Kaikki on suurta valetta.
Rakkaudella ei ole mitään merkitystä
10
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
jep
- Anonyymi00005
Tai sitten rakkaus on ainoa millä on väliä.
- Anonyymi00006
Pohdittavaksi: ehkä rakkaus sellaisena kuin sinä sen näet, on valetta.
Minäkin ajattelin joskus, kun olin katkera elämän vastoinkäymisistä, ettei rakkautta ole. Mutta siitä asti kun tulin uskomaan Jeesukseen, olen huomannut itsessäni rakkauden. En tarvitse muilta ihmisiltä syytä rakastaa ketään. Kenenkään ei tarvitse olla hyvä minulle. Se rakkaus tulee suoraan Jumalasta minuun. Sen olemassaolo ei riipu menneisyydestäni, nykyisyydestäni tai tulevaisuudestani.
Romanttinen rakkauskin on yksinkertaista: avioliitto. En tarkoita häitä ja kirkollisia seremonioita, vaan miehen ja naisen yhdeksitulemista. Se on yhteinen sopimus Jumalan edessä uskollisuudesta toiselle. Minun ei tarvitse arpoa erilaisten toimintamallien välillä. Ei miettiä mitä kukakin haluaa, kun minulle itselleni asia on selvä, ja haluan sellaisen, jolle asia on yhtä selvä kuin se on minulle.
Jumalan rakkaus parantaa mielenterveyttä. Sitä lakkaa olemasta kaikkien tunteiden vietävissä. Rakkaus ei ole tunne, vaikka se aiheuttaa tunteita. Me emme rakasta koska itkemme, vaan itkemme koska rakastamme. Rakkaus saa aikaan kaipausta, murhetta, iloa jne.- Anonyymi00007
Tämän kaiken allekirjoitan täysin. Tai niin, että Jumala nimen kohdalle voi laittaa myös jotain muuta, vaikkapa universaali hyvän henki.
- Anonyymi00008
Väärin. Se että sinä runqutin ja naisina esiintyvä kakkakasa et ole sitä kokenut, ei oikeuta pilaamaan sitä muilta. Mark my F words.
- Anonyymi00009
Välillä esiinnyn myös miehenä -sivusta
Yes I love F words
- Anonyymi00011
Samaa mieltä, vaikka välillä leikin muuta.
- Anonyymi00012
Rakkaus on suurin asia koko maailmassa.
Jos sillä ei ole merkitystä, et ymmärrä sitä. - Anonyymi00013
Ei jaksa enää hurinan keskellä. Kaikki keskeytetään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719