Kun katson häntä arvioiden?
Miksi nainen kohentaa ryhtiä ja nostaa rintoja esille?
29
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Refleksi, kun yrittää näyttää paremmalta miehen silmissä. Se tulee kuin itsestään.
- Anonyymi00004
Ne ei ainakaan mulla. Ei tulis mieleenkään alkaa tisseillä itseäni tyrkyttämään. Huh. Jotain itsekunnioitusta. Must toi kertoo pinnallisuudesta.
- Anonyymi00018
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ne ei ainakaan mulla. Ei tulis mieleenkään alkaa tisseillä itseäni tyrkyttämään. Huh. Jotain itsekunnioitusta. Must toi kertoo pinnallisuudesta.
Tai pelkästä muehen mielikuvituksesta.
- Anonyymi00002
Haluaa näyttää perunasäkiltä 🤔
- Anonyymi00005
🤣🤣🤣 tää kuulostaa loogiselta
- Anonyymi00003
nainen näyttää noinkin hyvältä, naisen ei tarvitse joskaan korostaa rintojansa koska ne ovat miehen mielestä kauniit aina eiöä niihin rdes uskalla koskea ennen kuin seuruselry 2 v
- Anonyymi00006
Minkäs takia miehet sitten "pörhentelee" eli vetävät mahansa sisään ja nostavat rintakehäänsä?
- Anonyymi00008
Käytös johtunee metsojen soidinmenoista?
- Anonyymi00007
Seksuaalinen , vaistomainen refleksi, ainakin minulla, mikäli olen kiinnostunut miehestä. Tai sitten vaan vähän jännitän rintalihaksiani, jotta ne näyttävät kutsuvilta. Toimii 😊
Ei ihmistä saa katsoa arvioiden. Meillä työpaikkaopinnoissa käskettiin välttämään "hissikatsetta" koska se tosiaan tuntuu toisesta osapuolesta ikävältä.
- Anonyymi00012
Totta, työpaikalle ei sopivaa, mutta kyllä useat heteromiehet siihen sortuvat. Mikäli esim. esimies on vastenmielinen, niin tuntuu todella epämiellyttävältä.
- Anonyymi00022
Ei tunnu ikävältä, 99 sadasta naisesta syttyy kun katselee.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä olen sitten se yksi sadasta.
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuule, kyllä se riippuu siiä kuka katselee ja millä tavoin.
- Anonyymi00009
ehkä se on ptimitiivinen reflaksi, mies rakastaa naista joka valmis
- Anonyymi00010
Varmaan sellainen nainen huomaa sun alkavan ajatella järjellä mikä on tottakai huono juttu toillaisen naisen kannalta. Siispä hän hämää sua rinnoillaan jotta veri pakenisi taas alapäähäsi ja olisit hänen aivoton orja.
- Anonyymi00011
Sellaiset naiset kannattaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi00013
Todellakin samaamieltä!
- Anonyymi00019
Riippuu siitä mikä tilanne kummallakin on parisuhdepuolella. 🤭
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Riippuu siitä mikä tilanne kummallakin on parisuhdepuolella. 🤭
Kyllä se on niin, että merihirviötäkin on turvallisempi tavata kuin tuollaista suhdemuodosta riippumatta.
- Anonyymi00014
Tuskin liittyy tuijotteluusi mitenkään. Todennäköisesti huomasi oman asentonsa ja korjasi sitä selkäkipuja välttääkseen.
- Anonyymi00016
Tuskin huomasi koko äijää.
- Anonyymi00015
Haluaa Maijan ja Hennin. Ei minua. Eikä minulle. Minä väistyn ja heittäydyn sillalta alas
- Anonyymi00017
Ei välttämättä. Saattanut rintaliivit liikkua huonoon asentoon (ympärys esim liian iso rintsikoissa) ja korjaa sen takia. Kyllähän monella miehelläkin on todella epämiellyttävä tapa kopeloida muniaan missä milloinkin, kun on päässyt huonoon asentoon. Tai jos kerran katsot nimenomaan arvioiden, niin eikö silloin pidä yrittää ottaa parhaat pisteet?
- Anonyymi00020
Minä tein tuota silloinkin, kun olin hoikka ja luonnostaan isot bosat, eikä tarvinnut korostaa mitään avuja. Ryhti vaan suoristuu, kun ihastus tulee näkyviin.
- Anonyymi00023
Oletko huono tekemään johtopäätöksiä?
- Anonyymi00024
Missä näin tapahtuu? 😂
- Anonyymi00025
Alitajuinen pyrkimys korostaa naisellisia piirteitään, kun näkee viehättävän miehen kiinnittävän häneen huomiota tai toisena vaihtoehtone, että hän tulee tietoiseksi olemuksestaan ja suoristaa ryhtiään, koska kokee olevansa tarkastelun alaisena.
Miehet tekevät samaa huomatessaan itseään viehättävän naisen eli suoristavat ryhtiään, yrittävät vaikuttaa pidemmiltä ja miehekkäämmiltä jne. - Anonyymi00026
Pitääkö Pavesta enemmän https://yle.fi/a/74-20219100
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252564Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2052174Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131568Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191469Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501376- 971339
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621141Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise931129Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035