On suuri merkitys minkälaisia puolueita hallituksessa on

Anonyymi-ap

24

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      • Anonyymi00014

Luetun ymmärtäminen ei aina ole niin helppoa.

• Anonyymi00002

Miten se voi olla päässyt eduskunnan puhemieheksi ?

• Anonyymi00003

Älä muuta sano. Ja se on toistunut.

• Anonyymi00004

Ainoa homma Suomessa mihin ei ole minkäänlaisia vaatimuksia.

• Anonyymi00008

Persuille onneksi he saavat sopeutumisrahaa vaalien jälkeen eduskunnasta
        pudottuaan. Mistä he töitä saisivat ?

• Anonyymi00015

Jokainen kansanryhmä haluaa edustuksen eduskuntaan. Tyhmätkin haluavat tyhmän heitä edustamaan.

• Anonyymi00005

Joo, kepu hallitukseen ja Suomen viljat, perunat ja kasvikset kattilaan sekä härät, siat, lampaat ja hevoset uuniin. Olipa muuten maukasta ja mureaa karitsaa pääsiäisenä, on sitä vieläkin muutamia lohkareita.

• Anonyymi00006

Porova pataan.

• Anonyymi00009

Preseilevä haloslaisuus on kaiken menestyksen ja sivityksen ponnistus pohja noteeraus

• Sivistystä löytyy vanhoilta puolueilta jotka ovat olleet näkyvällä paikalla satakunta vuotta tähän joukkoon kuuluu myös RKP.

Silmien venyttäjiltä puuttuu moraali ja sivistys.

• Anonyymi00011

Ei silmien venyttäminen ole mitenkään syrjivää tai rasistista. Silmät venyvät usein, kun hieron ohimoitani, enkä ole mitenkään syrjivä tai rasistinen. Kaikki on kiinni asiayhteyestä.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei silmien venyttäminen ole mitenkään syrjivää tai rasistista. Silmät venyvät usein, kun hieron ohimoitani, enkä ole mitenkään syrjivä tai rasistinen. Kaikki on kiinni asiayhteyestä.

Tiedät mistä oli kyse, kyse on paljon laajemmasta puolueen imagosta, silmäluomien venyttely vain pieni piirre puolueen luonteesta aromaailmasta.

• Anonyymi00013

Kaljaa ja tupakkia ikänsä hölmönä kittailut kolu ja kämätön ukkeli esittelee arvojaa: ei ole kirjaae lämässään lukenut aapinen jäi hämäräksi ja kertotalu arvoitukseski

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eerolaltako opit selityksesi ?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kaljaa ja tupakkia ikänsä hölmönä kittailut kolu ja kämätön ukkeli esittelee arvojaa: ei ole kirjaae lämässään lukenut aapinen jäi hämäräksi ja kertotalu arvoitukseski

Eerolaa tarkoitat tietysti.

• Anonyymi00010

Eihän silmien venyttely itsessään ole mitenkään rasistista. Se riippuu täysin asiayhteydestä.

• Anonyymi00019

Eerolan tapauksessa se oli nimenomaan rasistista. Orpo pääministerinä joutui
        pyytämään miljardilta aasialaiselta anteeksi rasistin rasistista tekoa.

No, Orpo alentuu mihin vain, ettei hallitus hajoaisi.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eerolan tapauksessa se oli nimenomaan rasistista. Orpo pääministerinä joutui
        pyytämään miljardilta aasialaiselta anteeksi rasistin rasistista tekoa.

No, Orpo alentuu mihin vain, ettei hallitus hajoaisi.

Persuille tuottaa suurta nautintoa nöyrryyttää myös pääministeriä.
        Miten tyhmiä persut ovatkaan !

• Anonyymi00012

Savolainen taas liikenteessä, rusnailemassa palstaa.

• Jonkun muun aloitus kuin minun, minua vihaava persu mustamaalaa kun en ole persu mielinen.
      Aloitukset yleensä tarkoitettu että niihin voi esittää mielipiteitä.
      Aloitukset ei sitä varten että mennään palstalaisen iholle, pitää huomioida yksityisyyden suoja, omassa mielessään saa ajatella mitä haluaa, tästä ei persu välitä.

• Anonyymi00016

Olen sillä kannalla että veroja pitää maksaa, että hyvinvointiyhteiskuntamme pyörii. En kuitenkaan halua tänne yhtäkään muiden maksamien verojen siivellä eläviä. Minkä mielinen minä sitten olen?

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Olen sillä kannalla että veroja pitää maksaa, että hyvinvointiyhteiskuntamme pyörii. En kuitenkaan halua tänne yhtäkään muiden maksamien verojen siivellä eläviä. Minkä mielinen minä sitten olen?

Vaikea sanoa.
        No turvapaikanhakijoita ei välttämättä tarvita kun sekin voidaan hoitaa komission haluamalla tavalla, työperäiset sitten eri juttu heitä otetaan vastaan tarveharkintaisesti.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sinäkin saatat vielä tarvita vaipanvaihtajaa. Hallitus on potkinut päätöksillään
        suomalaiset työttömyyskortistoon ja rahdannut ulkomaalaisia tilalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1693
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      138
      1686
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      264
      1235
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      129
      949
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      897
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe