Omistin ensimmäisen Dacian elämässäni joka meni sitten kolarissa ja nyt on eri merkki kulkuneuvossa mutta kyllä Dacia oli hintansa väärtti ja viat mitä piti korjata oli simppeliä tavaraa . Mekaniikassa ja voimansiirrossa ei mitään hämminkiä koskaan, peräti hyvät sähkölaitteetkin . olen kuitenkin auton omistaja joka tutkii autonsa ennen katsastusta ja tarkistin sen heikoimman kohdan ,,,etupään ja korjasin ennen katsastusta. Tästä minulla on täyttä faktaa tarvittaessa. Tämä kärry oli luotettavan luotettavalla 1,6 koneella
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Se on ainakin varma, että Daciassa on vähemmän mahdollisia korjattavia kohteita mikä on hyvä asia, tosin tässäkin on alettu menemään väärään suuntaan.
- Anonyymi00002
Kannatan edullista autoilua, siksi olenkin seurannut näitä Dacia-mielipiteitä,
vaikka itse ajan paljonkin kalliimmalla autolla.
Kukaan ei täällä koskaan mainitse varaosien hintoja ja niiden saatavuutta.
Lisäksi poissaolollaan loistaa myös se, miten Dacian korjaaminen onnistuu
kotikonsteilla siten, ettei vian sattuessa aina ole tarve vaihtaa mitään kallis-
ta kokonaisuutta vaikka vain joka pieni osa kaipaa vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546