Anteeksi J

Anonyymi-ap

Anteeksi, että annoin väärää signaalia. Oisin halunnut, että oot pidempään, mutta en toisaalta halunnut vaikeuksia , kuuntelin järjen ääntä.

14

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ymmärrän täysin. Meitä on lapsesta asti opetettu kuuntelemaan järjen ääntä länsimaissa. Opettele kuuntelemaan sydäntäsi. Se vaatii vaan luottamusta itseesi. Yhdessä täällä ollaan. <3

• Anonyymi00003

Loukkaannuitko?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Loukkaannuitko?

Mistä? Oudosta kulmasta nyt lähestyt.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mistä? Oudosta kulmasta nyt lähestyt.

No totta. Mutta et ollu kovin kiva mulle

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No totta. Mutta et ollu kovin kiva mulle

Sitten kyseessä on väärinymmärrys, tai ristiinpuhuminen. Tarkoitusperäni on aina hyvä. Suojamuurien takaa niitä joskus tulkitaan väärin. Voi sieltä muurien takaa kurkistaa ihan rohkeasti, kun itsellä on muurit ja minulla ei ole edes haarniskaa. Munasilteen seison edessäsi, joten ihan kauheasti ei ole tarvetta jalkajousta pitää ladattuna.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitten kyseessä on väärinymmärrys, tai ristiinpuhuminen. Tarkoitusperäni on aina hyvä. Suojamuurien takaa niitä joskus tulkitaan väärin. Voi sieltä muurien takaa kurkistaa ihan rohkeasti, kun itsellä on muurit ja minulla ei ole edes haarniskaa. Munasilteen seison edessäsi, joten ihan kauheasti ei ole tarvetta jalkajousta pitää ladattuna.

Olitko kiireinen

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olitko kiireinen

Elän keskellä sirkusta. En ole kiireinen, mutta huomiokykyäni vedetään joka suuntaan milloin elefanttien toimesta, milloin akrobaattien. Jää joskus huomaamatta asiat mitä pitäisi huomata.

• Anonyymi00002

Oikein teit ymmärrän,lähinnä ystävyyttä haen.

• Anonyymi00004

Vieläkö jankkaat samaa asiaa päivästä ja kuukaudesta toiseen. Ei kiinnosta kun yksi ainoa mies maan päällä ja hän ei ole tällä sivustolla se on mulle selvinnyt. Lopeta mun vainoaminen.

• Anonyymi00005

Täällä yks vastaa toiselle ja toinen tulee vastaamaan sille toiselle, että vainoat minua. Hän vastasi minulle tai jollekin kuvitellulle henkilölle, mutta ei missään nimessä vainoa sinua. Lääkkeiden ottoaika on mennyt, yhtään sen enempää sinua tuntematta. Kannattaa lopettaa nämä palstat, jos ottaa mielenterveyden päälle. Noin niinku yleisesti voisin sanoa kaikille niin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Täällä yks vastaa toiselle ja toinen tulee vastaamaan sille toiselle, että vainoat minua. Hän vastasi minulle tai jollekin kuvitellulle henkilölle, mutta ei missään nimessä vainoa sinua. Lääkkeiden ottoaika on mennyt, yhtään sen enempää sinua tuntematta. Kannattaa lopettaa nämä palstat, jos ottaa mielenterveyden päälle. Noin niinku yleisesti voisin sanoa kaikille niin.

Noin niinku sillei, että ärsyttää kun kirjoitetaan että joku vainoaa, niin vastauksena yleensä on että "ota lääkkeet". Kun se ei auta, se vainoaminen ja kiusaaminen vaan jatkuu.

• Anonyymi00010

Joopati joo hullu sinä olet onneks ei ole mitään tunteita tuollaista jenni koota kohtaan sairas onmpi

• Anonyymi00013

Ei se mitään, mutta ihastunut suhun olen ja haluan tuntea..

• Anonyymi00014

Olen iloinen kaikista päättyneistä, epäselvien suhteiden loppumisista. Pääsen uusiin maisemiin ja elämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      80
      4727
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      219
      4626
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2398
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2386
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      60
      2326
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      68
      2161
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1886
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1537
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1348
    10. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1328
    Aihe