Omistin ensimmäisen Dacian elämässäni joka meni sitten kolarissa ja nyt on eri merkki kulkuneuvossa mutta kyllä Dacia oli hintansa väärtti ja viat mitä piti korjata oli simppeliä tavaraa . Mekaniikassa ja voimansiirrossa ei mitään hämminkiä koskaan, peräti hyvät sähkölaitteetkin . olen kuitenkin auton omistaja joka tutkii autonsa ennen katsastusta ja tarkistin sen heikoimman kohdan ,,,etupään ja korjasin ennen katsastusta. Tästä minulla on täyttä faktaa tarvittaessa. Tämä kärry oli luotettavan luotettavalla 1,6 koneella
Dacia hintansa väärtti
2
91
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se on ainakin varma, että Daciassa on vähemmän mahdollisia korjattavia kohteita mikä on hyvä asia, tosin tässäkin on alettu menemään väärään suuntaan.
- Anonyymi00002
Kannatan edullista autoilua, siksi olenkin seurannut näitä Dacia-mielipiteitä,
vaikka itse ajan paljonkin kalliimmalla autolla.
Kukaan ei täällä koskaan mainitse varaosien hintoja ja niiden saatavuutta.
Lisäksi poissaolollaan loistaa myös se, miten Dacian korjaaminen onnistuu
kotikonsteilla siten, ettei vian sattuessa aina ole tarve vaihtaa mitään kallis-
ta kokonaisuutta vaikka vain joka pieni osa kaipaa vaihtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745