tiedän että ajattelet kiinni.
Se on ihan ymmärrettävää.
Liian vähän liian myöhään
23
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos olet kirjoittaja joka on paljon nuorempi vanhempaa naista, niin se on ollut noin jo monen vuoden ajan! Sinä et vain ole halunnut ymmärtää sitä!
- Anonyymi00002
Vaikka olen täällä usein kertonut, että haluan ystäväksi vain samaa ikäluokkaa olevan lyhyen miehen kuin itse olen!
- Anonyymi00003
Kankikarkurit jää aina kiinni. -sivu
- Anonyymi00005
Toivottavasti, koska haluan ne korvaukset! En pysty tutustumaan keneenkään ennen kuin saan korvaukset! Vointi on ollut todella huono, sen viimeisen yllättävän bussissa tapahtuneen kohtaamisen jälkeen!
- Anonyymi00004
Oikeasti, et taida ymmärtää ollenkaan, mitä ajattelen, ajattelin, tunsin ja tunnen. Saati sitä, miten olet toiminut ja toimit.
- Anonyymi00008
Totta, en ymmärrä. Pahoittelut heikosta telepatiasta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Totta, en ymmärrä. Pahoittelut heikosta telepatiasta.
Uskon ihan oikeaan kommunikaatioon, tekoihin ja oikeaan elämään. En mihinkään hihhulipskaan tai muuhun vinkuheinä astraalisateenkaariyksisarvis pumpuliin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Uskon ihan oikeaan kommunikaatioon, tekoihin ja oikeaan elämään. En mihinkään hihhulipskaan tai muuhun vinkuheinä astraalisateenkaariyksisarvis pumpuliin.
En minäkään usko noihin mistä kirjoitit, mutta jos olet minua paljon nuorempi, niin en halua koskaan olla edes ystäväsi! Tapahtui liikaa sellaista mikä rikkoi minut, koska sinä et koskaan sanonut mitään, niin siitä tuli se tunne viimeisinä vuosina , että sinä vain pelleilit huviksesi, koska usein tuli se tunne että olit joko humalassa, tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena liikkeellä!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
En minäkään usko noihin mistä kirjoitit, mutta jos olet minua paljon nuorempi, niin en halua koskaan olla edes ystäväsi! Tapahtui liikaa sellaista mikä rikkoi minut, koska sinä et koskaan sanonut mitään, niin siitä tuli se tunne viimeisinä vuosina , että sinä vain pelleilit huviksesi, koska usein tuli se tunne että olit joko humalassa, tai lääkkeiden vaikutuksen alaisena liikkeellä!
- Anonyymi00023
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuka uskoo? Se mitä tapahtuu tapahtuu todellisuudessa vaikka toisinaan hihhulipaska on suht viihdyttävää viihdettä. En laita painoarvoa tai erityisemmin arvosta kenenkään henkisyyttä/spiritualistisuutta. sivusta
- Anonyymi00006
Aatella, miten voi olla 🤣
- Anonyymi00007
Sallan tunturit on taittuu jo nähdä ja kokea.Menisit kotiisi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sallan tunturit on taittuu jo nähdä ja kokea.Menisit kotiisi.
Osuvaa 😉
Ei vasn koske mua, eikä pidä paikkaansa. - Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
Osuvaa 😉
Ei vasn koske mua, eikä pidä paikkaansa.Ollin kupoliin osuu Keltanen pörssi ja öljykorkki. Ei saa kullitettua ilman lasi-Helmiäkään. -sivu
- Anonyymi00011
No mercy tähän väliin biisi.
- Anonyymi00012
Kyllä. Liian vähän ja liian myöhään.
- Anonyymi00015
Ois ollut edes myöhään. Jotain.
Nainen - Anonyymi00016
No tuota olisitko muutaman vuoden myöhässä 🤔
- Anonyymi00017
Näytelmäkerho alkaa.
- Anonyymi00019
Vtun lapsellinen!
- Anonyymi00020
Nyt olen valmis ottamaan vähän karmaakin vastasn, koska mun yli ei enää kävellä!
- Anonyymi00021
Sermin takaa seki löytyy. Mut tuskin jeesussandaaleissas. Kuulemma.
- Anonyymi00022
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741