Anteeksi, että annoin väärää signaalia. Oisin halunnut, että oot pidempään, mutta en toisaalta halunnut vaikeuksia , kuuntelin järjen ääntä.
Anteeksi J
14
371
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ymmärrän täysin. Meitä on lapsesta asti opetettu kuuntelemaan järjen ääntä länsimaissa. Opettele kuuntelemaan sydäntäsi. Se vaatii vaan luottamusta itseesi. Yhdessä täällä ollaan. <3
- Anonyymi00003
Loukkaannuitko?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Loukkaannuitko?
Mistä? Oudosta kulmasta nyt lähestyt.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mistä? Oudosta kulmasta nyt lähestyt.
No totta. Mutta et ollu kovin kiva mulle
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No totta. Mutta et ollu kovin kiva mulle
Sitten kyseessä on väärinymmärrys, tai ristiinpuhuminen. Tarkoitusperäni on aina hyvä. Suojamuurien takaa niitä joskus tulkitaan väärin. Voi sieltä muurien takaa kurkistaa ihan rohkeasti, kun itsellä on muurit ja minulla ei ole edes haarniskaa. Munasilteen seison edessäsi, joten ihan kauheasti ei ole tarvetta jalkajousta pitää ladattuna.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sitten kyseessä on väärinymmärrys, tai ristiinpuhuminen. Tarkoitusperäni on aina hyvä. Suojamuurien takaa niitä joskus tulkitaan väärin. Voi sieltä muurien takaa kurkistaa ihan rohkeasti, kun itsellä on muurit ja minulla ei ole edes haarniskaa. Munasilteen seison edessäsi, joten ihan kauheasti ei ole tarvetta jalkajousta pitää ladattuna.
Olitko kiireinen
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olitko kiireinen
Elän keskellä sirkusta. En ole kiireinen, mutta huomiokykyäni vedetään joka suuntaan milloin elefanttien toimesta, milloin akrobaattien. Jää joskus huomaamatta asiat mitä pitäisi huomata.
- Anonyymi00002
Oikein teit ymmärrän,lähinnä ystävyyttä haen.
- Anonyymi00004
Vieläkö jankkaat samaa asiaa päivästä ja kuukaudesta toiseen. Ei kiinnosta kun yksi ainoa mies maan päällä ja hän ei ole tällä sivustolla se on mulle selvinnyt. Lopeta mun vainoaminen.
- Anonyymi00005
Täällä yks vastaa toiselle ja toinen tulee vastaamaan sille toiselle, että vainoat minua. Hän vastasi minulle tai jollekin kuvitellulle henkilölle, mutta ei missään nimessä vainoa sinua. Lääkkeiden ottoaika on mennyt, yhtään sen enempää sinua tuntematta. Kannattaa lopettaa nämä palstat, jos ottaa mielenterveyden päälle. Noin niinku yleisesti voisin sanoa kaikille niin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täällä yks vastaa toiselle ja toinen tulee vastaamaan sille toiselle, että vainoat minua. Hän vastasi minulle tai jollekin kuvitellulle henkilölle, mutta ei missään nimessä vainoa sinua. Lääkkeiden ottoaika on mennyt, yhtään sen enempää sinua tuntematta. Kannattaa lopettaa nämä palstat, jos ottaa mielenterveyden päälle. Noin niinku yleisesti voisin sanoa kaikille niin.
Noin niinku sillei, että ärsyttää kun kirjoitetaan että joku vainoaa, niin vastauksena yleensä on että "ota lääkkeet". Kun se ei auta, se vainoaminen ja kiusaaminen vaan jatkuu.
- Anonyymi00010
Joopati joo hullu sinä olet onneks ei ole mitään tunteita tuollaista jenni koota kohtaan sairas onmpi
- Anonyymi00013
Ei se mitään, mutta ihastunut suhun olen ja haluan tuntea..
- Anonyymi00014
Olen iloinen kaikista päättyneistä, epäselvien suhteiden loppumisista. Pääsen uusiin maisemiin ja elämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo804727Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2194626Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682398Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752386- 602326
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak682161- 531886
- 281537
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101348Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171328