttäytyy töykeästi sinua kohtaan. Pyrkii karkoittanaan sinut.
Ihastusta kohtaan käyttäydytään niin, että ihastus tulisi lähemmäksi.Itse käyttäydyn mahdollisimman neutraalisti sitä kohtaan, jota vihaan. Kuin kehen tahansa muuhun. On noloa vihata, joten pyrin peittämään sen, ainoastaan välttelemään kohtaamisia.
Nainen - Anonyymi00028
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itse käyttäydyn mahdollisimman neutraalisti sitä kohtaan, jota vihaan. Kuin kehen tahansa muuhun. On noloa vihata, joten pyrin peittämään sen, ainoastaan välttelemään kohtaamisia.
NainenPaskanmarjat sanoisi moni Marja tohon?
- Anonyymi00032
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ihastusta kohtaan käyttäydytään niin, että ihastus tulisi lähemmäksi.On olemassa huomioon ottaminen.Ei lähesty koska toinen joutuu silloin kärsimään.
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itse käyttäydyn mahdollisimman neutraalisti sitä kohtaan, jota vihaan. Kuin kehen tahansa muuhun. On noloa vihata, joten pyrin peittämään sen, ainoastaan välttelemään kohtaamisia.
NainenKuulostaa passiivisaggressiiviselta.Sellaisten päässä voi olla pahimpia suunnitelmia.
- Anonyymi00004
Pyrin etten käyttäydy ketään kohtaan töykeästi, jollei siihen ole erittäin hyvää syytä esimerkiksi puolustautuminen tai suuri loukkaus kohtaani, jossa täytyy puolustautua ihan oikeasti kunnolla. Kehittävästi pitää yleensä kommunikaatio hoitaa asioissa kuin asioissa mutta jos se ei auta niin sitten se äärimmäisyys.
- Anonyymi00005
Oliko töykeästä käytöksestä esimerkkejä? Tuskin monikaan on muutenkaan kovin ystävällinen ihmiselle jonka kokee vihaavan itseään. Ja miten voi olla ihastunut johon joka vihaa..?
- Anonyymi00006
Luulee miehen vihaavat. Huomaa, luulee.
Eri asia kuin että vihaisi. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Luulee miehen vihaavat. Huomaa, luulee.
Eri asia kuin että vihaisi.Sama kuitenkin, että jos kokee tai luulee miehen vihaavan niin miten voi olla ihastunut sellaiseen? Minun logiikalla ei käy järkeen, en ymmärrä miten mahdollista.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sama kuitenkin, että jos kokee tai luulee miehen vihaavan niin miten voi olla ihastunut sellaiseen? Minun logiikalla ei käy järkeen, en ymmärrä miten mahdollista.
Kai ne naisetkin luulee kaikenlaista?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kai ne naisetkin luulee kaikenlaista?
Suuremmalla todennäköisyydellä tulee negatiivisia tunteita sitä kohtaan, jonka luulee vihaavan kuin, että ihastuisi häneen.
- Anonyymi00009
Miksi et puhu sen naisen kanssa ja kysy suoraan?
- Anonyymi00037
Ootko itse tehnyt ensin jotain?
- Anonyymi00012
Viha voi olla liian vahva ilmaus. Voi olla kyse suuttumuksestakin. Sitä tapahtuu myös rakkaussuhteissa.
- Anonyymi00013
Siis nainen suuttuu, vai nainen luulee miehen suuttuneen?
- Anonyymi00017
Saatan olla niin hämilläni omista tunteistani ja peitellä ihastustani ( kivikasvo) että se saa aikaan kummallista käytöstä ja mies saa minusta ihan erilaisen, kylmäkiskoisen kuvan.
- Anonyymi00025
Kuulostaa tutulta. Mut tietenkään ei voi päätellä mitään hänen suhteen siltikään.
- Anonyymi00018
En tiedä naisten omaa mielipidettä mutta itse miehenä olen havainnu ninei pidä sitä en kerro mitä ihastunut mies tekee mutta ei pyri todellakaan iholle
- Anonyymi00019
Saattaa olla töykeä, jos hän kokee tulleensa huonosti kohdelluksi, vaikkapa vähätellyksi, sivuutetuksi, hyväksikäytetyksi. Muitakin syitä varmasti on. Kai kannattaa kysyä jos voi, mistä tuulee.
