Mä oon niin

Anonyymi-ap

Luonnollinen enkä treenaa, meikkaa yhtä paljon. Enkä elä kuten hän. Kyllä mä arvioin sitä että miksi pidät siitä mutta minustakin

29

340

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Oikea varmasti pitää sua hyvänä just sellasena kuin oot.

• Anonyymi00002
        UUSI

Kuka se oikea sitten on

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kuka se oikea sitten on

En tiedä. Luotan kuitenkin siihen, että itse tunnistan kun on oikea JA hommat skulaa.

• Anonyymi00006
        UUSI

Onko mieltä ylentävää vastailla tällä tavalla naista esittävälle niinkin tärkeästä aiheesta kuin ehostamisesta jaakaavalle äijälle? T naiselta

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Onko mieltä ylentävää vastailla tällä tavalla naista esittävälle niinkin tärkeästä aiheesta kuin ehostamisesta jaakaavalle äijälle? T naiselta

Sähän ootkin niin varma, niiiin varma, että kyseessä on aina mies ja vieläpä tietty mies.

Sivusta

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei sillon, ku nenänpuolta ei ehosta ku noita-akan syylä. Kuulemma.
        --sivusta

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sähän ootkin niin varma, niiiin varma, että kyseessä on aina mies ja vieläpä tietty mies.

Sivusta

Ja sinä taas olet varma että tämä palstaäijän esittämä surumaija on tietty nainen, eikö?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei sillon, ku nenänpuolta ei ehosta ku noita-akan syylä. Kuulemma.
        --sivusta

Hienoa potra poika- puhu siinä kontekstissa mikä voisi olla varma tieto eli ilmeisesti syylä klyyvarissa varsinkin jos menet jonkun muun selän taakse tällä naurettavalla kuulemmametodilla👍

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hienoa potra poika- puhu siinä kontekstissa mikä voisi olla varma tieto eli ilmeisesti syylä klyyvarissa varsinkin jos menet jonkun muun selän taakse tällä naurettavalla kuulemmametodilla👍

Ajattelin alkaa Koneyrittäjäks. Sillähän raivataan etu-Joukoissa. Kuulemma.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Siinä yksi harhainen lisää.
        Mistähän sinäkin kenenkin sukupuolen täällä näet ?!
        Varmaan joku visio ilmestyy aina kun joku tekstaa tänne 🥳

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ajattelin alkaa Koneyrittäjäks. Sillähän raivataan etu-Joukoissa. Kuulemma.

Nyt en saa kiinni mistä joukoista puhut ja päähäsi kehittelet, mutta tuon otteen perusteella tiedät itsekin olevasi heikoilla hangilla, vaikka oikea elämä ja oikeat tilanteet ei ole mitään lapsellista köydenvetoa vastavoimien välillä

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sivusta

Palstaäijä tuo niin vahvasti näissä lässytyksissä esille sitä minkälaisena haluaa naiset ja naisen esittää, että virhemarginaali on käytännössä nolla.

Sekopåå olisi päässyt elämässään helpommalla kun olisi keskittynyt omien asioiden ja habituksen hiomiseen, mutta ei, eikä IT taitoja oteta nyt huomioon koska sekin meni vtuiksi... Ihan kunnolla.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Nyt en saa kiinni mistä joukoista puhut ja päähäsi kehittelet, mutta tuon otteen perusteella tiedät itsekin olevasi heikoilla hangilla, vaikka oikea elämä ja oikeat tilanteet ei ole mitään lapsellista köydenvetoa vastavoimien välillä

Jep. Pukeudu vaikka Roope Ankaks. Yhtä uskottava oot ku ennenkin, eli täys nolla. Ja esimerkkiki ihan tosielämästä.

• Anonyymi00003
      UUSI

🤣 luonnollinen haha mut kauniista kaukana

• Anonyymi00005
        UUSI

Oikea kyllä pitää hyvänä….

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oikea kyllä pitää hyvänä….

Miksi osallistut aina tähän aloittajaäijän mielenköyhään performanssiin jossa se esim tämän kommentin yhteydessä aukoo päätä itselleen? Naisille katkeran miehen lapsellista höpötystä

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi osallistut aina tähän aloittajaäijän mielenköyhään performanssiin jossa se esim tämän kommentin yhteydessä aukoo päätä itselleen? Naisille katkeran miehen lapsellista höpötystä

Kai sen vuoksi, että herkät osaisivat luottaa enempi itseensä. Miksi sinä luet palstaa?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kai sen vuoksi, että herkät osaisivat luottaa enempi itseensä. Miksi sinä luet palstaa?

