Jos ihminen itse

Anonyymi-ap

ei ymmärrä sitä miten epätavallista hänen käyttäytymisensä on, roikkuminen ihmisessä puhumattomana, se ei voi olla vaikuttamatta kuin sillä tavalla, ettei sellaista voi koskaan hyväksyä!

6

178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hittoako seuraani hakeutuu se hemmetin vanha ukko, joka on ilmeisesti oonkinlainen tarkoituksella riesaksi asetettu.

• Anonyymi00002
      UUSI

Henkilökohtainen totuuteni on, että minua ei kiinnosta paskaakaan Nesteellä notkuvat taksiukot, Minnat, Arjat tai muutkaan siellä työskentelevät tai puolialkoholisoituneet seuraan hakeutuvat ukot. En ylipäänsä käsitä, että miksi minulle yritetään lykätä parikymppisiä nuoria naisia seuraksi tai toisaalta viisikymppisiä naisia esikuviksi, kun kummatkaan eivät inspiroi.

• Anonyymi00003
        UUSI

No mitäs täällä hyörit sitten? Miks yleensä vedätät millään ihastumisella ketään?

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No mitäs täällä hyörit sitten? Miks yleensä vedätät millään ihastumisella ketään?

Ketähän minä olen vedättänyt? Erikoinen käsitys ihastumisen ja rakastumisen osoittamisesta, jos käytökseni on tulkittu kummaksikaan.

Ajankuluksi. Ajankuluksi täällä hyörin.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ketähän minä olen vedättänyt? Erikoinen käsitys ihastumisen ja rakastumisen osoittamisesta, jos käytökseni on tulkittu kummaksikaan.

Ajankuluksi. Ajankuluksi täällä hyörin.

Minua et ole vedättänyt, koska en ole koskaan ajatellut sinun pitävän minusta! En koskaan ymmärtänyt sitä miksi edes stalkkasit minua! Ehkä se oli sinulle vain huvittavaa pilaa, josta sait jotain huvia. Tiedän sen että olet haukkunut minua muille!

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minua et ole vedättänyt, koska en ole koskaan ajatellut sinun pitävän minusta! En koskaan ymmärtänyt sitä miksi edes stalkkasit minua! Ehkä se oli sinulle vain huvittavaa pilaa, josta sait jotain huvia. Tiedän sen että olet haukkunut minua muille!

Ketähän olen stalkannut? Ei todellakaan kiinnosta stalkkailla yhtään ketään. OOletusarvona on se, että he, jotka tahtovat minun tietävän asioistaan myös itse kertovat siansa. Ei silloin todellakaan tarvitse stalkata.

Mene sinä nyt huutomerkkeinesi hevonkuuseen ja osoita syytöksesi sille ihmiselle jolle ne kuuluvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      117
      4059
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3924
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      45
      2249
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2224
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2114
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1776
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1248
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe