Valitsit tuon oksettavan elämäntyylin.
Et näe mua enää ikinä.
13
280
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mikä on oksettava elämäntyyli?
- Anonyymi00002
Polyamoria.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Polyamoria.
Minä en ainakaan semmosta harrasta.
- Anonyymi00004
Olen kylläkin neitsyt.
- Anonyymi00006
Ai. Ja sen takia susta ei kukaan pääse eroon. -sivu
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai. Ja sen takia susta ei kukaan pääse eroon. -sivu
Ehkä se on vetovoimainen tekijä minussa. Mutta huolet pois, olen tulevan vaimoni ja hän minun.
- Anonyymi00005
Mä haluaisin vain yhden miehen jota kohtaan minulla on syviä tunteita, mutta hän ei halua samaa. Minun on niin vaikea jatkaa eteenpäin vaikka yritän. Ehkä hän kaipaa jotain toista. Ehkä hän haluaa useita. En voi tietää. Minusta tuntuu ettei hän arvosta hyviä ominaisuuksiani. Kysyn itseltäni jokapäivä mikä minä vielä odotan? Odotanko vain päivää jolloin hän löytää toisen ja katoaa vai sitä että hän havahtuisi siihen mitä on menettämässä. Keskityn nyt itseeni sillä elämäni on myös sullon kun häntä ei näy.
-diplomaatti - Anonyymi00008
en vaan pysty muuhun.
- Anonyymi00009
Oma valintas. Kestät seuraamukset.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oma valintas. Kestät seuraamukset.
hyvä nopeuttaa kuolemaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
hyvä nopeuttaa kuolemaa
Kuole vaan. En tule hautajaisiin.
- Anonyymi00012
Eipä ole mulle väliksi elämäntyylini on itse valitsemani jos ei miellytä ei mua tarvitse sietää pärjään yksinkin olen pärjänny tähänkin asti
- Anonyymi00014
Ei ole totta! Juon hyvin harvoin ja oksennan sitäkin harvemmin. Tämä on tapahtunut yleensä kun olen leikkinyt hienoa herraa ja ottanut konjakkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774