Olen aika hyvä mies joka suhteessa.
Nainen tiesitkös
34
530
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja osaan myös hag ge roida :)
- Anonyymi00012
Hieno harrastus.
- Anonyymi00024
Kannattaa varmaan täällä kertoa ja paljastaa kohteelle... viisaampi ei sanoisi mitään.
- Anonyymi00030
Vau saatko sillä esim lipun peliin pualeen hintaan?
- Anonyymi00002
Hakkeroi!
- Anonyymi00006
Joo
- Anonyymi00003
Se on hieno asia! Jatka samaan malliin.
- Anonyymi00004
Valehtelussa ja salailussa olisi vielä parantamisen varaa.
- Anonyymi00005
Kännissä ja läpällä?
- Anonyymi00007
No kuvaileppa/kerroppa tarkemmin löytyykö mitään hyvää edes
- Anonyymi00008
Ainakin nykyisessä vaikutat olevan 😉
- Anonyymi00009
Tuskin kukaan mies itseään kehuu?
- Anonyymi00010
Miksei,täällähän kaikki itkee ettei kelpaa kellekkään. Prkule minä kelpaan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksei,täällähän kaikki itkee ettei kelpaa kellekkään. Prkule minä kelpaan.
Minä en itke vaikka en kelpaisi kenellekään! Minulla on omat pysyvät kriteerini joiden perusteella valitsen sellaisen ihmisen elämääni ja siihen ei muilla ole koskaan mitään sanottavaa!
- Anonyymi00031
Voi hyvä elämä. Sivusta
- Anonyymi00032
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä en itke vaikka en kelpaisi kenellekään! Minulla on omat pysyvät kriteerini joiden perusteella valitsen sellaisen ihmisen elämääni ja siihen ei muilla ole koskaan mitään sanottavaa!
Ai jaa gubbe no kuhan ei vaiha kameliin👍
- Anonyymi00011
Arvasin sen. Montako suhdetta on nyt menossa?
- Anonyymi00013
Et voi sanoa noin, koska jokaisella naisella on oma tapansa ajatella ja oma tapansa pitää miehistä ja nainen on se joka valitsee!
- Anonyymi00015
Valitseminen ja saaminen on kaks eri asiaa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00015 kirjoitti:
Valitseminen ja saaminen on kaks eri asiaa.
Niin ne toiset valittaa
- Anonyymi00016
https://www.dnv.fi/services/kyberturvallisuuskoulutus/?gad_source=1&gad_campaignid=23440126220&gclid=Cj0KCQjwkMjOBhC5ARIsADIdb3c8jVpnhCrakHTyAmzqZjEMeUJIc1EpWQD5KnfuczaZWKOa2_2R1DkaAmuVEALw_wcB
Kun olet hakkeri käyttäisit sen johonkin hyvään ja hakeutuisit kyberturvallisuus koulutukseen. - Anonyymi00017
Tiedän sen, siksi rakastan. Kuin hänelle. Naiselta ❤️
- Anonyymi00018
Näin mäkin oisin sanonut hänelle ❤️
- Anonyymi00019
Samoin naiselle,vain yksi voi olla tarpeeksi ja hän onkin kaikki❤️
- Anonyymi00020
Palstaa voisi verrata välillä sotakentille, paisuu, pamahtalee, luodit lentää, huutoa, riekkumista.
Hyvä istahtaa välillä alas ja kuunnella mitä Paavi
Leo XIV on toistuvasti kehottanut lopettamaan vihollisuudet.
Pääsiäissaarnassaan paavi nosti esiin sotaa käyvät, jotka hyväksikäyttävät heikkoja ja asettavat voitot etusijalle. Paavi kehotti uskovia säilyttämään toivonsa kuoleman edessä, joka väijyy epäoikeudenmukaisuudessa, itsekkyydessä, köyhien sorrossa ja haavoittuvimpien huomiotta jättämisessä.
Lainasi edeltäjäänsä paavi Franciscusta varoittaessaan vaipumasta välinpitämättömyyteen jatkuvan epäoikeudenmukaisuuden, pahan ja julmuuden edessä. Pimeyden keskellä syntyy eloon aina uutta, joka tuottaa ennemmin tai myöhemmin hedelmää, paavi sanoi.- Anonyymi00034
On kyllä todella ollut hengellistä Jeesuksen ylösnousemuksen 2.0 päivää
- Anonyymi00021
Aika hyvä ei vaan riitä.
- Anonyymi00023
Ei riitä ei! Iällä on paljon merkitystä, en voisi koskaan vanhana naisena olla yhdessä, jos ikäeroa on paljon! En ole siinä suhteessa ollenkaan samanlainen julkkisten kanssa!
- Anonyymi00022
Ja poistoon menee tämäkin
- Anonyymi00025
Uskon sen kyllä ❤️😊
- Anonyymi00026
Todista!
- Anonyymi00027
Ei se naisia kiinnosta miten hyvä on vaan se jos on täys paska. Sellaisilla vientiä riittää!
- Anonyymi00028
Eikai sentään. Ehkä täällä netin viemäriosastolla muttei oikeassa elämässä. Näin haluan vielä uskoa.
- Anonyymi00029
Laita vaikka videotervehdyksenä ja kerro itestäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks215248Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303409Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si363347Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933201Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää403133- 682621
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1232106En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri522082Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261327- 1801207