ei ymmärrä sitä miten epätavallista hänen käyttäytymisensä on, roikkuminen ihmisessä puhumattomana, se ei voi olla vaikuttamatta kuin sillä tavalla, ettei sellaista voi koskaan hyväksyä!
Jos ihminen itse
6
178
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hittoako seuraani hakeutuu se hemmetin vanha ukko, joka on ilmeisesti oonkinlainen tarkoituksella riesaksi asetettu.
- Anonyymi00002UUSI
Henkilökohtainen totuuteni on, että minua ei kiinnosta paskaakaan Nesteellä notkuvat taksiukot, Minnat, Arjat tai muutkaan siellä työskentelevät tai puolialkoholisoituneet seuraan hakeutuvat ukot. En ylipäänsä käsitä, että miksi minulle yritetään lykätä parikymppisiä nuoria naisia seuraksi tai toisaalta viisikymppisiä naisia esikuviksi, kun kummatkaan eivät inspiroi.
- Anonyymi00003UUSI
No mitäs täällä hyörit sitten? Miks yleensä vedätät millään ihastumisella ketään?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mitäs täällä hyörit sitten? Miks yleensä vedätät millään ihastumisella ketään?
Ketähän minä olen vedättänyt? Erikoinen käsitys ihastumisen ja rakastumisen osoittamisesta, jos käytökseni on tulkittu kummaksikaan.
Ajankuluksi. Ajankuluksi täällä hyörin. - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ketähän minä olen vedättänyt? Erikoinen käsitys ihastumisen ja rakastumisen osoittamisesta, jos käytökseni on tulkittu kummaksikaan.
Ajankuluksi. Ajankuluksi täällä hyörin.Minua et ole vedättänyt, koska en ole koskaan ajatellut sinun pitävän minusta! En koskaan ymmärtänyt sitä miksi edes stalkkasit minua! Ehkä se oli sinulle vain huvittavaa pilaa, josta sait jotain huvia. Tiedän sen että olet haukkunut minua muille!
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minua et ole vedättänyt, koska en ole koskaan ajatellut sinun pitävän minusta! En koskaan ymmärtänyt sitä miksi edes stalkkasit minua! Ehkä se oli sinulle vain huvittavaa pilaa, josta sait jotain huvia. Tiedän sen että olet haukkunut minua muille!
Ketähän olen stalkannut? Ei todellakaan kiinnosta stalkkailla yhtään ketään. OOletusarvona on se, että he, jotka tahtovat minun tietävän asioistaan myös itse kertovat siansa. Ei silloin todellakaan tarvitse stalkata.
Mene sinä nyt huutomerkkeinesi hevonkuuseen ja osoita syytöksesi sille ihmiselle jolle ne kuuluvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1174059Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693924Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks452249Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562224- 582114
- 521776
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101248Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129