Odottaako se

Anonyymi-ap

Että alat sen kanssa?

28

419

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei

• Anonyymi00002
      UUSI

Ne on jo.

• Anonyymi00003
        UUSI

Ai olet yhdessä

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ai olet yhdessä

Joo, mutt ei sovi kaikille huudella.

• Anonyymi00005
      UUSI

Tuskin. Eiköhän hänelle ole tullut varsin selkeäksi etten ole hänestä kiinnostunut ja ettei meillä ole mitään yhteistä ajatus-ja arvomaailmoissa saatika yhteneväisiä elämäntoiveita. Lisäksi välillämme ei ole tippaakaan seksuaalista vetovoimaa, joten olisin suuresti yllättynyt, jos hän ajattelisi välillämme olevan romanttisia tunteita.

• Anonyymi00007
        UUSI

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan eikä myöskään tule olemaan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan eikä myöskään tule olemaan.

Täysin samoin minäkin ajattelen!

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Täysin samoin minäkin ajattelen!

Niin no tuosta välistä oli poistettu kommentti, jossa todettiin, että sen kanssa on seksiä. Eli ei ole ollutk ommnentti oli tarkoitettu vastaukseksi poistettuun kommenttiin.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin no tuosta välistä oli poistettu kommentti, jossa todettiin, että sen kanssa on seksiä. Eli ei ole ollutk ommnentti oli tarkoitettu vastaukseksi poistettuun kommenttiin.

Minun kanssa ei ole seksiä kenelläkään koskaan!

• Anonyymi00008
      UUSI

Kuka kenen kanssa en mä ole pyytäny ketään odottamaan yhtään mitään en mä ole mitään sellaista mitä mielestäni kannattaa odottaa kenkään kilpailun palkinto en suostu olemaan kenestäkään en suostu kilpailemaan

• Anonyymi00016
        UUSI

Taidat olla J

• Anonyymi00010
      UUSI

Odottaa.

• Anonyymi00018
        UUSI

Jos noin on, tulee pettymmän pahasti!

• Anonyymi00011
      UUSI

En usko. Pitää minua yhtenä kaukoihastuksenaan, josta on kiva rustailla runoja tms. Ja hyvä niin. Ei ole käynyt mielessäkään ryhtyä mihinkään.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ainakin minä olen yksi palstan runojen rustaajista ja jos minua tarkoitat niin ihmettelen miksi ihmeessä haluaisit vääristellä ja peitellä juttuamme.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ainakin minä olen yksi palstan runojen rustaajista ja jos minua tarkoitat niin ihmettelen miksi ihmeessä haluaisit vääristellä ja peitellä juttuamme.

En tarkoittanut palstalla. Hän ei ole täällä. Enkä tarkoita kaivattuani. Vastasin kuin hänelle, kaivatulle. Jos hän kysyisi eräästä ihmisestä.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En tarkoittanut palstalla. Hän ei ole täällä. Enkä tarkoita kaivattuani. Vastasin kuin hänelle, kaivatulle. Jos hän kysyisi eräästä ihmisestä.

Sinä olet sairas,yritätkö hänelle jotain muuta,ku et itse kelvannut,kyllä jokainen valitsee itselleen sopivan,ei siihen apujoukkoja tarvitse!

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja lisään. Sitä en tiedä, onko kaivattuni kirjoittanut tänne runoja. Joskus olen jotain runoa hänen tekemäkseen toivonut.

Ja tämä toinen ei kirjoita runoja. Se tms.oli oleellinen.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinä olet sairas,yritätkö hänelle jotain muuta,ku et itse kelvannut,kyllä jokainen valitsee itselleen sopivan,ei siihen apujoukkoja tarvitse!

Juuri noin se on! En todellakan ymmärrä miksi pitäisi käyttää apujoukkoa!

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En yritä kenellekään ketään muuta. Puhuin omista asioistani.

• Anonyymi00013
      UUSI

Keiden välillllä? Etkö osaa käyttää tunnisteita.

• Anonyymi00019
      UUSI

Lopetahan ap sinäkin tuo mustasukkaisuus siitä miehestäsi,ei sitä kukaan sulta halua!

• Anonyymi00021
      UUSI

Haluaisitko, että alamme hänen kanssa? Pääsisit yli.

• Anonyymi00024
      UUSI

Antakaa sen miehen olla jo rauhassa.

• Anonyymi00026
        UUSI

Minkä miehen ? 😅

• Anonyymi00028
        UUSI

Minun puolesta on saanut aina olla rauhassa, vaikka ei olekaan mies!

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minun puolesta on saanut aina olla rauhassa, vaikka ei olekaan mies!

Hän on aivan väärän ikäinen ja sellainen, josta en pidä millään tavalla!

• Anonyymi00031
      UUSI

Luulen pitävän yhä mahdollisena että lähentyisimme jopa tuohon pisteeseen asti. Toivoisin olevan kärsimättömämpi sillä hermostuttaa jo tällä vaativalla odottavaisuudellaan. Että tekisi jonkin niin väärän liikkeen että kaikki olisi ohi väliltämme. Odottaako sitten että oikealla hetkellä olisin kuin olisikin suopea kaikille ehdotuksilleen. Hetkeä joka heittää vimmatusti yhteen tai toista joka peruuttamattomasti erilleen. Tai kaiken neutraloitumista välillämme. Ja unelmoinko itse sitten lähinnä menettämisestään aistillisen taipumuksen mentyä tarjoten tälle tällaisen leikin missä voi vaarantaa oman miehisen olemisensa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      177
      4313
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      72
      4180
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      58
      2318
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      58
      2271
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2174
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1836
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1477
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1298
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1233
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1159
    Aihe