Liian vähän liian myöhään

Anonyymi-ap

tiedän että ajattelet kiinni.
Se on ihan ymmärrettävää.

23

389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos olet kirjoittaja joka on paljon nuorempi vanhempaa naista, niin se on ollut noin jo monen vuoden ajan! Sinä et vain ole halunnut ymmärtää sitä!

• Anonyymi00002

Vaikka olen täällä usein kertonut, että haluan ystäväksi vain samaa ikäluokkaa olevan lyhyen miehen kuin itse olen!

• Anonyymi00003

Kankikarkurit jää aina kiinni. -sivu

• Anonyymi00005

Toivottavasti, koska haluan ne korvaukset! En pysty tutustumaan keneenkään ennen kuin saan korvaukset! Vointi on ollut todella huono, sen viimeisen yllättävän bussissa tapahtuneen kohtaamisen jälkeen!

• Anonyymi00004

Oikeasti, et taida ymmärtää ollenkaan, mitä ajattelen, ajattelin, tunsin ja tunnen. Saati sitä, miten olet toiminut ja toimit.

• Anonyymi00008

Totta, en ymmärrä. Pahoittelut heikosta telepatiasta.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Totta, en ymmärrä. Pahoittelut heikosta telepatiasta.

Uskon ihan oikeaan kommunikaatioon, tekoihin ja oikeaan elämään. En mihinkään hihhulipskaan tai muuhun vinkuheinä astraalisateenkaariyksisarvis pumpuliin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Uskon ihan oikeaan kommunikaatioon, tekoihin ja oikeaan elämään. En mihinkään hihhulipskaan tai muuhun vinkuheinä astraalisateenkaariyksisarvis pumpuliin.

En minäkään usko noihin mistä kirjoitit, mutta jos olet minua paljon nuorempi, niin en halua koskaan olla edes ystäväsi! Tapahtui liikaa sellaista mikä rikkoi minut, koska sinä et koskaan sanonut mitään, niin siitä tuli se tunne viimeisinä vuosina , että sinä vain pelleilit huviksesi, koska usein tuli se tunne että olit joko humalassa, tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena liikkeellä!

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

En minäkään usko noihin mistä kirjoitit, mutta jos olet minua paljon nuorempi, niin en halua koskaan olla edes ystäväsi! Tapahtui liikaa sellaista mikä rikkoi minut, koska sinä et koskaan sanonut mitään, niin siitä tuli se tunne viimeisinä vuosina , että sinä vain pelleilit huviksesi, koska usein tuli se tunne että olit joko humalassa, tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena liikkeellä!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kuka uskoo? Se mitä tapahtuu tapahtuu todellisuudessa vaikka toisinaan hihhulipaska on suht viihdyttävää viihdettä. En laita painoarvoa tai erityisemmin arvosta kenenkään henkisyyttä/spiritualistisuutta. sivusta

• Anonyymi00006

Aatella, miten voi olla 🤣

• Anonyymi00007

Sallan tunturit on taittuu jo nähdä ja kokea.Menisit kotiisi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sallan tunturit on taittuu jo nähdä ja kokea.Menisit kotiisi.

Osuvaa 😉
        Ei vasn koske mua, eikä pidä paikkaansa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Osuvaa 😉
        Ei vasn koske mua, eikä pidä paikkaansa.

Ollin kupoliin osuu Keltanen pörssi ja öljykorkki. Ei saa kullitettua ilman lasi-Helmiäkään. -sivu

• Anonyymi00011

No mercy tähän väliin biisi.

• Anonyymi00012

Kyllä. Liian vähän ja liian myöhään.

• Anonyymi00015

Ois ollut edes myöhään. Jotain.
      Nainen

• Anonyymi00016

No tuota olisitko muutaman vuoden myöhässä 🤔

• Anonyymi00017

Näytelmäkerho alkaa.

• Anonyymi00019

Vtun lapsellinen!

• Anonyymi00020

Nyt olen valmis ottamaan vähän karmaakin vastasn, koska mun yli ei enää kävellä!

• Anonyymi00021

Sermin takaa seki löytyy. Mut tuskin jeesussandaaleissas. Kuulemma.

• Anonyymi00022

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27