Ettet pysty unohtamaan ja pelaat toisen kanssa yhtä aikaa
On loukkaavaa
23
382
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinulle toivoisi jo rauhaa sieluun. Ja väkisin tulee mieleen, miten oma kiinni pitäminen. Olet melko ristiriitainen palstahahmo. Syytät toista kiinni pitämisestä, vaikka itse roikut palstalla 24/7. Joten, sinä olet trolli. Klikkitrolli. U know
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä - palstaäijää voisi luonnehtia myös klikkitrolliksi. Minusta tuntuu ettei käsite trollaaminen ole täysin hanskassa mitä sinun ajatteluun tulee. T naiselta
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä - palstaäijää voisi luonnehtia myös klikkitrolliksi. Minusta tuntuu ettei käsite trollaaminen ole täysin hanskassa mitä sinun ajatteluun tulee. T naiselta
Ei taida olla sinullakaan. Sivusta
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei taida olla sinullakaan. Sivusta
Kerro ihmeessä lisää, millä perustelet teesisi.
- Anonyymi00004UUSI
Silloinhan se ei ole sinulle oikea.
- Anonyymi00005UUSI
No taitaa tämä "T nainen" salaa toivoa että nämä hänen joka paikassa näkemänsä gubet ynnä muut miehet olisivat miehiä kun jonkunlainen intohimoinen/ pakkomielteinen kiinnostus tuntuu olevan miehiseen sukupuoleen kun niitä ihan joka kirjoituksessa alkaa jo nähdä 🤤
- Anonyymi00007UUSI
Oli niin hienosti ja taidokkaasti muotoiltu huohotus palstasetä eli aapee
- Anonyymi00042UUSI
Juuri noin olen sen ajatellut olevan!
- Anonyymi00008UUSI
En oo kyllä tehnyt mitään, yksin oon ollut
- Anonyymi00022UUSI
Eiköhän se kuule ole unohtanut sinut jo, jos kerran jonkun muun valitsi 😄
- Anonyymi00023UUSI
Millonhan ite tajuut, ettet oo missään vaiheessa ollu ees sil samalla laudalla? -sivu
- Anonyymi00024UUSI
Missä vaiheessa itse tajuat että tämä oiujalauta millä pelaat palstaäijän avauksiin tulkuttamalla ei ole mistään kotoisin?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Missä vaiheessa itse tajuat että tämä oiujalauta millä pelaat palstaäijän avauksiin tulkuttamalla ei ole mistään kotoisin?
Kyllä sen huomasin jo sillon, ku luin ekan kommenttis.
- Anonyymi00029UUSI
Oiskohan joidenkin turpahoonaajienkin aika tajuta kuka tätä pskaa tänne suoltaa, jos älykkyys riittää
- Anonyymi00026UUSI
Oletko kertonut tuon kaipuusi kohteelle, ja oketteko jutelleet asian läpi niin, että molemmat kertovat omat tunteensa aiheen tiimoilta?
- Anonyymi00039UUSI
Ei varmasti ole.
- Anonyymi00043UUSI
Minulla ei ole ollut mitään kerrottavaa paljon nuoremmalle henkilölle, koska en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan, eikä minulla ole hyviä tunteita häntä kohtaan! Pelkästään huonoja muistoja, koska hän stalkkasi minua monien monien kymmeniä kertoja!
- Anonyymi00037UUSI
- Anonyymi00040UUSI
kimpleäkö pelaa ;)
- Anonyymi00044UUSI
Pus
- Anonyymi00045UUSI
Meni rikki, ei enää klikkaa.
- Anonyymi00041UUSI
Minä en ole pelannut kenenkään kanssa, siitä minua ei voi kukaan syyttää! Mutta se on varmaa. että olen unohtanut paljon nuoremman jo aikoja sitten, enkä ole koskaan halunnut edes tutustua häneen! Ei ollut todellakaan mukava yllätys se kun oli samassa bussissa!
- Anonyymi00046UUSI
en voisi enää koskaan palata vanhaan koska olin vain laastari 😂
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi813898Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693707Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442215Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522179- 582074
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051153- 601099