Mistä hellittely nimestä

Anonyymi-ap

Olet eniten pitänyt? Muru ei ilmeisesti kovin miellytä

23

404

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se kirjoitetaan yhteen eli hellittelynimi.

• Anonyymi00003

Oletko aina tuollainen että korjaat kaiken

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Oletko aina tuollainen että korjaat kaiken

En. En aina. Joskus.

• Anonyymi00015
        UUSI

Tytöntyllerö 🤔

• Anonyymi00002

No riippuu kysytkö minulta? Rakas on oikein hyvä. Naiselta

• Anonyymi00005

Jos kaivattusi ei osaa yhdyssanoja, niin saattoi ollakin.

• Anonyymi00006

Teinikuningatar.

• Anonyymi00007

Mulla ei ole ollut juurikaan hellittelynimiä. Mutta en ole kokenut tarvitsevanikaan niitä. Muu on riittänyt. Toki kivoja ovat kun nousevat sydämestä.

• Anonyymi00008

käytän hänen virallista nimeä silloin kun tunnen häntä kohtaan lämpimän aallon.

• Anonyymi00009

Keneltä haluat saada vastauksen tähän?

• Anonyymi00010

Se, mitä hän käyttää, käy mulle.

• Anonyymi00011

Muruhan on kiva nimi.

Mites tää aloitus saa olla täällä, kun vastaavanlainen lempinimijuttu ei saanut olla?

• Anonyymi00012

Olisiihan se mukavaa jos tyyppi mulle semmoisen ensi kertalla keksis

• Anonyymi00013

Jaa kuka yleensä se on kai naiset jokka hellittelystä pitää mies jok siitä pitää etsinee kai seuraavaa äitiä en tie eipä mua ole äitikään hellitelly juurikaan en todellakaan ollu helppo lapsi edes äitini kaltaiselle naiselle ja sitä olis ollu syytä pelätä ja paljon jos en olis ollu hänen oma poikansa takuuvarma oli että rangaistus seurasi kun väärin teki mulla oli kotona jo lapsena tiukempi kuri kuin mitä armeijassa on koskaan ollu tähän mennessä mitä ensisijaiseti opin äidiltäni vanhempi on auktoriteetti lapselleen lapsi ei niinsanotusti tavallaan tee mitään ilman vanhempansa lupaa jos ei itse kanna vastuuta seurauksista huomioitava ikätasoinen kehitys ensisijaisesti lapsi on kuitenkin vain lapsi tekee kaikki mahdolliset jos ei vanhempi lastaan edes opeta mitenkään

• Anonyymi00014

Mä tykkään kun nainen kutsuu mua muruksi.

• Anonyymi00016
      UUSI

Untuvikko oli söpö.

• Anonyymi00017
      UUSI

Joo, muru ei miellytä.

• Anonyymi00019
      UUSI

Nää alkaa heti käyttää sitä jos sen tänne kirjoittaa. Mut hymyilyttää kun mietin sitä.

• Anonyymi00021
      UUSI

Muru, prinsessa, kulta, kuningatar, raksu, hani, pupu...
      Nämä on ainakin kamalia. Ei sovi minuun. Käyttäköön muihin. Etu- tai sukunimellä voi kutsua. Tai jossain määrätyssä tilanteessa valtiatar. Tai työnimike.
      Naiselta, kuin hänelle

• Anonyymi00025
        UUSI

Valtiatar 🤣

• Anonyymi00022
      UUSI

Minä tykkäisin olla naisen kullanmuru, kultamussu, mussu jne. Mutta nainen saa tietysti keksiä itse nimiä minulle. Mieheltä.

• Anonyymi00023
      UUSI

Eräs nainen sanoi minua muruksi jokunen vuosi sitten ja se vei kyllä jalat alta täältä
      Mieheltä.

• Anonyymi00024
      UUSI

Käytämme Kulta tai Rakas yhdessä tai erikseen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      272
      4959
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      108
      2533
    3. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      117
      1550
    4. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      101
      1100
    5. Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.
      Maailman menoa
      334
      1001
    6. Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu

Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N
      NATO
      272
      899
    7. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      129
      889
    8. Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin

Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si
      Ikävä
      33
      797
    9. Hitto mulla

On sinua ikävä ihana.
      Ikävä
      39
      765
    10. IS Viikonloppu 4.-6.4.2026

Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja
      Sanaristikot
      75
      749
    Aihe