Tällaiseksi omalla toiminnallasi
Olet saanut mut
12
259
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tarjoat mahdollisuuden.
- Anonyymi00002
Katsoppas peiliin.
- Anonyymi00003
Ihan hyvältä näyttää 👌
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan hyvältä näyttää 👌
Tarvitset lasit.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarvitset lasit.
No nekin löytyy tarvittaessa.
- Anonyymi00006
hän loistaa ja säkenöi
https://www.youtube.com/watch?v=e0QzoDGbrBs&list=RDLp29YdGefdo&index=14 - Anonyymi00008
Joskus voi myös vain unohtaa katkeruus ja nähdä yhdessä asian hyvät puolet ja se tarjoaa hyvän pohjan tulevaan.
- Anonyymi00009
Kuka kenet ja millaisella toiminnalla en ole tietääkseni edes mitään tehny unta olen nähny vaan monestakin eri asiasta joista en edes lähellekkään puolia muista parhaiten muistan kun näin unta että löin jotakuta niin kovaa että tältä murtu leukaluu ja mahdollisesti siitä seuranneen kivun takia kai lähti taju kun tipahti unessa kun eno veneestä poksaus mikä siitä kuulu unessa toki vaikutti kovin aidon kuuloiselta olin mä toki ehkä hieman ajattelematon kyseisessä unessa ja otin vielä kyseistä miestä rivelyksistä kiinni ja kysyin että haluatko päästä hengestäsi ymmärtääkseni vastaaminen murtuneen leukaluun kanssa jo kai on mahdotonta saatika tajuttomana mu herättää ehkä kysymyksen millainen olen ihmisenä kun edes moisia unia näen yleensä vedotaan että ihmisellä joka näkee moisia unia on purkamattomia agressioita mikä kai pitänee paikkansakin on mulla niitäkin kai vihaa sitä enemmän jonka joutuu pitämään sisällään ei hyödytä purkaa sitä kun ihminen jota kohtaan enin siitä vihasta on on ollu haudassa jo kohta seitsemäntoista vuotta
- Anonyymi00010
Pistä nyt edes tunnisteita näihin jatkuviin aloituksiisi.
- Anonyymi00011
Kiva.
- Anonyymi00012
https://youtube.com/shorts/h80zmJRV-sM?si=hCvbkPsHbvFj3ML2 se on elämää vaan täällä
- Anonyymi00013
Juu, sama. Janoan rakkautta ja läheisyyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain1668644Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1343242- 1652120
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha941832Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1741766Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1801647- 1381322
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko93996Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..108972- 80934