Olet eniten pitänyt? Muru ei ilmeisesti kovin miellytä
Mistä hellittely nimestä
23
404
Vastaukset
- Anonyymi00001
Se kirjoitetaan yhteen eli hellittelynimi.
- Anonyymi00003
Oletko aina tuollainen että korjaat kaiken
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko aina tuollainen että korjaat kaiken
En. En aina. Joskus.
- Anonyymi00015UUSI
Tytöntyllerö 🤔
- Anonyymi00002
No riippuu kysytkö minulta? Rakas on oikein hyvä. Naiselta
- Anonyymi00005
Jos kaivattusi ei osaa yhdyssanoja, niin saattoi ollakin.
- Anonyymi00006
Teinikuningatar.
- Anonyymi00007
Mulla ei ole ollut juurikaan hellittelynimiä. Mutta en ole kokenut tarvitsevanikaan niitä. Muu on riittänyt. Toki kivoja ovat kun nousevat sydämestä.
- Anonyymi00008
käytän hänen virallista nimeä silloin kun tunnen häntä kohtaan lämpimän aallon.
- Anonyymi00009
Keneltä haluat saada vastauksen tähän?
- Anonyymi00010
Se, mitä hän käyttää, käy mulle.
- Anonyymi00011
Muruhan on kiva nimi.
Mites tää aloitus saa olla täällä, kun vastaavanlainen lempinimijuttu ei saanut olla? - Anonyymi00012
Olisiihan se mukavaa jos tyyppi mulle semmoisen ensi kertalla keksis
- Anonyymi00013
Jaa kuka yleensä se on kai naiset jokka hellittelystä pitää mies jok siitä pitää etsinee kai seuraavaa äitiä en tie eipä mua ole äitikään hellitelly juurikaan en todellakaan ollu helppo lapsi edes äitini kaltaiselle naiselle ja sitä olis ollu syytä pelätä ja paljon jos en olis ollu hänen oma poikansa takuuvarma oli että rangaistus seurasi kun väärin teki mulla oli kotona jo lapsena tiukempi kuri kuin mitä armeijassa on koskaan ollu tähän mennessä mitä ensisijaiseti opin äidiltäni vanhempi on auktoriteetti lapselleen lapsi ei niinsanotusti tavallaan tee mitään ilman vanhempansa lupaa jos ei itse kanna vastuuta seurauksista huomioitava ikätasoinen kehitys ensisijaisesti lapsi on kuitenkin vain lapsi tekee kaikki mahdolliset jos ei vanhempi lastaan edes opeta mitenkään
- Anonyymi00014
Mä tykkään kun nainen kutsuu mua muruksi.
- Anonyymi00016UUSI
Untuvikko oli söpö.
- Anonyymi00017UUSI
Joo, muru ei miellytä.
- Anonyymi00019UUSI
Nää alkaa heti käyttää sitä jos sen tänne kirjoittaa. Mut hymyilyttää kun mietin sitä.
- Anonyymi00021UUSI
Muru, prinsessa, kulta, kuningatar, raksu, hani, pupu...
Nämä on ainakin kamalia. Ei sovi minuun. Käyttäköön muihin. Etu- tai sukunimellä voi kutsua. Tai jossain määrätyssä tilanteessa valtiatar. Tai työnimike.
Naiselta, kuin hänelle- Anonyymi00025UUSI
Valtiatar 🤣
- Anonyymi00022UUSI
Minä tykkäisin olla naisen kullanmuru, kultamussu, mussu jne. Mutta nainen saa tietysti keksiä itse nimiä minulle. Mieheltä.
- Anonyymi00023UUSI
Eräs nainen sanoi minua muruksi jokunen vuosi sitten ja se vei kyllä jalat alta täältä
Mieheltä. - Anonyymi00024UUSI
Käytämme Kulta tai Rakas yhdessä tai erikseen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2724959Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1082533Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1171550- 1011100
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3341001Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N272899Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle129889Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si33797- 39765
IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja75749