Eli mä olen 12v tyttö ja mä haluisin menettää painoa. Olen monta kertaa vuoden aikana tehnyt samaa mutta silloin aina vaan se menee syömishäiriön puolelle että haluisin yrittää nyt oikeasti terveellisesti menetttää painoa. Kysyn vaan että jos se on okei ja jos siitö voi tulla jotain haittavaikutuksia. Olisi myös kiva jos joku antaisi jotain vinkkejä siihen ja mitö kannattaisi välttää.
12v painonpudotus
17
368
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olet ylipainoinen jolla menee laihdutus syömishäiriönpuolelle? Eli sulla on ollut bulimia?
- Anonyymi00008
En sanonut että olen ylipainoinen
- Anonyymi00002
Hölmöilyä. Syöt ja liikut.
- Anonyymi00003
Eli liikun joka päivä tarpeeksi ja syön terveellisesti ei roskaruokaa riittää vai?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eli liikun joka päivä tarpeeksi ja syön terveellisesti ei roskaruokaa riittää vai?
Kyllä. Niin yleensä paino tippuu. Sinä syöt vähemmän kuin kulutat.
- Anonyymi00005
Kannattaa jutella asiasta koulun rehtorin kanssa.
- Anonyymi00006
Mitä tämä nyt tarkoittaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä tämä nyt tarkoittaa
Oletko koululainen? Koulusi pomo on rehtori. Pomo tietää.
- Anonyymi00009
Anoreksian raja on aika löyhä
- Anonyymi00010
Miten ois jos menisit ravitsemusterapeutille jonka kanssa juttelet. Ylipaino ei ole hyväksi. Voi tulla diabetes . Korkea kolesteroli ei tee myöskään hyvä. Ja lapsillakin esiintyy rasvamaksaa.
- Anonyymi00012
En ole edes ylipainoinen ehkä.
Olen 165 cm ja 53kg - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen 165 cm ja 53kgEt niin ja sulla ei ole tarvetta laihduttaa.Onko sinulla muuten hyvä? Ahdistusta? Miten hyvin osaat nimetä ja käsitellä tunteita? onko tapahtunut jotain ikävää josta podet syyllisyyttä tai häpeää?
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olen 165 cm ja 53kgLuurangoksiko haluaisit?
- Anonyymi00011
Mene nyt sen rehtorin luokse juttelemaan.
- Anonyymi00014
Ei sinun kannata vielä 12 vuotiaana liikaa murehtia. Kasvat vielä ja tilanne saattaa sitä kautta muuttua vielä dramaattisestikin.
Tärkeintä sinun ikäisellesi on koittaa löytää niitä terveellissä valintoja lautaselle, liikkua riittävästi, nukkua riittävästi ja olla stressaamatta liikaa.
Hienoa, että oma terveys kiinnostaa. Lukuja ei kannata tuijotella liikaa, mutta laskureilla voi leikkiä vaikkapa https://arkilaskuri.fi/terveys- Anonyymi00017
Joo musta tuntuu että nyt on parempi olla kun syön tarpeeksi ja en rajoita liikaa ja käyn säännöllisesti juoksulenkeillä
- Anonyymi00015
Lopeta sokerin syönti ja laihdut pian pari kiloa.
J.K. Jos et ole sairaanloisesti ylipainoinen, unohda ajatuksesi painon pudottamisesta. Monen mielestä pieni pyöreys on kaunista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2741708IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk471559Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1521274Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5071077- 1411076
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701037Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.741011Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73953Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47901Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta152867