Minusta tuo mielikuviesi ruokkiminen on narsismia

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Minusta tuo mielikuviesi ruokkiminen on narsismia

Ehkä olen väärässä, mutta tänne palstalle eksyy itsestään epävarmoja ihmisiä. Ja saatan olla väärässä, mutta luulen, että kuitenkin tekee hyvää lukea, saada ajatuksiin myös tuo toinen puoli. Vahvistaa sitä. Miksi sinä luet palstaa?

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ehkä olen väärässä, mutta tänne palstalle eksyy itsestään epävarmoja ihmisiä. Ja saatan olla väärässä, mutta luulen, että kuitenkin tekee hyvää lukea, saada ajatuksiin myös tuo toinen puoli. Vahvistaa sitä. Miksi sinä luet palstaa?

Lisään vielä. Tämä palsta voi toimia hyvänä peilinä itse kullekin, jos niikseen. Ainoastaan ne kaikkein herkimmät ja itsestään epävarmimmat täällä kai kärsii suhteettoman paljon. Olen itsekin herkkä. Olisi kiva jos joku botti tuottaisi tsemppaavia kommentteja niin tulisi se toisen näkökulman vahvistus silleen. Ajattele jos niitä ei olisi täällä. Olisi vain noita muita suuri enemmistö.

Mutta toisaalta, jos käytetään botteja tuottamaan tekstejä, sittenhän ajatus ihmisten keskustelupalstasta häviää. Sitten mieluummin tietäisi kirjoittelevan tekoälyn kanssa. Kai se on joku oikeus sekin.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mitä vttua se sulle kuuluu miksi luen tai kommentoin?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Lisään vielä. Tämä palsta voi toimia hyvänä peilinä itse kullekin, jos niikseen. Ainoastaan ne kaikkein herkimmät ja itsestään epävarmimmat täällä kai kärsii suhteettoman paljon. Olen itsekin herkkä. Olisi kiva jos joku botti tuottaisi tsemppaavia kommentteja niin tulisi se toisen näkökulman vahvistus silleen. Ajattele jos niitä ei olisi täällä. Olisi vain noita muita suuri enemmistö.

Mutta toisaalta, jos käytetään botteja tuottamaan tekstejä, sittenhän ajatus ihmisten keskustelupalstasta häviää. Sitten mieluummin tietäisi kirjoittelevan tekoälyn kanssa. Kai se on joku oikeus sekin.

Rehellisyys on tärkeää. Että tulee selvästi kerrotuksi onko oikea ihminen se juttelukumppani vai tekoäly kyseessä. Avoin kommunikaatio. Ettei piilosta kerätä tietoja ja aleta niitä käyttämään ja toinen on kauhuissaan, kun ei ymmärrä mitä tapahtuu. Eli ei huijata.

• Anonyymi00018
      UUSI

Siis kenet oot nyt laittanut kilpailemaan keskenään? Mene sen mielikuvitusperheesi luo

• Anonyymi00023
      UUSI

Minäminäminäminäminunminulleminullemikseiminullemiksimuillekunminullepitäiminunsinäminullekaikkiminunpalstamiksienookeskipisteminunkohteelleminäminäminämuttaminähänolenmaailmannapajollekuuluuvastatajaamtaakaikki

• Anonyymi00026
      UUSI

Pidän molemmista, onko siinä joku ongelma.

• Anonyymi00029
        UUSI

Näyttää olevan suurikin ongelma näitä lukiessa.

• Anonyymi00030
        UUSI

Sulle ei varmaan ole mitenkään ongelma ka tiedät hyvin että muille on.

• Anonyymi00027
      UUSI

Mistä sä hullu tiedät miten mä elän.
      Pidä nyt lärväs kiinni ja höpötykses on vain höpöttelyjä pahassa.

• Anonyymi00028
      UUSI

Mä seuraan hyvää tv sarjaa Yle 1
      Monte - Criston kreivi
      Kausi 1, jakso 7 menossa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      24
      3531
    2. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3138
    3. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      50
      2947
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      58
      2928
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      52
      2569
    6. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2136
    7. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2109
    8. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      60
      1922
    9. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1819
    10. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      49