- Anonyymi00021
Tämän allekirjoitan täysin.
- Anonyymi00020
Eli miehestä tuntuu, että naisen neutraali (asiallinen) käytös on töykeää?
- Anonyymi00022
Jaaaaa, mutkat suoriksi 😉
- Anonyymi00023
En ole pyhimyss en paholainen.
- Anonyymi00026
Ihan ku tahalleen et näkis mun vastauksia. Ihan ku tahalleen vaan vastaisit kaikille muille mutta et mulle. Uskon mä
Kaikki haluaa vaan pahaa ja paskaa mulle
Kaikki toivoo että kuolisin pois- Anonyymi00034
🫂🫂 kenelle sinä kirjoitat?
- Anonyymi00027
Luulet nyt että joku sinua kohtaa töykeästi käyttäytyvä nainen on sinuun ihastunut?
- Anonyymi00029
Mutkat suoriksi.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutkat suoriksi.
No onhan toi nyt ihan älytön olkiukko, minkä väsäsit, että sun motiiveja voi vain arvailla...
Luin jostain.. 😂
Ja varmaan ihan vain kaverin puolesta kyselet?
- Anonyymi00030
Ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi00036
Pitää paikkaansa, mutta yleensä siihen voi vaikuttaa muut ihmiset ympärillä. Silloin on helpompi selviytyä jos kovettaa itsensä, varsinkin jos muut seuraa vieressä. Miehet ei välttämättä tätä huomaa? Ulospäin se voi näyttää siltä, että ei voisi vähempää kiinnostaa. Aina kannattaa kysyä suoraan.
- Anonyymi00038
Minkälainen käyttäytyminen on sinusta töykeää?
- Anonyymi00039
On taas niin käsittämätön veivaus ettei toista. Kyllä sillä töykeydellä on ihan se tarkoitus, että jos nyt voisit painua vaikka vttuun, vaikka kirjaimellisesti kunhan se ei ole minun sellainen.
- Anonyymi00041
Ihan sama, mitä sanot. Itse lopetin katsekontaktit ym. kun hän loukkasi. Yrittänyt kyllä päästä irti ja eteenpäin. Sydän vaan ei ota käskyä vastaan. . Lisäksi, on vaikea ellei mahdotonta enää katsoa, kun tuntuu pskalta, eikä usko enää mihinkään.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ihan sama, mitä sanot. Itse lopetin katsekontaktit ym. kun hän loukkasi. Yrittänyt kyllä päästä irti ja eteenpäin. Sydän vaan ei ota käskyä vastaan. . Lisäksi, on vaikea ellei mahdotonta enää katsoa, kun tuntuu pskalta, eikä usko enää mihinkään.
Kuulostaa ihan yhtä huuhaalta kuin koko aloitus..
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kuulostaa ihan yhtä huuhaalta kuin koko aloitus..
😂 Oot sekasin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00043 kirjoitti:
😂 Oot sekasin.
No kuule, aivan se ja sama.
- Anonyymi00040
Pitää olla jotain muuta vikaakin päässä jos noin tekee tossa tilanteessa. Jotkuthan alitajuisestikin sabotoivat kaikki suhteet sukupuolesta riippumatta..
Jos on tullut kohdelluksi huonosti. Se selittäisi paremmin tuon tilanteen. Miehet ei aina tajua miten paljon kuraa lentää naisen päälle heidän juttujen vuoksi.- Anonyymi00044
Tämä, että jos ei ole sitä selkärankaa sanoa olevansa varattu, minkä vuoksi nainen joutuu yksinään kantamaan vastuun kun asiat tulee ilmi... Niin hypätkää vaikka kaivoon.
- Anonyymi00046
Jokainen tapaus on omanlaisensa. Turha hakea mitään yleissääntöä.
Ei tarkoittaa kuitenkin edelleen ei. Jos se ei riitä, niin on pakko alkaa töykeäksi. - Anonyymi00047
Ei kyllä töykeästi. Mutta ei kyllä pysty olemaan välttämättä aina ihan normaalistikin, kun jännittää.
- Anonyymi00048
Ei ole normaalia luulla jonkun vihaavan itseään. Noista jutuista voisit jutella terapiassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768