On loukkaavaa

Anonyymi-ap

Ettet pysty unohtamaan ja pelaat toisen kanssa yhtä aikaa

23

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Sinulle toivoisi jo rauhaa sieluun. Ja väkisin tulee mieleen, miten oma kiinni pitäminen. Olet melko ristiriitainen palstahahmo. Syytät toista kiinni pitämisestä, vaikka itse roikut palstalla 24/7. Joten, sinä olet trolli. Klikkitrolli. U know

• Anonyymi00002
        UUSI

Kyllä - palstaäijää voisi luonnehtia myös klikkitrolliksi. Minusta tuntuu ettei käsite trollaaminen ole täysin hanskassa mitä sinun ajatteluun tulee. T naiselta

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kyllä - palstaäijää voisi luonnehtia myös klikkitrolliksi. Minusta tuntuu ettei käsite trollaaminen ole täysin hanskassa mitä sinun ajatteluun tulee. T naiselta

Ei taida olla sinullakaan. Sivusta

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei taida olla sinullakaan. Sivusta

Kerro ihmeessä lisää, millä perustelet teesisi.

• Anonyymi00004
      UUSI

Silloinhan se ei ole sinulle oikea.

• Anonyymi00005
      UUSI

No taitaa tämä "T nainen" salaa toivoa että nämä hänen joka paikassa näkemänsä gubet ynnä muut miehet olisivat miehiä kun jonkunlainen intohimoinen/ pakkomielteinen kiinnostus tuntuu olevan miehiseen sukupuoleen kun niitä ihan joka kirjoituksessa alkaa jo nähdä 🤤

• Anonyymi00007
        UUSI

Oli niin hienosti ja taidokkaasti muotoiltu huohotus palstasetä eli aapee

• Anonyymi00042
        UUSI

Juuri noin olen sen ajatellut olevan!

• Anonyymi00008
      UUSI

En oo kyllä tehnyt mitään, yksin oon ollut

• Anonyymi00022
      UUSI

Eiköhän se kuule ole unohtanut sinut jo, jos kerran jonkun muun valitsi 😄

• Anonyymi00023
      UUSI

Millonhan ite tajuut, ettet oo missään vaiheessa ollu ees sil samalla laudalla? -sivu

• Anonyymi00024
        UUSI

Missä vaiheessa itse tajuat että tämä oiujalauta millä pelaat palstaäijän avauksiin tulkuttamalla ei ole mistään kotoisin?

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Missä vaiheessa itse tajuat että tämä oiujalauta millä pelaat palstaäijän avauksiin tulkuttamalla ei ole mistään kotoisin?

Kyllä sen huomasin jo sillon, ku luin ekan kommenttis.

• Anonyymi00029
        UUSI

Oiskohan joidenkin turpahoonaajienkin aika tajuta kuka tätä pskaa tänne suoltaa, jos älykkyys riittää

• Anonyymi00026
      UUSI

Oletko kertonut tuon kaipuusi kohteelle, ja oketteko jutelleet asian läpi niin, että molemmat kertovat omat tunteensa aiheen tiimoilta?

• Anonyymi00039
        UUSI

Ei varmasti ole.

• Anonyymi00043
        UUSI

Minulla ei ole ollut mitään kerrottavaa paljon nuoremmalle henkilölle, koska en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan, eikä minulla ole hyviä tunteita häntä kohtaan! Pelkästään huonoja muistoja, koska hän stalkkasi minua monien monien kymmeniä kertoja!

• Anonyymi00037
      UUSI
    • Anonyymi00040
      UUSI

kimpleäkö pelaa ;)

• Anonyymi00044
        UUSI

Pus

• Anonyymi00045
        UUSI

Meni rikki, ei enää klikkaa.

• Anonyymi00041
      UUSI

Minä en ole pelannut kenenkään kanssa, siitä minua ei voi kukaan syyttää! Mutta se on varmaa. että olen unohtanut paljon nuoremman jo aikoja sitten, enkä ole koskaan halunnut edes tutustua häneen! Ei ollut todellakaan mukava yllätys se kun oli samassa bussissa!

• Anonyymi00046
      UUSI

en voisi enää koskaan palata vanhaan koska olin vain laastari 😂

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      81
      3898
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3707
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2074
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1153
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe