Skitsofreenisiä oireita, niinkuin minullakin. Ehkä on ehkä ei, mutta olen aika varma että näen syyn ja sitä kautta toimivan parannuksen.
Odotan suurella mielenkiinnolla tulemmeko kohtaamaan. Vai mihin tämä meidät viekään.
Hyvää yötä. Älä huoli mistään. ❤️
Onkohan sullakin
32
458
Vastaukset
- Anonyymi00001
Älä nyt diagnooseja itsellesi kehitä. Sinä olet sellainen kuin olet, jos joku haluaa sinulle rakentaa jonkin lokeron nimilapun kanssa, niin tekee sen vaan jotta itsellään on mukavampi maailma elää kun kaikessa ympärillä olevassa on nimilaput. Sellaisia ihmisiä ei kannata kuunnella.
Hyvää yötä, olet kaunis ihminen sellaisena kuin olet.- Anonyymi00005
Gnostilaisuudessa tuollaista kutsutaan demiurgin tekosiksi. Kiitos vahvoista sanoistasi. Ymmärrän että skitsofrenia on todellinen ilmiö, mutta olen eri mieltä siitä että se olisi geneettinen. Olen täysin varma että se on fysiologinen ja siksi hoidettavissa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Gnostilaisuudessa tuollaista kutsutaan demiurgin tekosiksi. Kiitos vahvoista sanoistasi. Ymmärrän että skitsofrenia on todellinen ilmiö, mutta olen eri mieltä siitä että se olisi geneettinen. Olen täysin varma että se on fysiologinen ja siksi hoidettavissa.
Liittyykö palstan mies näihin piirteisiisi mm ahkera naisena esiintyminen ja näiden päivökirjan tynkien ylläpitäminen? Retorinen kysymys, älä suotta minuun tuhlaa sitten aikaa sanoaksesi, että olet nainen niin hyvän huomionkeruukeinon kun oletkin keksinyt siitä miten sitä saada ihmiseltä joita voisi luonnehtia tavalla, mikä ei ole kovin kristillinen. T
- Anonyymi00002
Hyvää yötä. Nuku hyvin. ❤️
- Anonyymi00004
Kiitos samoin.
- Anonyymi00007
Hyvää yötä!
- Anonyymi00003
Juu ei huolta huomisesta.
- Anonyymi00006
Älä ota enempää
vaan mee nukkuun.
Ei pahalla...- Anonyymi00008
Ehkä se on tupakka...
Hyvää yötä - Anonyymi00024
On se sinullakin ollut aika myöhäinen aika huomauttaa aloittajaäijää jostain käytännöstä
- Anonyymi00026UUSI
Eikä tämä hyvällä. Kenen luulet keskustelevan kanssasi/ kanssanne keskellä yötä taikka päivälläkään?
Valehtelua tunti toisensa perään.
- Anonyymi00009
Jatkat stalkkaamista kuin ennenkin. Lopeta.
- Anonyymi00010
En ole edes nähnyt sua.
- Anonyymi00019
Kerrotko hieman lisää näistä ajatelmista sen suhteen, että miten tämä palstan mies toimii
- Anonyymi00031UUSI
En koskaan.
- Anonyymi00011
Itsellä ennemminkin pitkittyneen ptsd oireita. Se hankaloittaa kyllä sopivasti välillä, kun joutuu kokemaan jonkin täysin ylimitoitetun kauhun tunteen ihan tyhjästä. Ihan niin että kouraisee rinnasta. Joskus se tulee siinä kohtaa, kun on nukahtamaisillaan.
Jossain vaiheessa oli mahdoton päästä ovesta ulos. Se oli sen oletetun influenssan jälkeen, kun olin ollut pitkään omissa oloissa tms. Kyllä sitä on jollain lailla invalidisoitunut, mutta jotkut asiat menneet parempaan kohti silti. Pärjään, kun koitan elää omissa luonnollisissa sykleissäni ja otan vastaan ne kaikki tunteet mitä sieltä tiedostamattomasta nousee pintaan.
Näen tämän ajan tässä ja nyt sellaisena, että tarvitsen mielettömän paljon lepoa ja rauhaa kaikesta hälystä ja kiireen energioista pois. Minullahan ei ole mihinkään kiire. Elän mielummin hitaasti ja spontaanisti, kuin jonkun sanelemien aikataulujen mukaan. Kaikki sellainen kellolla pakottaminen on ihan vihonviimeistä touhua.- Anonyymi00012
Ptsd on lihaksessa. Sen voi hoitaa ihmisen kanssa, joka on turvallinen. Metodissa lihas aktivoidaan ja tällöin paniikki tulee hermoston käskystä, sillä lihas on juuri samassa asennossa kun sen synty hetkellä. Eli se on muisto, jonka parantamiseksi se täytyy aktivoida ja käsitellä mieluiten asiasta tietoisen ihmisen kanssa.
Ihmisen keho on ihmeellinen. - Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ptsd on lihaksessa. Sen voi hoitaa ihmisen kanssa, joka on turvallinen. Metodissa lihas aktivoidaan ja tällöin paniikki tulee hermoston käskystä, sillä lihas on juuri samassa asennossa kun sen synty hetkellä. Eli se on muisto, jonka parantamiseksi se täytyy aktivoida ja käsitellä mieluiten asiasta tietoisen ihmisen kanssa.
Ihmisen keho on ihmeellinen.Millaisesta hoidosta on kyse?
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Millaisesta hoidosta on kyse?
Aloittajaäijän hatusta keksitty menetelmä varmaankin kyseessä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Millaisesta hoidosta on kyse?
Nimeä ei vielä ole. Jos virallisesti haluat hoitaa ptsd:n, niin psykoterapia on sosiaalisesti hyväksytty hoitomuoto. Ja kyllähän sekin toimii. Idea on sama mutta traumaa triggeröidään puhumalla siitä ja lähestyen sitä mielikuvin. Kun se onnistuu, niin lihas aktivoituu ja trauma tulee esille.
Aiemmin kuvailemani hoitomuoto on enemmän parantaja lähtöinen ja vielä tutkimaton. Niin sanotusti "pöydällä" muiden hoitotyön ohella.
Mutta älä huoli. Aloita nyt sillä että tunnistat alueen kehossasi mikä triggeröi kohtauksen. Sinua näkemättä uskon vahvasti että sinulla on kroonisesti kireä lihas, joka rentoutuessaan aktivoi kohtauksen. Siksi juuri kun olet nukahtamassa se aktivoituu, välillä taas ei, riippuen asennostasi miten olet nukkumaan asettunut. Esim. Itselläni vasen olkapää aktivoi trauman, joten nukun mieluiten oikealla kyljellä, vasen olkapää edessä. Vasemmalla nukkuessani vasen olkapää myös edellä, sillä jos tietoisesti vedän sen taakse ja tyynyjen avulla saan nukahtamiskelpoisen asennon, niin kohtaus tulee ikäänkuin valveunena ja herään paniikissa hyvin nopeasti.
Eli keho hylkii asentoa jossa se kokee traumaa, siinä on hyvä lähtökohta.
- Anonyymi00013
Ei mua enää kiinnosta olisit miettinyt ja käyttäynyt kunnolla en aijo ottaa sinuun yhteyttä kun ei ole mitään syytä ja enkä edes tunne mitään sua kohtaan olet ihan tuntematon minulle
- Anonyymi00022
Vastailet apmies näihin kuuden markan kuriositeettialoituksiisi lähes samalla tavalla, onko kyseessä enemmänkin sisäiset ristiriidat sivupersoonien välillä?
- Anonyymi00032UUSI
Et aijo. Aikoa taivutus ----> en aio, et aio, ei aio, emme aio, ette aio, eivät aio
T. Äikkämaikka
- Anonyymi00014
On, kuvittelen että tuntematon Kiia rakastaa minua palstan takia, koska olen palavssti ihastunut hänen ulkoiseen olemukseen ja energiaan, tyyliin.✨️❤️
- Anonyymi00016
Oletko varma et hänen nimi on kiia?
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Oletko varma et hänen nimi on kiia?
Niin kenen nimi, tämän aloittajaäikänkö, jonka kommentti tämäkin on vai jonkun muun jonka haluat ajatella näitä aloituksia tuhertavan?
- Anonyymi00017
Se että kirjoittelet yöllä jollekin toiselle kertoo mulle riittävästi kaikesta. Se kertoo myös siitä, ettei mun kannata panostaa tai priorisoida suhun enää yhtään vaan etsiä luotettava ihminen joka näkee myös mun arvon.
- Anonyymi00020
Hyvää yötä ❤️
- Anonyymi00025
On koska en oikeasti tiedä, mitä minusta ajattelet.
Sisälläni risteilee tunteet eri suuntiin ja voin huonosti. - Anonyymi00028UUSI
Samat tunnelmat. Kiitos, yritän olla huolehtimatta!❤️
- Anonyymi00029UUSI
Ei ole mitään oireita
- Anonyymi00030UUSI
Minulla ei ainakaan ole. Jos nukkuu kauan huonosti, jos on kauan joutunut kokemaan vahingoittavaa häiritsemistä elämässään, se aiheuttaa ahdistusta, stressiä ja jopa vihaa ja silloin elämästä tulee selviytymistaistelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1014006Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693850Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129