Kylätalo kopsalla mahtava pääsijäiskokko
Ja porukkaakin aivan kiitettävästi
Olipa taas
19
988
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä Kytökyläset osaa järjestää. Peukku heille👍
- Anonyymi00002
KYLLÄ ! ! !
Aivan mahtava kyläjuhla ! Varmaan monet asukkaat, tutut ja tuntemattomat, halusivat osottaa kiitosta ja kunnioitusta Kopsan ukkojääräköörille saapumalla paikalle! Nii ja raataaha sielä muutama akkaki.
- Anonyymi00003
Onko ne jo riijat sopinu,oliko mustaa silmää kellään
- Anonyymi00005
Osa vaan haluaa roikkua löysässähirressä
Vaan eipäse meitä juhlijoita haittaa
Hyvää jatkoavaan järjestäjille - Anonyymi00006
Joo ei näkyny naarmuakkaan!
Miksi muute tämä rehelllnen vastaus ja havakntl tuoho lukijan kysymykseen poistettii?? - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo ei näkyny naarmuakkaan!
Miksi muute tämä rehelllnen vastaus ja havakntl tuoho lukijan kysymykseen poistettii??Kytökylän Kokko on kyllä paras tapahtuma Haapaveellä. Sen osotti taas osallistujmäärä .
Kiitos kainilme tekijöille.
- Anonyymi00008
Kiitos järjestäjille!
- Anonyymi00009
Joopa Joo naisväki olileponut niin hyvijä pulliakin
että pitijuuva kahaviakin usiampikupillinen- Anonyymi00010
Toivottavasti vuojen päästä on taas kokkoilta Kytölässä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Toivottavasti vuojen päästä on taas kokkoilta Kytölässä.
Tuommoseen tapahtumaan johon kaikki on tervetulleita on ouvommanki tosi mukava mennä.
Tämä kokkoperinne on nyt sitte sitä yhteishenkiä yhteisöllisyyttä minkä puutetta valitettaan.
ENTÄ tuotiinko pohjanmaan kokkoperinnettä Oulun kulttuuripääkaupunkiin tiettöväksi. Ois ollu aitua kansanhuvia eikä keinotekosta
- Anonyymi00012
Kytökylän kokolla on aina ollut mukava käydä. Toivotaan että perinne jatkuu
- Anonyymi00013
Toiottavasti eivät polta sitä hyvää ja tarpeellista veneenlasku laituria!
- Anonyymi00015
veneenlaskulaiturillahan olisi hyvä ja riemukas pitää kokko, oisi jo asiakin laajalti tievossa, niin siitä laiturista meinaan.
- Anonyymi00016
Hyvinpä tuo näytti risut ja roskapuu riittävä . jatkakaa samaan malliin, jotain yhteistä pitää meillä hoopoillaki olla.
- Anonyymi00017
Joo, kyllä sen juhannuskokon voisi pitää siellä veneenjasku laiturilla, olisi paloturvallista kaikella säällä, ja näkisipä kaikki samalla sen kuuluisan nähtävyyden!
- Anonyymi00018
Tämä valtava kansankokous Kopsan kokolla on ainua positiivinen asia tällä hetkellä koko kaupungissa.
Jotain hyvää ja aituahan siinä oli, kun ihmiset tulivat pakottamatta. . - Anonyymi00019
"Joo, kyllä sen juhannuskokon voisi pitää siellä veneenjasku laiturilla, olisi paloturvallista kaikella säällä, ja näkisipä kaikki samalla sen kuuluisan nähtävyyden!"
tietääkö kukkaa mistä siihen lauturiin rahat löyty??
- Anonyymi00020
No, sinun tililtähän ne löyty, laiturirahat.
- Anonyymi00021
Juhannuskokot ei oikeen kuulu näille lakkeuksille.
Piettään me vaan tämä Pääsiäisen aika ku se näytti niin suurelle ihimismäärälle keleppaavan.
Ei se kahavikkaan maistu millonkas nuin hyvälle ku peinessä kevään ensi koleudessa.
Vai mitä?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35673
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147672- 40620
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 111523
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521