Olipa taas

Anonyymi-ap

Kylätalo kopsalla mahtava pääsijäiskokko
Ja porukkaakin aivan kiitettävästi

19

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä Kytökyläset osaa järjestää. Peukku heille👍

      • Anonyymi00002

        KYLLÄ ! ! !

        Aivan mahtava kyläjuhla ! Varmaan monet asukkaat, tutut ja tuntemattomat, halusivat osottaa kiitosta ja kunnioitusta Kopsan ukkojääräköörille saapumalla paikalle! Nii ja raataaha sielä muutama akkaki.


    • Anonyymi00003

      Onko ne jo riijat sopinu,oliko mustaa silmää kellään

      • Anonyymi00005

        Osa vaan haluaa roikkua löysässähirressä
        Vaan eipäse meitä juhlijoita haittaa
        Hyvää jatkoavaan järjestäjille


      • Anonyymi00006

        Joo ei näkyny naarmuakkaan!

        Miksi muute tämä rehelllnen vastaus ja havakntl tuoho lukijan kysymykseen poistettii??


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Joo ei näkyny naarmuakkaan!

        Miksi muute tämä rehelllnen vastaus ja havakntl tuoho lukijan kysymykseen poistettii??

        Kytökylän Kokko on kyllä paras tapahtuma Haapaveellä. Sen osotti taas osallistujmäärä .
        Kiitos kainilme tekijöille.


    • Anonyymi00008

      Kiitos järjestäjille!

    • Anonyymi00009

      Joopa Joo naisväki olileponut niin hyvijä pulliakin
      että pitijuuva kahaviakin usiampikupillinen

      • Anonyymi00010

        Toivottavasti vuojen päästä on taas kokkoilta Kytölässä.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Toivottavasti vuojen päästä on taas kokkoilta Kytölässä.

        Tuommoseen tapahtumaan johon kaikki on tervetulleita on ouvommanki tosi mukava mennä.

        Tämä kokkoperinne on nyt sitte sitä yhteishenkiä yhteisöllisyyttä minkä puutetta valitettaan.


        ENTÄ tuotiinko pohjanmaan kokkoperinnettä Oulun kulttuuripääkaupunkiin tiettöväksi. Ois ollu aitua kansanhuvia eikä keinotekosta


    • Anonyymi00012

      Kytökylän kokolla on aina ollut mukava käydä. Toivotaan että perinne jatkuu

    • Anonyymi00013

      Toiottavasti eivät polta sitä hyvää ja tarpeellista veneenlasku laituria!

    • Anonyymi00015

      veneenlaskulaiturillahan olisi hyvä ja riemukas pitää kokko, oisi jo asiakin laajalti tievossa, niin siitä laiturista meinaan.

      • Anonyymi00016

        Hyvinpä tuo näytti risut ja roskapuu riittävä . jatkakaa samaan malliin, jotain yhteistä pitää meillä hoopoillaki olla.


    • Anonyymi00017

      Joo, kyllä sen juhannuskokon voisi pitää siellä veneenjasku laiturilla, olisi paloturvallista kaikella säällä, ja näkisipä kaikki samalla sen kuuluisan nähtävyyden!

      • Anonyymi00018

        Tämä valtava kansankokous Kopsan kokolla on ainua positiivinen asia tällä hetkellä koko kaupungissa.

        Jotain hyvää ja aituahan siinä oli, kun ihmiset tulivat pakottamatta. .


      • Anonyymi00019

        "Joo, kyllä sen juhannuskokon voisi pitää siellä veneenjasku laiturilla, olisi paloturvallista kaikella säällä, ja näkisipä kaikki samalla sen kuuluisan nähtävyyden!"

        tietääkö kukkaa mistä siihen lauturiin rahat löyty??


    • Anonyymi00020

      No, sinun tililtähän ne löyty, laiturirahat.

      • Anonyymi00021

        Juhannuskokot ei oikeen kuulu näille lakkeuksille.

        Piettään me vaan tämä Pääsiäisen aika ku se näytti niin suurelle ihimismäärälle keleppaavan.
        Ei se kahavikkaan maistu millonkas nuin hyvälle ku peinessä kevään ensi koleudessa.
        Vai mitä?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      620
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      111
      523
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe